mia83 Skrevet 10. november 2013 #18321 Del Skrevet 10. november 2013 Jo takk dagen har vært bra I morgen er det mandag igjen da.. Søndager er til for å vente på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 17. november 2013 Forfatter #18322 Del Skrevet 17. november 2013 Og nå er det søndag og tid for å vente på mandag Burde lest i dag, burde trent i dag, burde burde burde.. Jaja Har hatt verdens beste julebord og helg Og nå går vi inn i hektiske tider på jobb! Vel.. Har hørt det er lurt å levet i nået, så da blir det slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. november 2013 #18323 Del Skrevet 17. november 2013 Høres koselig ut Hektiske tider her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. november 2013 Forfatter #18324 Del Skrevet 18. november 2013 Feber. Igjen. Når skal jeg bli frisk egentlig?! Orker ikke å ta det med ro resten av livet for å si det slik! Bytter jobb ved årsskiftet. Skummelt. Og bra samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 18. november 2013 #18325 Del Skrevet 18. november 2013 Innom og sier hei, beordrer deg til å bli frisk, og gratulerer med ny jobb som det sikkert kommer til å gå bra med etter en tilvenningsperiode. *effektiv i kveld* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. november 2013 #18326 Del Skrevet 18. november 2013 Gratulerer med jobb Piffy! Håper du snart blir helt frisk!! Jeg vil ha 2014 NÅÅÅ!! Ja til et FRISKT 2014 for oss begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 19. november 2013 #18327 Del Skrevet 19. november 2013 Gratulerer med ny jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. november 2013 #18328 Del Skrevet 19. november 2013 Har du blitt bedre Piffy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 20. november 2013 Forfatter #18329 Del Skrevet 20. november 2013 Det er så opp og ned med den feberen! På tirsdag var jeg helt ødelagt og satt som en idiot på jobb. Og i dag; litt tett og halsevondt, men ok i formen. RART! Og slitsomt ikke minst. Håpe ny jobb løser alt Sitter nå med en oppgave som blir bare mer og mer omfattende og vanskeligere og vanskeligere. Måtte ha en pause. Ser jo av denne meldingen at skriveferdighetene ikke er helt på topp i kveld. Jaja.. Snart eksamen! Det skal bli deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. november 2013 #18330 Del Skrevet 21. november 2013 Synes du er flink jeg Håper virkelig du blir helt frisk snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. november 2013 Forfatter #18331 Del Skrevet 21. november 2013 det håper jeg og! Nå er det snart helg, og jeg trenger den sårt. Skal tilbringes i sofaen og senga (sånn ca). Mulig vi har funnet huset vi ønsker å kjøpe forresten. Vi får se. Er et oppussingsobjekt, men det kan bli så bra! Jeg HÅPER vi får det! Kan dere alle krysse fingrene?! :plz: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. november 2013 #18332 Del Skrevet 21. november 2013 Jeg krysser fingren for deg Jeg har helg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 21. november 2013 #18333 Del Skrevet 21. november 2013 Jeg krysser også fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. november 2013 Forfatter #18334 Del Skrevet 23. november 2013 Så søte dere er! Jeg har omtrent mistet stemmen. Når skal dette ende? Håper jeg blir frisk snart! Dette er det lengste jeg har vært syk noensinne. Ikke det at jeg skal klage når jeg vet mange andre har det mye verre enn meg. Jaja, blir vel frisk en gang! Nå skal resten av kvelden nytes med litt Mozell light, walters mandler og en episode av Downton Abbey! :glise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. november 2013 #18335 Del Skrevet 23. november 2013 Du kan gjerne klage når du er syk så lenge Håper virkelig du blir frisk igjen nå altså! Her ble d julebrus og taco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. november 2013 Forfatter #18336 Del Skrevet 24. november 2013 Det blir bedre av å få lov å klage litt Søndager er så kjipe dager, egentlig. Og stemmen har vrt borte i dag og. Det kan bli veldig interessant i morgen på jobb Har vært en roooooolig dag for min del. Den har blitt tilbrakt i all hovedak på sofaen,kun avbrutt av litt klesvask og Toro Lasagnelaging Ikke hardt m.a.o Fikk forresten veldig bra tilbakemelding på oppgaven jeg slet med litt tidligere i uken! Det lover bra for eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. november 2013 #18337 Del Skrevet 24. november 2013 Helt enig i det Piffy! Høres ut som en fin søndag! Stemmeløs fortsatt ja.. huff... Så bra Piffy!! Du er flink!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 26. november 2013 Forfatter #18338 Del Skrevet 26. november 2013 Stemmen holder på å komme tilbake, så nå anser jeg meg som frisk snart! Og hvor deilig er ikke det!? Feiret det med en skikkelig hard styrketrening! Rart hvor avhengig vi kan bli av å trene? I morgen og torsdag er det lese/studiedag! Gleder meg til å sette meg på biblioteket med en og bøkern! Og i dag var jeg å tok sol. Det var deeeeeilig, endelig noe som varmet Og siden solen ikke skinner i nord på to mnd, så må man jo gjøre noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. november 2013 #18339 Del Skrevet 26. november 2013 Det er så deilig å ta sol! Gjør det selv av og til om vinteren. Det må til, ellers blir jeg så blek Godt å høre at du snart er frisk igjen! Trening er lett å bli avhengig av ja. Fordi det føles så godt etterpå. Men det skal sies at jeg er ikke flink nok til å trene styrke... er morsommere med kondisjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. november 2013 Forfatter #18340 Del Skrevet 27. november 2013 Ja, jeg skjønner hva du mener. Jeg syntes og at kondisjon var morsommere, men etter at jeg har hatt noen timer med en som har lært meg å trene styrke, så er det så kuuuult å se fremgang! Og i dag er jeg seff stiv og støl i samtlige muskler. Har ikke trent styrke på en goood mnd nå. Innimellom sykdommen/viruset så har jeg fått til noen spinningtimer, men det er det, Nei, nå har jeg vel prokrastinert nok?! På tide å lese på lesedagen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå