Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*


*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke: Grattis med jobb The Kitten!

God helg til alle! :nigo:

Bare titter innom for å ønske deg en god helg!

:blomst:

:helen:

God helg til dere og ! :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til dere begge!

Nå sitter vi å ser på Liverpoolkamp. Eller jeg surfer mer da ;)

Vi skal enten har løvstek eller hamburger til middag i dag. Jeg hadde mest lyst på løvstek, for det er så lenge siden jeg har spist.

Jeg har vært på anfield, å det er meliankolsk å se på hjemmekamper. Liverpool er en veldig flott by :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til dere begge!

Nå sitter vi å ser på Liverpoolkamp. Eller jeg surfer mer da ;)

Vi skal enten har løvstek eller hamburger til middag i dag. Jeg hadde mest lyst på løvstek, for det er så lenge siden jeg har spist.

Jeg har vært på anfield, å det er meliankolsk å se på hjemmekamper. Liverpool er en veldig flott by :)

Jeg vil også til Anfield!! :hoppe:

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå er jeg oppgitt over en annen bruker her på kg.

Les her så skjønner du det nok.

Hva gjør du på? Har du hatt en fin kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: Så det holder altså ikke å skrive at folk må få gjøre hva dem vil? Det er jo bare og ignorere det. Ikke håp ;)

Jeg slapper av. Har nettopp sett Australia. Den var meget bra synes jeg. Likte den godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:dåne: Så det holder altså ikke å skrive at folk må få gjøre hva dem vil? Det er jo bare og ignorere det. Ikke håp ;)

Jeg slapper av. Har nettopp sett Australia. Den var meget bra synes jeg. Likte den godt :)

:riste: Det holdt ikke nei. Ikke lett å debattere når folk bare leser halve innlegget. :lete:

Jeg har også sett "Australia" men jeg ble litt skuffet over den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:riste: Det holdt ikke nei. Ikke lett å debattere når folk bare leser halve innlegget. :lete:

Jeg har også sett "Australia" men jeg ble litt skuffet over den.

:riste: Det er ikke greit.

Australia er ikke min type film i det hele tatt, så jeg ble positivt overrasket ;)

Tror forventninger til film skaper mye av nedturen eller oppturen man evt kan oppleve etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde skyhøye forventninger. Fra nå av skal jeg ikke ha forventninger til noe som helst. Da kan jeg jo bare bli positivt overrasket. :jepp:

Har du planer for morgendagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, lave forventninger er trikset ;)

Jeg skal endelig på kino å se "luftslottet som sprengtes" sammen med en venninne :) Jeg gleder meg stort :) For det om det ikke er det samme som å lese bøkene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke planer for i morgen, annet enn å gå en tur i :snø: egentlig burde jeg finne på noe, men jeg gidder ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...