Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*


*appifany*

Anbefalte innlegg

Jeg kjedet meg før i dag jeg også.. ventet bare på :bigfoot: Men nå er han kommet hjem igjen. Så nå skal vi vel på butikken og apoteket. Og så lage mat. Og så bestille billetter! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jippi!

:hoppe:

Det blir bra :nigo: Jeg prøver å finne noe annet å surfe på innimellom. KG blir litt kjedelig. Føler jeg har lest ALT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!

:hoppe:

Det blir bra :nigo: Jeg prøver å finne noe annet å surfe på innimellom. KG blir litt kjedelig. Føler jeg har lest ALT.

Ja ikke sant? Kjenner meg igjen der... men da stikker jeg! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Kos deg! :) Kom innom senere, jeg er sikkert her fremdeles :fnise:

:helen: Stikker innom igjen jeg vet du! :) Vi snakkes! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mia har dagbok

Du har gått glipp av den :)

:dåne: :slår: meg selv og :kjefte: på meg selv.

Få linken til den da? Siden jeg er så teit. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: :slår: meg selv og :kjefte: på meg selv.

Få linken til den da? Siden jeg er så teit. :kjefte:

Her er linken til mias dagbok

Du kan det der med å ikke få med deg ting. Du kan trøste deg med at jeg så heller ikke at mia hadde fått dagbok for sånn her om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er linken til mias dagbok

Du kan det der med å ikke få med deg ting. Du kan trøste deg med at jeg så heller ikke at mia hadde fått dagbok for sånn her om dagen.

:helen:

Dere må si til meg da. :sjenert: Ta meg i hånda og lede meg inn i dagboken lissom, i nye dagbøker. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg tenkte ikke på at jeg ikke hadde sett deg der. Jeg har sammeoppfordring tilbake da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenkte ikke på at jeg ikke hadde sett deg der. Jeg har sammeoppfordring tilbake da :nigo:

Ja, den er god. Nå er det jo ikke så mye jeg får med meg, men om jeg får med meg noe så skal jeg ta deg i handa ja. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:blomst:

:strix: Så koslig å få blomster. K82 føler seg som en rosa jente. :skratte::rulle: Kremt...Neida.... :gjeiper:

Men må spise nå, snakkes appy :goodbye::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli god å mett da K82 :nigo:

Jeg er egentlig ganske så lei av å være syk akkurat nå. Det er nemlig ikke noe kult å sitte inne med feber og ømme muskler og tett nese når alle andre drar å trener og koser seg. I dag er en av de kule treningstimene på sykkel, og jeg får ikke det med meg. Jeg kan bli skikkelig grinete av å ikke trene, er det noen andre som har det slik? Jeg satser på at jeg snart er frisk igjen, jeg må nemlig på jobb på fredag. Må ha ferdig et par ting til helga.

Å som om ikke det er nok så er jeg lei av KG?! DA har man vært for mye på nett for å si det slik. Har seriøst lest alt av temaer i dag :fnise: Nå har jeg mest lyst å gå meg en lang tur, men jeg tror ikke det er trikset akkurat nå.

Bah. Dagens utblåsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...