vidvandre Skrevet 28. januar 2010 #341 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg regigierer algri mine innledd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #342 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg har IKKE noe bra navn på min, men du kan jo endre navnet om du ikke er fornøyd, vettu Så :marsj, gå å lag en nuh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 28. januar 2010 #343 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg regigierer algri mine innledd Jeg så det Jeg har IKKE noe bra navn på min, men du kan jo endre navnet om du ikke er fornøyd, vettu Så :marsj, gå å lag en nuh! *Appi står med pekefingeren* Jo, ja, kanskje, muligens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #344 Del Skrevet 28. januar 2010 Come on. Vi trenger nye plasser og boltre oss på ! (og det er ganske koslig med sin egen dagbok :rødme: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 28. januar 2010 #345 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg så det He he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #346 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg var akkurat innom snikk- snakk, og trådene våre er på side 3 og 4 nå. Det var vemodig å lese i piffy og husvarm-tråden om at snikk snakk er best, og at virre ble i godt humør av det og sånn. Og det var på siste side på hver av trådene. Går det an? Var akkurat som om at vi visste de kom til å bli stengt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 28. januar 2010 #347 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg rekker jammen ikke følge med i boken din jeg, her var det litt av et tempo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #348 Del Skrevet 28. januar 2010 Tja, jeg har vært i et par dager, og har ikke hatt noe annet å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 28. januar 2010 #349 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg skal snart spise middag. Det er bra, for jeg er sulten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #350 Del Skrevet 28. januar 2010 Så bra! Hva skal du ha til middag, Kitten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 28. januar 2010 #351 Del Skrevet 28. januar 2010 Hei og hopp! Ingen som er våkne??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #352 Del Skrevet 29. januar 2010 Nå er det hvertfall ingen som er våkne. Jeg skal opp om 5 timer, jeg. Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg, men jeg får ikke sove. Har lest bok helt til nå, å enda er jeg ikke trøtt. Well, well.. Helg i morgen, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 29. januar 2010 #353 Del Skrevet 29. januar 2010 Halloen! Håper du fikk litt i går, og at du er frisk som en i dag. Jeg spiste til middag i går. Det var godt. I dag har jeg vært og fått meg jobb for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 29. januar 2010 #354 Del Skrevet 29. januar 2010 Grattis med jobb, Kitten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 29. januar 2010 #355 Del Skrevet 29. januar 2010 Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 29. januar 2010 #356 Del Skrevet 29. januar 2010 Halloen! Håper du fikk litt i går, og at du er frisk som en i dag. Jeg spiste til middag i går. Det var godt. I dag har jeg vært og fått meg jobb for det. Gratulerer Hva slags jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 29. januar 2010 #357 Del Skrevet 29. januar 2010 Gratulerer Hva slags jobb? Som butikkmedarbeider, ikke det mest spennende i verden, men det er en jobb og jeg er glad og fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 29. januar 2010 #358 Del Skrevet 29. januar 2010 Som butikkmedarbeider, ikke det mest spennende i verden, men det er en jobb og jeg er glad og fornøyd. Så fint da Fin jobb ved siden av studiene det da. Du må være og hyggelig mot alle kunder da :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #359 Del Skrevet 29. januar 2010 Halloen! Håper du fikk litt i går, og at du er frisk som en i dag. Jeg spiste til middag i går. Det var godt. I dag har jeg vært og fått meg jobb for det. Det er kjekt med arbeidserfaring. Og jobbe som butikkmedarbeider er bedre enn "å ikek gjøre noe" på CV(for det om jeg vet du tar en del studier og slikt ) Jeg har vært på jobb i dag, er ikke 100% frisk, så dro hjem tidlig. Men jeg fikk gjort alt det jeg skulle gjøre, og da kan jeg ta helg med gooooood samvittighet. for det og Nå skal vi spise fiskeboller i karrisaus! Og jeg gleder meg, for jeg har kun spist et appelsin i dag! Ellers såe..... HEEEEEEEELG FOLKENS!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. januar 2010 #360 Del Skrevet 29. januar 2010 Grattis med jobb The Kitten! God helg til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå