The Kitten Skrevet 25. januar 2010 #181 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg har jogget og nå skal jeg sorterer klær og rydde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #182 Del Skrevet 25. januar 2010 Skulle svare i sted, men måtte jobbe :sjerert: Det hørtes godt ut. Kanskje det blir snacksen til helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #183 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg er syk Har feber, vondt i halsen og er tett i nesa Nå har vi pratet litt mer, og jeg synes alt er ok nå. Både jeg og han(mest han) skal ta oss sammen Sånn her kjærlighet kommer man ikke over hver dag, og da er det viktig å ta vare på det synes jeg Blir nok litt anderledes og litt jobbing fremover, men jeg tror dette var til det bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. januar 2010 #184 Del Skrevet 25. januar 2010 Hehe, jepp Men har blitt litt for mye av det i det siste :gjeiper: Ikke bare jeg som hadde en laaang jul, skjønner jeg. Først stapper man i seg i jula, så kommer januar og snop til halv pris. Uimotståelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #185 Del Skrevet 25. januar 2010 Prøver å reduserer inntaket til bare i helgene, jeg da. Har klart det ganske så bra hittil, men nå er jeg syk *trøstespise* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 25. januar 2010 #186 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg skal presse han.. Når jeg vet hva jeg vil Er usikker på om det er sånn her jeg orker å leve resten av livet mitt? Så jeg er i tenkeboksen. Som mia sier; Han kommer aaaaldri til å ta initiativ, så jeg har god tid på meg Tar han aldri initiativ? Jeg er syk Har feber, vondt i halsen og er tett i nesa Nå har vi pratet litt mer, og jeg synes alt er ok nå. Både jeg og han(mest han) skal ta oss sammen Sånn her kjærlighet kommer man ikke over hver dag, og da er det viktig å ta vare på det synes jeg Blir nok litt anderledes og litt jobbing fremover, men jeg tror dette var til det bedre Så flott da Ikke bare jeg som hadde en laaang jul, skjønner jeg. Først stapper man i seg i jula, så kommer januar og snop til halv pris. Uimotståelig.... Jeg veeeeeeeeeet. på de butikkene som prøver å gjøre k82 tykk, og kjefte på is og snø som hindrer k82 å jogge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. januar 2010 #187 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg veeeeeeeeeet. på de butikkene som prøver å gjøre k82 tykk, og kjefte på is og snø som hindrer k82 å jogge. Også jeg som trodde det var latskap som hindet deg..... Kjente lissom så godt igjen meg selv der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #188 Del Skrevet 25. januar 2010 Det skal visstnok bli storm her i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 25. januar 2010 #189 Del Skrevet 25. januar 2010 Stakkars! Storm er ikke noe kult. Håper den ikke kommer hit! Håper for din del at den går knallfort over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #190 Del Skrevet 25. januar 2010 Ja, storm er skummelt. Men er vant til litt røfft vær da. Hva styrer du med på kvelden da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. januar 2010 #191 Del Skrevet 25. januar 2010 Pannacotta er kjempegodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. januar 2010 #192 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg er syk Har feber, vondt i halsen og er tett i nesa Nå har vi pratet litt mer, og jeg synes alt er ok nå. Både jeg og han(mest han) skal ta oss sammen Sånn her kjærlighet kommer man ikke over hver dag, og da er det viktig å ta vare på det synes jeg Blir nok litt anderledes og litt jobbing fremover, men jeg tror dette var til det bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #193 Del Skrevet 25. januar 2010 Mia! Hva gjør du i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. januar 2010 #194 Del Skrevet 25. januar 2010 Mia! Hva gjør du i kveld? Planlegger Islandstur! Driver og avtaler dato Synd på deg som er syk! Det er aldri noe moro! Håper du blir frisk igjen snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 25. januar 2010 #195 Del Skrevet 25. januar 2010 Ja, storm er skummelt. Men er vant til litt røfft vær da. Hva styrer du med på kvelden da? Jeg har sett håndballkamp, og 2 episoder av Ugly Betty. Hva har du gjort? Er formen din bedre? HVis ikke, så må du ha god bedring! Pannacotta er kjempegodt! Planlegger Islandstur! Driver og avtaler dato Synd på deg som er syk! Det er aldri noe moro! Håper du blir frisk igjen snart! *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 25. januar 2010 #196 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg er syk Har feber, vondt i halsen og er tett i nesa Nå har vi pratet litt mer, og jeg synes alt er ok nå. Både jeg og han(mest han) skal ta oss sammen Sånn her kjærlighet kommer man ikke over hver dag, og da er det viktig å ta vare på det synes jeg Blir nok litt anderledes og litt jobbing fremover, men jeg tror dette var til det bedre Godt dere får prata litt da.. Og noen ting er verdt å jobbe litt for, ofte blir ting til det bedre! Og god bedring snuppa Ikke bare jeg som hadde en laaang jul, skjønner jeg. Først stapper man i seg i jula, så kommer januar og snop til halv pris. Uimotståelig.... Uff ja.. skal ikke være lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #197 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Virre. Det var godt å få luftet tankene her inne, det er merkelig hvor lett man åpner seg for noen som er "helt fremmed". Men jeg setter pris på all støtte og gode ord. Dere er en herlig gjeng og ha Endret 25. januar 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #198 Del Skrevet 25. januar 2010 Natta alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 25. januar 2010 #199 Del Skrevet 25. januar 2010 Natta alle Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 26. januar 2010 #200 Del Skrevet 26. januar 2010 Mårn mårn Ingen sol ute ennå, bare mørket nå. Har stormen kommet? Så på vg eller dagbladet at den kunne skubbe bilen av veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå