Matvraket Skrevet 4. februar 2010 #221 Del Skrevet 4. februar 2010 Hei!!! Wow, mener du virkelig at du har tatt det bildet av din egen middag???? Hadde jeg fått servert det der til middag hadde jeg spist opp alt i en fei, det så utrolig fristende og appetittvekkende ut....NAM!...Utrolig fint bilde...*ikke visste jeg at bilder av mat også kunne gjøre matvraket enda mer matvrak, og at matvraket blir fristet av bilder* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. februar 2010 #222 Del Skrevet 4. februar 2010 Har du tatt det bildet? Ser ut som det er henta rett fra ei kokebok jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 4. februar 2010 #223 Del Skrevet 4. februar 2010 Ja altså, vi venter nå på kokeboka, bare så det er sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #224 Del Skrevet 4. februar 2010 Hei!!! Wow, mener du virkelig at du har tatt det bildet av din egen middag???? Hadde jeg fått servert det der til middag hadde jeg spist opp alt i en fei, det så utrolig fristende og appetittvekkende ut....NAM!...Utrolig fint bilde...*ikke visste jeg at bilder av mat også kunne gjøre matvraket enda mer matvrak, og at matvraket blir fristet av bilder* Haha, er det ikek vanlig å bli frista av bilder da? Jeg har ihvertfall funnet ut at jeg aldri, aldri må lese kokebok på tom mage Takk for kompliment Og ja - jeg spiste opp i en feil jeg og, gitt! (jeg er en fortspiser altså, må skjerpe meg på det der) Har du tatt det bildet? Ser ut som det er henta rett fra ei kokebok jo! Takk!!! Tok det selv ja, også har jeg triksa litt i Photoshop etterpå. Utrolig hva man får til der, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 4. februar 2010 #225 Del Skrevet 4. februar 2010 Ting jeg har gjort i dag: - ringt XXL - ringt XXL - ringt XXL - maila XXL - vaska klær - bretta sammen og rydda klær - tørka støv - støvsugd - handla - rullet meg sammen til en ball på senga og tatt en ettermiddagslur :happy: - lagd kaffe (den står i presskanna nå, og skal til å drikkes!) Ting jeg ikke har gjort: - studier Vops. Den lista over ting du har gjort i dag var myyyyyyyyye lenger enn den over ting du ikke har gjort. Så du har all grunn til å være stolt. Basta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #226 Del Skrevet 4. februar 2010 Den lista over ting du har gjort i dag var myyyyyyyyye lenger enn den over ting du ikke har gjort. Så du har all grunn til å være stolt. Basta. Åh, DET var en fin måte å se det på! Takk :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #227 Del Skrevet 4. februar 2010 La ut et bilde til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #228 Del Skrevet 4. februar 2010 Ja altså, vi venter nå på kokeboka, bare så det er sagt! Ja, jeg jo ikke noe annet å gjøre... (det hadde vært morsomt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 4. februar 2010 #229 Del Skrevet 4. februar 2010 Du er utrolig dyktig!!!!!!! Det skal være sagt:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 4. februar 2010 #230 Del Skrevet 4. februar 2010 Åh, DET var en fin måte å se det på! Takk :happy: Jeg har lært det av den magiske psykologen min. Og.. jeg er veldig imponert over bildene dine. De er sånn fancy. Både maten og bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #231 Del Skrevet 4. februar 2010 Oi. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. februar 2010 #232 Del Skrevet 5. februar 2010 Enig med resten her, du er kjempeflink! Fikk plutselig veldig lyst på wok og nudler nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #233 Del Skrevet 5. februar 2010 Enig med resten her, du er kjempeflink! Fikk plutselig veldig lyst på wok og nudler nå. Takk! Jeg har restene i sekken min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #234 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Frokosten i dag. Flink og fornuftig frokost: 1 eple, 1 banan, 1 beger med Skyr (den med bringebær), noen hakkede mandler og litt 4-korn. *sunn* Det var så gøy å sitte med Photoshop og fikse på bilder i går, så jeg ble sittende til klokka var nesten 2... Fiksa bl.a. endel på flere av bildene jeg tok da jeg og J var i London som jeg egentlig ikke var så fornøyd med. Men nå ble de fine! :happy: Endret 5. februar 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #235 Del Skrevet 5. februar 2010 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! XXL ringte! Han beklaget, og beklaget litt til, og de fikser alt med levering og henting, og jeg får den nye maskina på mandag! Wohoooo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 5. februar 2010 #236 Del Skrevet 5. februar 2010 Så bra!!! (Frokosten din så rågod ut!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #237 Del Skrevet 5. februar 2010 Kvinne satte seg fast i vaskemaskin i Moss Jeg har gått på vgs i Moss, så nå lurer jeg veeeldig på om dette er noen jeg kjenner. *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 5. februar 2010 #238 Del Skrevet 5. februar 2010 Det var virkelig på tide at XXL tok kontakt. Hjelper å mase, tydeligvis (selv om det burde vært unødvendig). Og folk i Moss gjør tydeligvis rare ting.. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #239 Del Skrevet 5. februar 2010 Det var virkelig på tide at XXL tok kontakt. Hjelper å mase, tydeligvis (selv om det burde vært unødvendig). Og folk i Moss gjør tydeligvis rare ting.. hehe. Ja, jeg synes det var på tide. Det som var fint var at han forklarte hvorfor det har tatt litt tid og slikt, og beklaget det. Så da passa jeg på å si ifra at det var veldig fint. Hurra, ny maskin på mandag! Må få importert J opp til hybelen igjen for å mekke, går ikke an å sette den sammen alene. Kan jeg friste ham med en treningsøkt mon tro? Næh, får heller satse på middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cygnus Skrevet 6. februar 2010 #240 Del Skrevet 6. februar 2010 Så fine matbilder du tar! Det er kjempegøy med skikkelig kamera og photoshop, iallefall når ting begynner å bli forståelig Jeg er ikke så flink til å knipse bilder hver dag, det blir heller veldig mange på en gang når jeg først begynner. Også er det sjelden middagen min ser så fin ut da.. Lykke til med ny maskin, det må være veldig greit å ha en sånn hjemme. (så lenge de virker :gjeiper: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå