Gå til innhold

Svenske Hollywoodfruer


MarianneE

Anbefalte innlegg

Maria er litt morsom :fnise: "Han betaler alt. Toppen" :gjeiper: hehe

Stakkars unge som Anna tvinger til å være modell

Ja jeg vet, hun er bare kjempesøt. Liker henne veldig godt :)

Og så glad hun ble når hun begynte å jobbe igjen og kunne kjøpe noe selv av egne penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maria er søt, jeg liker henne. Hun vant jo også soleklart avstemningen de hadde i Sverige over hvilken av de 3 fruene som var best likt. Agnes er patetisk, den filmen hennes er grusom og hun lyver om hvor godt den har blitt mottatt i USA. Anna Anka er bare trist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria er søt, jeg liker henne. Hun vant jo også soleklart avstemningen de hadde i Sverige over hvilken av de 3 fruene som var best likt. Agnes er patetisk, den filmen hennes er grusom og hun lyver om hvor godt den har blitt mottatt i USA. Anna Anka er bare trist!

På lista mi kommer Maria først også Agnes også Anna på en siste plass.

Men har du sett filmen til Agnes??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Syns også Maria er artig :P

Så søt når hun ser for seg hvordan ting blir - som i det huset hun innredet :P "Oh my god - Steve!"

Og det kjøleskapsgreiene da! stolt :P "Så vil sikkert en av dem bli nervøse for at de smugtittet" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lista mi kommer Maria først også Agnes også Anna på en siste plass.

Men har du sett filmen til Agnes??

Har sett traileren som ligger på Youtube, det var jammen meg nok =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Trude_*

Det som er så ekkelt med Anna er at hun sier at det er så viktig å ha god stil og oppføre seg riktig. Hun snakker om hvor hardt hun jobber for å se bra ut og at hun må være en riktig frue for Paul for at det er viktig for rykte hans og livsstilen.

Men å prate som en bryggesjauer, være frekk og nedlatende og legge ut om sexlivet og hvordan hun hele tiden må "suge av" Paul`??? Er det særlig elegant eller stilfult???

Skjønner godt at Paul nå saksøker henne for ærekrenkelse!

Og tydeligvis har han ikke fått disse avsugningene som hun hele tiden maser om. Hva er det med dama? Tror hun innerst inner er veldig usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også sett dette flykræsjet av en serie. Jeg ble litt overrasket over at disse såpass motebevisste damene vandret rundt foran tv i sånne "kosedresser" store deler av tiden. Jeg har selv svært liten interesse av mote, sminke og klær, men om jeg ble filmet så ville jeg i det minste gått i vanlige klær, ikke en kosedress. (Og jeg er klar over at deres koseklær nok koster mer enn hele klesskapet mitt tilsammen, men en kosedress er nå en kosedress, uansett pris).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også sett dette flykræsjet av en serie. Jeg ble litt overrasket over at disse såpass motebevisste damene vandret rundt foran tv i sånne "kosedresser" store deler av tiden. Jeg har selv svært liten interesse av mote, sminke og klær, men om jeg ble filmet så ville jeg i det minste gått i vanlige klær, ikke en kosedress. (Og jeg er klar over at deres koseklær nok koster mer enn hele klesskapet mitt tilsammen, men en kosedress er nå en kosedress, uansett pris).

Maria har bra stil. Har ikke sett hun gå i sånn kosedress?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Nå har jeg også sett dette flykræsjet av en serie. Jeg ble litt overrasket over at disse såpass motebevisste damene vandret rundt foran tv i sånne "kosedresser" store deler av tiden. Jeg har selv svært liten interesse av mote, sminke og klær, men om jeg ble filmet så ville jeg i det minste gått i vanlige klær, ikke en kosedress. (Og jeg er klar over at deres koseklær nok koster mer enn hele klesskapet mitt tilsammen, men en kosedress er nå en kosedress, uansett pris).

Hva er galt med kosedresser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med kosedresser?

Ingenting. Det er bare ikke noe jeg ville gått i om jeg skulle bli filmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Ingenting. Det er bare ikke noe jeg ville gått i om jeg skulle bli filmet.

Jeg syns kosedressene de bruker er fine jeg. Og så viser de hvordan de kler seg når de er hjemme og ikke stæsjer seg opp bare pga at de skal på tv. De skal jo liksom vise hvordan de lever i det daglige. hadde du kledd deg i din fineste stas om du skulle vise hvordan du levde i det daglige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns kosedressene de bruker er fine jeg. Og så viser de hvordan de kler seg når de er hjemme og ikke stæsjer seg opp bare pga at de skal på tv. De skal jo liksom vise hvordan de lever i det daglige. hadde du kledd deg i din fineste stas om du skulle vise hvordan du levde i det daglige?

Jeg ville ikke vist noen hvordan jeg lever i det daglige :ler:

Nei helt alvorlig, det er noe bakvent i å snakke om hvor viktig det er å se bra og frash ut 24/7 for å så labbe rundt i kosedress ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bianca26
Jeg ville ikke vist noen hvordan jeg lever i det daglige :ler:

Nei helt alvorlig, det er noe bakvent i å snakke om hvor viktig det er å se bra og frash ut 24/7 for å så labbe rundt i kosedress ;)

men de ser jo fine og freshe ut selv i kosedressene, og som sagt de er jo ikke stygge disse dressene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns kosedressene de bruker er fine jeg. Og så viser de hvordan de kler seg når de er hjemme og ikke stæsjer seg opp bare pga at de skal på tv. De skal jo liksom vise hvordan de lever i det daglige. hadde du kledd deg i din fineste stas om du skulle vise hvordan du levde i det daglige?

Nei, hvis du faktisk leser det jeg skriver så skrev jeg nettopp at jeg ville gått i "vanlige klær". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Nei, hvis du faktisk leser det jeg skriver så skrev jeg nettopp at jeg ville gått i "vanlige klær". :)

kosedresser er da vanlige klær. og myye mer behagelig en dongeribukse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Med "vanlige klær" tenker jeg på klær jeg ville hatt på om jeg skulle på jobb, på forelesning, gå på kaffebesøk, gå på handlerunde osv. Jeg ville ikke gjort noen av delene i en kosedress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Med "vanlige klær" tenker jeg på klær jeg ville hatt på om jeg skulle på jobb, på forelesning, gå på kaffebesøk, gå på handlerunde osv. Jeg ville ikke gjort noen av delene i en kosedress.

ok. Jeg hadde gjort det da... Kanskje ikke kafebesøk og shopping, men til forelesning og dagligvarehandling, ja. Jeg kan tom gå i pysjbukse til ica nær rundt hjørnet.

Endret av Bianca26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_kine_*

De kosedressene de går med er jo fine. Hadde blitt litt rart hvis de skulle ha pynta seg sikkelig med glitter og stas hele tiden. Skal jeg bare på en tur på rimi så er det greit å bare slenge på seg det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så ekkelt med Anna er at hun sier at det er så viktig å ha god stil og oppføre seg riktig. Hun snakker om hvor hardt hun jobber for å se bra ut og at hun må være en riktig frue for Paul for at det er viktig for rykte hans og livsstilen.

Men å prate som en bryggesjauer, være frekk og nedlatende og legge ut om sexlivet og hvordan hun hele tiden må "suge av" Paul`??? Er det særlig elegant eller stilfult???

Skjønner godt at Paul nå saksøker henne for ærekrenkelse!

Og tydeligvis har han ikke fått disse avsugningene som hun hele tiden maser om. Hva er det med dama? Tror hun innerst inner er veldig usikker.

Skjønner godt at han er forbanna ja :fnise:

Man det virker som det er en god del innestengt irritasjon og harme her (fra Anna Ankas side)..Tror ikke hun har hatt det så greit i dette ekteskapet.

Hun fortalte at Paul Anka var sterkt i mot at hun skulle reise til Sverige og delta i Skavlan, og det kan jeg tro stemmer.

Slik jeg har fått intrykk av Paul Anka framstår han som en ganske kontrollerende type som sikkert ikke ønsker at kona skal ta så mye plass.

I begynnelsen synes jeg hun virket helt idiot, men nå synes jeg egentlig bare litt synd i henne. Likevel burde hun tenke på hvordan hun snakker. Hun er tross alt mor til to barn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...