Gå til innhold

Svenske Hollywoodfruer


MarianneE

Anbefalte innlegg

I kveld begynner det.

Skal innrømme at jeg gleder meg litt, noe sier meg at det blir spesielt....

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Hanne_*

Jeg synes de damene virker helt blåst i hode. Vet ikke hvem av de som er værst jeg. Jeg liker ikke ho Anna Anka. Ho har jo kommer med noen helt latterlige uttalelser. Som f.eks at hun heller vil være skallet enn å være brunette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg som en unge, det ser så latterlig ut! Jeg får avsmak av slike folk, men jeg klarer ikke ungå å se. Ser for meg stepp forran tven i kveld <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som å kjøre forbi en grusom bilulykke. Det ser helt for jævlig ut, men man må likevel se.

Som om jeg skulle sagt det selv :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er som å kjøre forbi en grusom bilulykke. Det ser helt for jævlig ut, men man må likevel se.

Ja der sier du noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som å kjøre forbi en grusom bilulykke. Det ser helt for jævlig ut, men man må likevel se.

Oh yes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til i kveld :gjeiper:

Ho ene sier et eller annet om at hun er hjemmeværende og det er en heltids jobb. Javel? hva er det hun gjør hjemme liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til i kveld :gjeiper:

Ho ene sier et eller annet om at hun er hjemmeværende og det er en heltids jobb. Javel? hva er det hun gjør hjemme liksom?

Tar seg ut vel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Helene_*

:skratte: Hun der Anna Anka.Jeg måtte dempe lyden på TV-en for å slippe å høre helium-stemmen hennes.

Hva lever hun av nå egentlig, etter at hun ble skilt fra sin Sugar-Daddy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir dårlig av å se på dem :S De ser jo helt for j****g ut! Ødelagt hår, ødelagt hud med ekkle solskader og ikke minst, ødelagt kropp. De er ikke sunn og slank, de er ekkel og slank. Skjellett med scener og solskadet hud er ikke deilig! *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Jeg får helt VONDT inni meg av Anna Anka! Verste er at hun sikkert ikke er den eneste i Hollywood som er slik (eller andre steder i verden, for den saks skyld!). Grøss.. Men klarer ikke å la være å se på heller! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anna Anka=Grøss!! Ho virker som en sikkelig diva. Spesielt med de hushjelpene sine. Ho ene hadde ikke vaske et bilde eller noe godt nok så derfor fikk hun sparken? jaja. jeg hadde ikke villet jobbet hos hun i hvert fall.

Hun sa selv at hun vasket perfekt.Kan ikke ho bare vaske da siden hun er så flink på det :gjeiper: haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun spiser kyllingbein for å ikke få kreft. Damen er SYK! Hun begrunnet det med at haier ikke fikk kreft fordi de har så mye brusk, men den myten er jo avblåst for leeenge siden... *Grøss* Ble kvalm når hun satt og knaset pga kyllingbeinet :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Milla_*

Jeg spiser brusk for å ikke få kreft? :skratte:

Går det ann å bli mer idiot! Å er det bare meg som synes hun er ekstrem tynn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare synd i Anna Anka.

Hun er snart 40 år gammel og snakker/ oppfører seg som en 13-år gammel bortskjemt jentunge.

Ettersom hun nå er skilt framstår mange av uttalelsene hennes bare som enda mer idiotiske.Hovmod står for fall ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...