Gå til innhold

Svenske Hollywoodfruer


MarianneE

Anbefalte innlegg

Jebb dama er bare 34 år...hvis du googler navnet hennes så er hun jo født i 1976!

Å være hjemmeværende mor kan jo i seg selv være en fulltidsjobb, MEN hun har jo så mye penger at hun har assistenter og rengjørings folk, og gartnere.....så da vet jeg ikke helt hva hun gjør med hennes "fulltidsjobb"...er vel fulltidsjobb å bruke leppestift og spraytan vel :ler:

Agnes-Nicole Winter (född Ágnes Cseh), 1956 i Ungern.

Dette stemte litt mer ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åååo mai gaaaad Anna Anka får meg til å føle meg som en million dollar, selv om jeg er deprimert og jævlig.

Hun er jo så tvers igjennom dum at jeg blir helt fascinert, og lurer på om hun spiller dum bare for å provosere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agnes-Nicole Winter (född Ágnes Cseh), 1956 i Ungern.

Dette stemte litt mer ja.

Ja det kan stemme- Jeg skjønte ingen ting. Hun kan umulig være 34 liksom! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agnes-Nicole er født i 1956 og ser ut som en 50-åring (plastic fantastic - har tatt noen opersjoner i ansiktet osv). Men hun - som mange andre i Hollywood - lyver jo på aldreren sin. Men å ta av 20 år, hehe, litt for drøyt. Kjenner noen 40-åringer som virkelig ser ut som om de er 28, men hun klarer ikke å skjule alderen sin godt, folk ser jo det med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna Anka er like gammel som meg, men ser ut som om hun kunne vært moren min!!Helt utrolig. Jeg trodde virkelig hun var en dårlig operert 50 åring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_milla_*
Anna Anka er like gammel som meg, men ser ut som om hun kunne vært moren min!!Helt utrolig. Jeg trodde virkelig hun var en dårlig operert 50 åring!

er ikke hun 38? jeg trodde hun var nesten 50 eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_milla_*
Agnes-Nicole er født i 1956 og ser ut som en 50-åring (plastic fantastic - har tatt noen opersjoner i ansiktet osv). Men hun - som mange andre i Hollywood - lyver jo på aldreren sin. Men å ta av 20 år, hehe, litt for drøyt. Kjenner noen 40-åringer som virkelig ser ut som om de er 28, men hun klarer ikke å skjule alderen sin godt, folk ser jo det med en gang!

20 år å ta av var vel litt for drøyt ja. man ser jo at hun IKKE er 34 liksom. Hvem er det hun prøver å lure?Synes ikke hun er pen i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tallulah_*

Synes dere overdriver litt vel mye. Man blir ikke Hollywood-frue om man ikke har et bra utseende. Denne tråden vitner om mye smålighet og dårlig skjult misunnelse. Ser dere selv så mye bedre ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke hun 38? jeg trodde hun var nesten 50 eller noe.

Jeg ler så sykt godt når reklamen med henne kommer hvor hun sier "hela min krrropp ärr pärrrfekt" :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det finnes mange i Norge som ser bedre ut enn disse kvinnene, ja, ikke noe å misunne, men vi blir jo provoserte av deres "attitude", spes. hun Anka...Når det gjelder utseende så synes jeg Anka ser eldre ut enn mange på hennes alder som jeg kjenner, jeg vil heller være "fattig" enn se ut som henne når jeg blir 38 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler så sykt godt når reklamen med henne kommer hvor hun sier "hela min krrropp ärr pärrrfekt" :skratte:

Jada, men rett skal være rett. hun har en flott kropp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere overdriver litt vel mye. Man blir ikke Hollywood-frue om man ikke har et bra utseende. Denne tråden vitner om mye smålighet og dårlig skjult misunnelse. Ser dere selv så mye bedre ut?

Når jeg er på Hollywoodfruenes alder kommer jeg forhåpentligvis til å se ut som en på min alder, ikke som en stram, operert, klumpete pinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og ho tredje, Agnes-Nicole Winter som ser ut som hun egentlig er 50(er jo bare 34)

hmmmm.....er jo morsomt å se på da! :ler:

HVAAAA?!

Er hun 34? Herre fred, jeg tenkte hun måtte være mellom 50 og 60...Og tenkte liksom stakkars dame, hun prøver for hardt.

Æsj, ser ut som sol og jet set-liv kan være hardt på kroppen!

Edit: Jeg googlet litt selv. Hun har stått fram i et intervju der hun oppgis som 53 år - satser på det må være noe skrivefeil på IMDB og andre..

http://www.dagbladet.no/2009/09/22/kjendis...medier/8241326/

Endret av Pepe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVAAAA?!

Er hun 34? Herre fred, jeg tenkte hun måtte være mellom 50 og 60...Og tenkte liksom stakkars gamle dame, hun prøver for hardt.

Æsj, ser ut som sol og jet set-liv kan være hardt på kroppen!

slapp av, hun er jo 53, fant vi ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agnes-Nicole Winter (född Ágnes Cseh), 1956 i Ungern.

Dette stemte litt mer ja.

Ja ser det nå....jeg tittet på denna siden og der står det født i 1976....men når jeg gikk inn på den biografien så sto det born in hungary 1965....og ja det må jo stemme....men alikevel 45 år og ser ut som en 70åring operert til å ligne på en 50åring!!!! :sjokkert:

Edit: snakk om å lyve på alderen.....??

Nå ser jeg at du skrev jo 1956.....hvor fant du det? er ikke klok på alderen hennes når det ikke står riktig noen sted jeg har tittet!

Endret av Neytiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes Agnes er penest av dem, selv om hun er eldst og har hatt noen PS i ansiktet, ser ikke noe eldre ut enn de andre damene men hun er altfor tynn, unaturlig tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...