Gå til innhold

Svenske Hollywoodfruer


MarianneE

Anbefalte innlegg

Gjest Bianca26
Hun sier også i neste episode at mannen betaler for ALT. Skal si hun har det lett i livet som lever av mannens penger

Hehe ja. Hun kan ikke ha mange bekymringer i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor har det blitt sagt at Paul Anka er fra midtøsten???

når jeg googler navnet er han født i kanada :klø:

personlig synes jeg han ser ut som italianer.......men ja enig med at det virker som Anna Anka er "sjefen" i huset :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har det blitt sagt at Paul Anka er fra midtøsten???

når jeg googler navnet er han født i kanada :klø:

personlig synes jeg han ser ut som italianer.......men ja enig med at det virker som Anna Anka er "sjefen" i huset :gjeiper:

Foreldrene var fra Libanon men flyttet til Canada før Paul Anka ble født.

Du finner info om dette både på http://www.paulanka.com/html/news/news_art.../2002_04_27.php og andre steder som Wikipediaog andre steder.

Jeg tror Paul er sjefen i huset jeg.

Anna fikser og ordner masse - men det er han som sitter på pengene.

Og i gårsdagens episode måtte jo Anna ha Paul til å godkjenne plantene i oppkjørselen. Jeg tror hun får holde på som hun gjør - men at det er inntil en viss grense. Og den grensen er det Paul som bestemmer. Han bestemmer jo at hun MÅ være med på alle opptredener som han gjør. Hun MÅ være med i salen og får ikke sitte på hotellrommet og se en film...

Hjemme der har hun vel fått ansvaret for å ta seg av huset (se til at de har folk til å gjøre ting riktig) og da bestemmer hun vel der. Men helt sikkert innenfor de rammene som Paul har satt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene var fra Libanon men flyttet til Canada før Paul Anka ble født.

Du finner info om dette både på http://www.paulanka.com/html/news/news_art.../2002_04_27.php og andre steder som Wikipediaog andre steder.

Jeg tror Paul er sjefen i huset jeg.

Anna fikser og ordner masse - men det er han som sitter på pengene.

Og i gårsdagens episode måtte jo Anna ha Paul til å godkjenne plantene i oppkjørselen. Jeg tror hun får holde på som hun gjør - men at det er inntil en viss grense. Og den grensen er det Paul som bestemmer. Han bestemmer jo at hun MÅ være med på alle opptredener som han gjør. Hun MÅ være med i salen og får ikke sitte på hotellrommet og se en film...

Hjemme der har hun vel fått ansvaret for å ta seg av huset (se til at de har folk til å gjøre ting riktig) og da bestemmer hun vel der. Men helt sikkert innenfor de rammene som Paul har satt.

ahhh ok fikk ikke med meg at foreldrene var fra Libanon.....men er ganske enig med deg her når du sier det virker som hun er sjefen, men at han er den som styrer til slutt pga pengene sine :(

Nå taklet han tydeligvis ikke at hun ble "kjendis" fordi de har jo separert nå så.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Foreldrene var fra Libanon men flyttet til Canada før Paul Anka ble født.

Du finner info om dette både på http://www.paulanka.com/html/news/news_art.../2002_04_27.php og andre steder som Wikipediaog andre steder.

Jeg tror Paul er sjefen i huset jeg.

Anna fikser og ordner masse - men det er han som sitter på pengene.

Og i gårsdagens episode måtte jo Anna ha Paul til å godkjenne plantene i oppkjørselen. Jeg tror hun får holde på som hun gjør - men at det er inntil en viss grense. Og den grensen er det Paul som bestemmer. Han bestemmer jo at hun MÅ være med på alle opptredener som han gjør. Hun MÅ være med i salen og får ikke sitte på hotellrommet og se en film...

Hjemme der har hun vel fått ansvaret for å ta seg av huset (se til at de har folk til å gjøre ting riktig) og da bestemmer hun vel der. Men helt sikkert innenfor de rammene som Paul har satt.

Det tror jeg ikke. Igår satt Anna Anka og sa at Paul ikke visste noe om landscaping og han har ikke peiling på annet enn musikken sin, og jaja han kan ikke være flink til alt. De fleste koner spør jo mannen sin, hva syns du om dette, men likevel styrer de på og gjør som de selv vil likevel. Anna spurte ham bare hva han syntes. Han kom ikke med noe kritikk eller noe.

Dessuten leste jeg i se og hør at anna hadde mishandla han. Ikke sikkert det er sant, men kanskje? Tror hun hadde vært truende til voldeligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke. Igår satt Anna Anka og sa at Paul ikke visste noe om landscaping og han har ikke peiling på annet enn musikken sin, og jaja han kan ikke være flink til alt. De fleste koner spør jo mannen sin, hva syns du om dette, men likevel styrer de på og gjør som de selv vil likevel. Anna spurte ham bare hva han syntes. Han kom ikke med noe kritikk eller noe.

Dessuten leste jeg i se og hør at anna hadde mishandla han. Ikke sikkert det er sant, men kanskje? Tror hun hadde vært truende til voldeligheter.

Han sa vel noe om at han ikke bare ville ha hvite blomster men at det ville se bedre ut hvis hun blandet inn farger.

Det jeg mener er at han har gitt henne frie tøyler innenfor visse områder - hvor hun fritt får bestemme. Fordi han ikke gidder å bry seg med de tingene, ikke er interessert eller kanskje bare er glad for å slippe. Men han sitter allikevel på toppen og er den som tjener pengene.

Mishandlingen besto i at hun i en krangel slo ham med en isklomp. Ref VG

Endret av Lizzee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bianca26
Han sa vel noe om at han ikke bare ville ha hvite blomster men at det ville se bedre ut hvis hun blandet inn farger.

Det jeg mener er at han har gitt henne frie tøyler innenfor visse områder - hvor hun fritt får bestemme. Fordi han ikke gidder å bry seg med de tingene, ikke er interessert eller kanskje bare er glad for å slippe. Men han sitter allikevel på toppen og er den som tjener pengene.

Mishandlingen besto i at hun i en krangel slo ham med en isklomp. Ref VG

ÅNEI. Hvilken tyrann som kom med et forslag om at fargede blomster hadde vært litt penere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fornøyelig serie.

Nicole virker veldig sympatisk hun har en kariere selv og virker veldig oppegående.

Maria er bare herlig,litt klønete,kanskje som plumper ut med kommentarer om håret til Pamelas datter :fnise: .Måten hun tok i mot sin bror og "ostkrokar" og godis fra sverige ,oste av varme,det virket som en rik,men jordnær familie.

Anna,bitch, ekkel dame med et grusomt skjeft smil

Endret av søstertusenfryd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
En fornøyelig serie.

Nicole virker veldig sympatisk hun har en kariere selv og virker veldig oppegående.

Maria er bare herlig,litt klønete,kanskje som plumper ut med kommentarer om håret til Pamelas datter :fnise: .Måten hun tok i mot sin bror og "ostbågar" og godis fra sverige ,oste av varme,det virket som en rik,men jordnær familie.

Anna,bitch, ekkel dame med et grusomt skjeft smil

Hehe ja Maria er jo helt skjønn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Go Lucky
Han sa vel noe om at han ikke bare ville ha hvite blomster men at det ville se bedre ut hvis hun blandet inn farger.

Det jeg mener er at han har gitt henne frie tøyler innenfor visse områder - hvor hun fritt får bestemme. Fordi han ikke gidder å bry seg med de tingene, ikke er interessert eller kanskje bare er glad for å slippe. Men han sitter allikevel på toppen og er den som tjener pengene.

Mishandlingen besto i at hun i en krangel slo ham med en isklomp. Ref VG

ÅNEI. Hvilken tyrann som kom med et forslag om at fargede blomster hadde vært litt penere!!!

Han er nok langt fra tyrann. Men at det er han som bestemmer - ja!!!

I bunn og grunn så er jo alt de eier og har hans - hun får lov til å styre så lenge hun er den perfekte Mrs. Anka. Hvis han ikke gidder mer så er ikke hun lenger Mrs. Anka. Så ja, klart det er han som bestemmer! At hun går rundt å sjefer på en svært lite sjarmerende måte er en helt annen sak. Så lenge hjemme er rent og ryddig, han får hvilt stemmen sin når han skal ha konsert og hun gir ham sex så har vel han det greit. Og hvorfor skal han bry seg med huslige ting hvis han ikke er interesert?

At han er sjefen i heimen er helt klart! At han lar henne bestemme ting er noe helt annet. Det går greit så lenge hun gjør det han liker ikke sant? For du kan banne på at han sier NEI til ting hvis hun bestemmer noe han ikke liker. Og Anna har jo selv sagt at det er første prioritet å tilfredstille mannen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Han sa vel noe om at han ikke bare ville ha hvite blomster men at det ville se bedre ut hvis hun blandet inn farger.

Det jeg mener er at han har gitt henne frie tøyler innenfor visse områder - hvor hun fritt får bestemme. Fordi han ikke gidder å bry seg med de tingene, ikke er interessert eller kanskje bare er glad for å slippe. Men han sitter allikevel på toppen og er den som tjener pengene.

Mishandlingen besto i at hun i en krangel slo ham med en isklomp. Ref VG

Hun slo ham like fullt med en hard gjenstand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Han er nok langt fra tyrann. Men at det er han som bestemmer - ja!!!

I bunn og grunn så er jo alt de eier og har hans - hun får lov til å styre så lenge hun er den perfekte Mrs. Anka. Hvis han ikke gidder mer så er ikke hun lenger Mrs. Anka. Så ja, klart det er han som bestemmer! At hun går rundt å sjefer på en svært lite sjarmerende måte er en helt annen sak. Så lenge hjemme er rent og ryddig, han får hvilt stemmen sin når han skal ha konsert og hun gir ham sex så har vel han det greit. Og hvorfor skal han bry seg med huslige ting hvis han ikke er interesert?

At han er sjefen i heimen er helt klart! At han lar henne bestemme ting er noe helt annet. Det går greit så lenge hun gjør det han liker ikke sant? For du kan banne på at han sier NEI til ting hvis hun bestemmer noe han ikke liker. Og Anna har jo selv sagt at det er første prioritet å tilfredstille mannen....

Men nå virker det som at anna er fornøyd med å tilfredsstille han. Hun mener jo selv at det er kvinnens jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men nå virker det som at anna er fornøyd med å tilfredsstille han. Hun mener jo selv at det er kvinnens jobb.

Teori og praksis kan være to forskjellige ting, hun påsto at hun sugde han jevnlig av mens han sa at det hadde han ikke opplevd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Go Lucky
Men nå virker det som at anna er fornøyd med å tilfredsstille han. Hun mener jo selv at det er kvinnens jobb.

Det er akkurat der det skurrer.

Å tilfredstille den du elsker skal da vel ikke bli sett på som en jobb!

Da Mrs. Anka satt på hotellrommet sitt å gjorde seg klar for å være tilstede på nok en konsert (som hun ikke ville være med på - ville heller være på rommet og se en film) så hun ikke mye lykkelig ut...

Hun sa jo at han krevde at hun var med ham overalt fordi det forrige ekteskapet hans hadde blitt slutt fordi HAN var utro når han reiste alene. Forrige kona hans ville ikke være med. Men han krevde at Anna var med på reisene og at hun satt i salen under hver konsert. Hun kunne godt tenkt seg å vært hjemme sa hun. Men det er altså prisen man lever for å leve et liv som andre misunner en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolletrine
Hun slo ham like fullt med en hard gjenstand

:fnise: ...Anne Anka fremstår mer og mer ufyselig jo mer jeg ser og hører om henne, men artig er det! Og Maria liker jeg bedre og bedre :ler:

Endret av Trolletrine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun Maria der har vel sagt litt diverse om Anna Anka etter serien gikk også? Hun var vel ikke noen fan? Husker ikke hva hun sa akkurat, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Maria der har vel sagt litt diverse om Anna Anka etter serien gikk også? Hun var vel ikke noen fan? Husker ikke hva hun sa akkurat, men..

Eneste jeg vet Maria har sagt om Anna er at hun synes synd på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...