Gjest Gjest_barbie_* Skrevet 23. januar 2010 #101 Del Skrevet 23. januar 2010 Noen som vet om det er laget flere episoder/sesonger av serien?? har sett alle episodene av sesong 1 nå,og vil se flere..er hektet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 23. januar 2010 #102 Del Skrevet 23. januar 2010 Det ligger ikke noen flere på svensk TV3 sin nett-tv i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 23. januar 2010 #103 Del Skrevet 23. januar 2010 Var jo bare 4 episoder jo! Også en sånn "ekstramateriell"episode... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siiw Skrevet 23. januar 2010 #104 Del Skrevet 23. januar 2010 Satt mer eller mindre ordløs når jeg så på programmet...! og etterpå provosert. men var jo litt artig med forandring på tv-skjermen. dumme rike blondier i hollywood :D . Anna anka hu kan legge på seg! for ansiktet er så styggt når hun er så tynn *jaaada jeg er så forbana sjalu* dem veit ikke hvor bra dem har det. dem svømmer i penger:p og paul = ÆSJ!!!! . og hun maria som snakket styggt om pamela! haha, andre gangen det skjedde. fint og se at dem ikke har større problemer i livet :-) Og jg har ikke sagt jeg er perfekt ettersom jeg kritiserer dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cho Skrevet 23. januar 2010 #105 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg synes Paul Anka er en skikkelig kjiping nå jeg, etter å ha sett hvor simpelt han behandler kona si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 23. januar 2010 #106 Del Skrevet 23. januar 2010 Hvordan behandler han henne simpelt? Det har jeg ikke fått med meg tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KinderMaxi Skrevet 23. januar 2010 #107 Del Skrevet 23. januar 2010 Reprise kl 20.30 i kveld. Fint er det, jeg sovnet fra det på mandagen... Takk for at du sa ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cho Skrevet 23. januar 2010 #108 Del Skrevet 23. januar 2010 Hvordan behandler han henne simpelt? Det har jeg ikke fått med meg tror jeg. Med tanke på det kjipe (i mine øyne) livet hennes, hun er jo bare et vedheng på armen hans, en pyntegjenstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #109 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg synes Paul Anka er en skikkelig kjiping nå jeg, etter å ha sett hvor simpelt han behandler kona si. Ikke rart.Mannen er fra midt-østen,og der er det jo en selvfølge at kvinner og barn skal styres med nådeløs jernhånd. Han tenker vel dessuten at han har kjøpt og betalt for dette trofeet,og krever vel at hun skal oppføre seg deretter (altså som hans eiendom). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 23. januar 2010 #110 Del Skrevet 23. januar 2010 Ikke rart.Mannen er fra midt-østen,og der er det jo en selvfølge at kvinner og barn skal styres med nådeløs jernhånd. Han tenker vel dessuten at han har kjøpt og betalt for dette trofeet,og krever vel at hun skal oppføre seg deretter (altså som hans eiendom). Kan så være, men herregud da! Dama er da voksen og har tatt sine livsvalg på lik linje som de fleste av oss!!!Enten tar man konsekvensene av valgene sine, og er det uholdbart, så gjør man noe med det. Det er ihvertfall INGEN unnskyldning for å oppføre seg som en drittsekk på 10 år:kjefte: Syns den dama er fullstendig uspiselig, og jeg gir faktisk totalt blaffen i om hun er deprimert etc. Tenk om alle vi som ikke har det så bra skulle oppført oss slik som henne.....herlighet Men serien er HERLIG, og jeg gleder meg til episode 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #111 Del Skrevet 23. januar 2010 Anna Anka vurderer å bli lesbisk.... For et narr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 23. januar 2010 #112 Del Skrevet 23. januar 2010 Anna Anka vurderer å bli lesbisk.... For et narr! Javel?? hennes utalelser blir jo bare verre og verre. Huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2010 #113 Del Skrevet 25. januar 2010 Bella er så søt hehe Merker jeg bare liker Maria mer og mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #114 Del Skrevet 25. januar 2010 Å herregud... Hun so får behandlinger før hun skal treffe Millionærklubben... Hu er jo bare FÆL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fisk Skrevet 25. januar 2010 #115 Del Skrevet 25. januar 2010 Ja, Maria er jo kjempesøt! Blir spennende med daten til Agnes. Anna Anka, har ingen ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jepp Skrevet 25. januar 2010 #116 Del Skrevet 25. januar 2010 Å herregud... Hun so får behandlinger før hun skal treffe Millionærklubben... Hu er jo bare FÆL!! Huff ja. Synes hun var alt for tynn å. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #117 Del Skrevet 25. januar 2010 Hun Maria er eneste av dem som virker sympatisk. De to andre... Oh my god!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 25. januar 2010 #118 Del Skrevet 25. januar 2010 Kommer ikke over noen kommentarer til hun ene. "Jag tar på leppstift 50 gonger om dagen". "Utan leppstift, kjender jag mej exposed" Og før det hun sa om leppestiften sa hun at å ha tre barn var en fulltids jobb. Høres ikke ut som hun har så veldig mye å gjøre om dagene når hun sitter og smører på seg leppestift hele dagen hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 25. januar 2010 #119 Del Skrevet 25. januar 2010 Ikke rart.Mannen er fra midt-østen,og der er det jo en selvfølge at kvinner og barn skal styres med nådeløs jernhånd. Han tenker vel dessuten at han har kjøpt og betalt for dette trofeet,og krever vel at hun skal oppføre seg deretter (altså som hans eiendom). Ut fra det jeg kan se så virker det jo som at det er Anna Anka som er sjefen i huset. Hun er jo rene bitch boss from hell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Vera_* Skrevet 25. januar 2010 #120 Del Skrevet 25. januar 2010 Kommer ikke over noen kommentarer til hun ene. "Jag tar på leppstift 50 gonger om dagen". "Utan leppstift, kjender jag mej exposed" Og før det hun sa om leppestiften sa hun at å ha tre barn var en fulltids jobb. Høres ikke ut som hun har så veldig mye å gjøre om dagene når hun sitter og smører på seg leppestift hele dagen hehe. Hun sier også i neste episode at mannen betaler for ALT. Skal si hun har det lett i livet som lever av mannens penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå