Gå til innhold

Svenske Hollywoodfruer


MarianneE

Anbefalte innlegg

Etter første program satt jeg igjen med en blandet følelse når det gjelder Anna Anka. Man kan si mye om klipping, redigering og måten å filme ansiktssuttrykk mm. på men Anna Anka virker som en oppriktig ulykkelig kvinner som pga. sin elendige selvtillit må heve seg over andre. Hennes barneoppdragelse, hennes omtale av andre mennesker (ikke minst sine egne ansatte) og henne behov for å hevde seg bekrefter jo dette etter noter. Og utt. om at ingen mørkhårete kvinner er tiltrekkende men at de ser "skitne ut" eller at Carmen Electra ser ut som en "eksploderat rävhål". Det går bare ikke an.

Men så har jo også livet hennes falt sammen etter tv-serien.

Her kan du se alle episodene gratis på TV3 Sverige

Endret av Antoinette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Milla_*
Det er helt greit at hun kanskje ikke har det noe godt, men å være direkte stygg og "hatsk" mot andre mennesker berettiges ikke av den grunn. Fansen til godeste Paul Anka er jo en vesentlig del av innteksgrunnlaget hans, og hun hånte dem, latterliggjorde dem.. Det forstår jeg meg ikke på.

Er jo selfølgelig leit at hun ikke er lykklig osv MEN det gir ikke henne noen rett til å være så bitch. Stakkars barnepiken da som ho sa så stygge ting om på flyet. Jeg synes hun virker så ufyselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo selfølgelig leit at hun ikke er lykklig osv MEN det gir ikke henne noen rett til å være så bitch. Stakkars barnepiken da som ho sa så stygge ting om på flyet. Jeg synes hun virker så ufyselig.

Hmm..denne barnevakt-episoden var kanskje avtalt spill? Kanskje hun vil framstå som bitchy,og har fått de andre som deltar i serien med på spillet? Det virker jo nesten for sykt til å være sant at noen oppfører seg slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Milla_*
Hmm..denne barnevakt-episoden var kanskje avtalt spill? Kanskje hun vil framstå som bitchy,og har fått de andre som deltar i serien med på spillet? Det virker jo nesten for sykt til å være sant at noen oppfører seg slik.

Kan selvfølgelig være skuespill men allikavel. Hvorfor vil hun fremstå som en ond bitch?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan selvfølgelig være skuespill men allikavel. Hvorfor vil hun fremstå som en ond bitch?

Fordi hun kanskje tenker at "All PR er god PR"? Hun ser kanskje sitt snitt til å få sine 15 minutes of fame nå.

Det er jo nettop pga.av hennes bitchy og kontroversielle uttalelser vi i det hele tatt vet hvem hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Lindus_*

Hun sier at overvektige mennesker er egoistiske, at brunetter er skitene og eier ikke sjarm og at hun har den beste kroppen i verden :skratte: kan ikke gjøre annet en le

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier at overvektige mennesker er egoistiske, at brunetter er skitene og eier ikke sjarm og at hun har den beste kroppen i verden :skratte: kan ikke gjøre annet en le

Herregud :pls: Går da ikke an å dumme seg så mye ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter første program satt jeg igjen med en blandet følelse når det gjelder Anna Anka. Man kan si mye om klipping, redigering og måten å filme ansiktssuttrykk mm. på men Anna Anka virker som en oppriktig ulykkelig kvinner som pga. sin elendige selvtillit må heve seg over andre. Hennes barneoppdragelse, hennes omtale av andre mennesker (ikke minst sine egne ansatte) og henne behov for å hevde seg bekrefter jo dette etter noter. Og utt. om at ingen mørkhårete kvinner er tiltrekkende men at de ser "skitne ut" eller at Carmen Electra ser ut som en "eksploderat rävhål". Det går bare ikke an.

Men så har jo også livet hennes falt sammen etter tv-serien.

Her kan du se alle episodene gratis på TV3 Sverige

Jeg er så enig.

Når hun snakker virker hun bare "billig".

Hun tror at folk er misunnelig på henne fordi hun vil at folk skal være misunnelig. Jeg klarer ikke å la være å tenke på at hun selv ville ha levd slik som de menneskene hun snakker nedsettende om (altså levd er normalt liv) om hun ikke hadde ligget seg til posisjon.

Samtidig synes jeg litt synd på henne. Der hun satt alene på hotellrommet i Atlantic City. Hva har du egentlig Anna Anka,tenkte jeg. Et liv hvor du bitcher og klager, snakker nedsettende om andre. Et liv som består av å dilte etter mannen din, dolle deg opp slik at du er den perfekte trophy-wife, være med på reiser du ikke er interessert i og konserterter du har hørt 100 ganger før. Du hadde lyst til å bare være på hotellrommet og se en film mens mannen din hadde konsert. Men det fikk du ikke lov til...

Tenk om hun hadde hatt et litt mer intelligent ordforåd og behandlet folk pent. Da kunne hun jo ha vært sympatisk?

Det hjelper ikke å ta på seg dyre klær og diamanter når man allikevel høres billig ut med en gang man åpner munnen. Noe å misunne? Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte faktisk hun Maria. Hun virka som en søt dame :)

Ho andre virka helt okey ho å

Men Anna Anka? grøss og gru. For et kvinnfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte faktisk hun Maria. Hun virka som en søt dame :)

Ho andre virka helt okey ho å

Men Anna Anka? grøss og gru. For et kvinnfolk.

Det var hun som var så redd for at venninnen hadde hørt om baksnakkingen?

Hun er ganske søt, litt treg i topplokket, men generellt ganske søt som person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var hun som var så redd for at venninnen hadde hørt om baksnakkingen?

Hun er ganske søt, litt treg i topplokket, men generellt ganske søt som person.

Ja ho som skulle ha gjester på besøk. Ho virka ikke som den skarpeste kniven i skuffen men hun var veldig søt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi L

Jeg synes å Maria virka som en snill og søt dame. Hun var også den som jeg synes var penest av de 3. Og best krropp.

Gleder meg til neste episide :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...