Gå til innhold

Svenske Hollywoodfruer


MarianneE

Anbefalte innlegg

får ikke sagt det nok....for et ufyselig menneske Anna Anka er! grøss! hun virker som en typisk mobber, rakker ned på mennesker rundt seg og hever seg fordi hun er rik og "perfekt"...hun er jo ikke litt pen en gang! :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.imdb.com/name/nm0935663/bio

scroll nedover og les:

"Trivia

Two sons, Cristofer and Alexander.

Moved to Sweden 1966.

Born in Hungary 1956."

haha jeg skrev feil på innlegget mitt da.....men skjønner fortsatt ikke at det står født i 1976 på forsiden, for så inne som du skriver i innlegget ditt står det born in hungary 1956....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente at jeg fikk en følelse av å .. vemmes.. da Anka satt i flyet sitt og snakket om horoskopet. Og snakket så stygt om hun barnepiken som var med. Herlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente at jeg fikk en følelse av å .. vemmes.. da Anka satt i flyet sitt og snakket om horoskopet. Og snakket så stygt om hun barnepiken som var med. Herlighet.

Hun får nok oppleve sannheten i ordtaket:

"vær hyggelig mot de du møter på vei oppover, du møter dem igjen på veien nedover!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får nok oppleve sannheten i ordtaket:

"vær hyggelig mot de du møter på vei oppover, du møter dem igjen på veien nedover!"

Åh! Den likte jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

får ikke sagt det nok....for et ufyselig menneske Anna Anka er! grøss! hun virker som en typisk mobber, rakker ned på mennesker rundt seg og hever seg fordi hun er rik og "perfekt"...hun er jo ikke litt pen en gang! :haar:

Vet du, jeg tror ikke hun rakker ned fordi hun selv er rik pg perfekt, jeg tror faktisk ikke hun har det så bra og reagerer ved å være perfeksjonist og rakke ned på andre.

Jeg fikk faktisk litt klump i halsen når hun satt å fortalte at hun ikke fikk være hjemme når mannen var ute på tur, selvom hun noen ganger kunne tenke seg å være hjemme. Man kunne faktisk se at hun svelget litt ekstra der og hadde det ikke vært for at kamera var på så hadde hun kanskje begynt å gråte.

Jeg tror hennes mann er veldig kontrollerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg tror ikke hun rakker ned fordi hun selv er rik pg perfekt, jeg tror faktisk ikke hun har det så bra og reagerer ved å være perfeksjonist og rakke ned på andre.

Jeg fikk faktisk litt klump i halsen når hun satt å fortalte at hun ikke fikk være hjemme når mannen var ute på tur, selvom hun noen ganger kunne tenke seg å være hjemme. Man kunne faktisk se at hun svelget litt ekstra der og hadde det ikke vært for at kamera var på så hadde hun kanskje begynt å gråte.

Jeg tror hennes mann er veldig kontrollerende.

Den følelsen fikk jeg også. Tror nok hun er veldig skarp mot folk og kan være ufin. Tenker på da de satt på flyet og hun leste horoskopet sitt. Noen var misunnelig på henne og da viste hun med en gang hvem det var. Sa bastant at det var barnepiken! Det syns jeg var å håne sin egen barnepike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes litt synd på Anna Anka (jøje meg for et tåpelig navn igrunnen) jeg. Hun virker så nevrotisk, ensom og ulykkelig. For meg virker det som om hun er nødt til å klamre seg til tanken om at mange er sjalu på henne, virker som om det er det eneste hun har på en måte. Tror hun betaler en drøy pris for luksusen sin og hun sier det jo ganske så rett ut at det å være Anna Anka er en fulltidsjobb, der hennes oppgave er å kaste glans på mannen når det måtte være behov for det, uten å ha noe egenverdi i seg selv. Hun er som et luksuriøst tilbehør til ham... Det kan ikke være noe godt liv å være et levende tilbehør... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg tror ikke hun rakker ned fordi hun selv er rik pg perfekt, jeg tror faktisk ikke hun har det så bra og reagerer ved å være perfeksjonist og rakke ned på andre.

Jeg fikk faktisk litt klump i halsen når hun satt å fortalte at hun ikke fikk være hjemme når mannen var ute på tur, selvom hun noen ganger kunne tenke seg å være hjemme. Man kunne faktisk se at hun svelget litt ekstra der og hadde det ikke vært for at kamera var på så hadde hun kanskje begynt å gråte.

Jeg tror hennes mann er veldig kontrollerende.

Jeg tror det skjuler seg mye bak fasaden hennes ja.

Anna Anka har da heller ikke hatt det så greit tidligere i livet. Hun er opprinnelig fra Polen, og havnet på barnehjem mens hun enda var baby,fordi moren hennes døde og ingen andre kunne ta seg av henne. Der bodde hun fram til hun som 3-åring ble adoptert av en svensk familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det skjuler seg mye bak fasaden hennes ja.

Anna Anka har da heller ikke hatt det så greit tidligere i livet. Hun er opprinnelig fra Polen, og havnet på barnehjem mens hun enda var baby,fordi moren hennes døde og ingen andre kunne ta seg av henne. Der bodde hun fram til hun som 3-åring ble adoptert av en svensk familie.

Det viste jeg ikke. Kan nok ha satt sine dype spor det ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_line_*

Jeg er enig med de siste innlegene. Synes veldig synd på henne. Det kan ikke være et flott liv å bare følge etter sin mann overalt. Jeg tror heller ike hun rakker ned på andre fordi hun vil det, men jeg tror det er en slags forsvarsmekanisme.

F.eks da hun hadde på den hvite kjolen og hun og mannen skulle på noe vip-greier, så stod hun jo helt alene. Hun følte seg sikkert dum, og da måtte hun liksom snakke mindre pent om de fremmøtte. Tror hun mistrives sterkt. Mannen er alltid i fokus, og hun må bare være hans tilbehør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anna Anka er et typisk eksempel på en som er i så dårlig kontakt med seg selv at man blir ondskapsfull og slem mot andre. Dama har det ikke bra, det lyser lang vei. Bare det hun sa om barnepiken eller fansen til mannen....

Håper hun kommer i litt bedre kontakt med seg selv nå som hun er sklit sånn at hun får bearbeidet nevrosene sine før hun ødelegger ungene sine. "Spis opp maten din ellers er det time-out". Hva er det for en ting å si til en liten unge på max tre-fire år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fascinerende
får ikke sagt det nok....for et ufyselig menneske Anna Anka er! grøss! hun virker som en typisk mobber, rakker ned på mennesker rundt seg og hever seg fordi hun er rik og "perfekt"...hun er jo ikke litt pen en gang! :haar:

... hun rakket ned på VIP-fancen og kunne ikke forstå at noen som ut som noen bondetullinger kunne ha så mye penger.... det er jo opplest og vedtatt at det kun er vakre mennesker som er rike må vite :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_meg_*
får ikke sagt det nok....for et ufyselig menneske Anna Anka er! grøss! hun virker som en typisk mobber, rakker ned på mennesker rundt seg og hever seg fordi hun er rik og "perfekt"...hun er jo ikke litt pen en gang! :haar:

Enig. Hun er jo bare rik pga mannen. som er 30 år eldre.

Ho er bare ekkel og fæl. Skryter av smykkene sine osv og sier vi er sjalue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Hun er jo bare rik pga mannen. som er 30 år eldre.

Ho er bare ekkel og fæl. Skryter av smykkene sine osv og sier vi er sjalue.

Smykkene låner hun bare. Hun er sponset av dette merket som jeg ikke husker hva het. Hun sa jo at hun ikke kunne kjøpe smykker, ringer osv. for flere millioner hver gang hun skulle på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_pia_*
Vet du, jeg tror ikke hun rakker ned fordi hun selv er rik pg perfekt, jeg tror faktisk ikke hun har det så bra og reagerer ved å være perfeksjonist og rakke ned på andre.

Jeg fikk faktisk litt klump i halsen når hun satt å fortalte at hun ikke fikk være hjemme når mannen var ute på tur, selvom hun noen ganger kunne tenke seg å være hjemme. Man kunne faktisk se at hun svelget litt ekstra der og hadde det ikke vært for at kamera var på så hadde hun kanskje begynt å gråte.

Jeg tror hennes mann er veldig kontrollerende.

Ja det tror jeg å. Selv om hun oppførte seg som en drit kjerring så fikk jeg faktisk litt vondt av henne :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit at hun kanskje ikke har det noe godt, men å være direkte stygg og "hatsk" mot andre mennesker berettiges ikke av den grunn. Fansen til godeste Paul Anka er jo en vesentlig del av innteksgrunnlaget hans, og hun hånte dem, latterliggjorde dem.. Det forstår jeg meg ikke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...