Gå til innhold

Svenske Hollywoodfruer


MarianneE

Anbefalte innlegg

Jeg spiser brusk for å ikke få kreft? :skratte:

Går det ann å bli mer idiot! Å er det bare meg som synes hun er ekstrem tynn??

Jeg synes hun er en flott dame. Veltrent,slank og fin hud.

Men helt i vater er hun nok ikke :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har gusjen hud, alt for mye sol og for lite undehudsfett i ansiktet. Hun er velltrent og ser ut til å spise fornuftig, men ansiktet hennes er bahhh å se på sammenlignet med andre damer på hennes alder som har tatt vare på huden sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna Anka har nok en del penger selv vil jeg tro.

Hun er ikke overlatt til rennesteinen bare fordi hun skilles.

Har hun ikke jobbet som modell og vært personlig trener+treningsvideoer i lang tid da?

Hun er litt selvopptatt, men hun kan også være ganske festlig å se på. F.eks. Anna Ankas jul som gikk på svensk tv3.

En del av tingene hun sier er gjerne helt bak mål, men andre ting er bare morsomme synes nå jeg. Og jeg er brunette!(siden hun hater brunetter)

Hun inrømmet jo at hun bleket håret sitt selv nå, og dessuten mente hun at det også var mannens jobb å tilfredsstille kvinnen seksuelt når hun måtte ønske det.

Bare for å rydde litt opp i hennes svært dårlige rykte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna Anka har nok en del penger selv vil jeg tro.

Hun er ikke overlatt til rennesteinen bare fordi hun skilles.

Har hun ikke jobbet som modell og vært personlig trener+treningsvideoer i lang tid da?

Hun er litt selvopptatt, men hun kan også være ganske festlig å se på. F.eks. Anna Ankas jul som gikk på svensk tv3.

En del av tingene hun sier er gjerne helt bak mål, men andre ting er bare morsomme synes nå jeg. Og jeg er brunette!(siden hun hater brunetter)

Hun inrømmet jo at hun bleket håret sitt selv nå, og dessuten mente hun at det også var mannens jobb å tilfredsstille kvinnen seksuelt når hun måtte ønske det.

Bare for å rydde litt opp i hennes svært dårlige rykte :D

Det har sammenheng med at det er nettop den "selvoppofrelsen" som er grunnen til at hun har klær på kroppen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser brusk for å ikke få kreft? :skratte:

Går det ann å bli mer idiot! Å er det bare meg som synes hun er ekstrem tynn??

jeg synes å hun er veldig tynn. Hun ser eldre ut enn det hun er. Synes jeg da. Liker heller ikke oppføselen hennes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har sammenheng med at det er nettop den "selvoppofrelsen" som er grunnen til at hun har klær på kroppen :lur:

Oi der skjønte jeg ingenting..Beklager, kanskje er det jeg som har stirret inn i skjermen for lenge, kan du forklare igjen? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har gusjen hud, alt for mye sol og for lite undehudsfett i ansiktet. Hun er velltrent og ser ut til å spise fornuftig, men ansiktet hennes er bahhh å se på sammenlignet med andre damer på hennes alder som har tatt vare på huden sin...

Jeg synes ikke det var ille. Hun ser da bedre ut enn mange andre steinrike kjendisdamer på samme alder,og både ansiktstrekk og figur er ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi der skjønte jeg ingenting..Beklager, kanskje er det jeg som har stirret inn i skjermen for lenge, kan du forklare igjen? :D

Beklager - det er JEG som har rotet :ler: Jeg tenkte på hennes utalelse i dagens episode om at hun som kone må suge sin mann hver morgen hvis han krever det (og leste ikke nøye nok) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlighet som jeg lo.. Er det mulig?? :klø: Jeg syns Anna Anka virker slem jeg, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kine_*
Herlighet som jeg lo.. Er det mulig?? :klø: Jeg syns Anna Anka virker slem jeg, rett og slett.

Ja hun virker som en stor selvopptatt bitch. Som skryter av hvor mye penger hun har og hvor mye diamanter hun har osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var driiitmorsomt! Anna Anka...ja hva kan man si....ser ihvertfall eldre en 38år!

Hun derre andre, Maria Montazami som kler seg som hun skulle vært 18 år og sier at å være hjemmeværende er en fulltidsjobb....herrigud :skratte:

Og ho tredje, Agnes-Nicole Winter som ser ut som hun egentlig er 50(er jo bare 34)

hmmmm.....er jo morsomt å se på da! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det var driiitmorsomt! Anna Anka...ja hva kan man si....ser ihvertfall eldre en 38år!

Hun derre andre, Maria Montazami som kler seg som hun skulle vært 18 år og sier at å være hjemmeværende er en fulltidsjobb....herrigud :skratte:

Og ho tredje, Agnes-Nicole Winter som ser ut som hun egentlig er 50(er jo bare 34)

hmmmm.....er jo morsomt å se på da! :ler:

Hæ? er hun bare 34? Jeg trodde hun var rundt 45+++.

Ho ene som sa det å være hjemmeværende er en fulltidsjobb, herregud sier jeg bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? er hun bare 34? Jeg trodde hun var rundt 45+++.

Ho ene som sa det å være hjemmeværende er en fulltidsjobb, herregud sier jeg bare!

Jebb dama er bare 34 år...hvis du googler navnet hennes så er hun jo født i 1976!

Å være hjemmeværende mor kan jo i seg selv være en fulltidsjobb, MEN hun har jo så mye penger at hun har assistenter og rengjørings folk, og gartnere.....så da vet jeg ikke helt hva hun gjør med hennes "fulltidsjobb"...er vel fulltidsjobb å bruke leppestift og spraytan vel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jebb dama er bare 34 år...hvis du googler navnet hennes så er hun jo født i 1976!

Å være hjemmeværende mor kan jo i seg selv være en fulltidsjobb, MEN hun har jo så mye penger at hun har assistenter og rengjørings folk, og gartnere.....så da vet jeg ikke helt hva hun gjør med hennes "fulltidsjobb"...er vel fulltidsjobb å bruke leppestift og spraytan vel :ler:

ja men de ungene var ikke så småe akkuratt. Så jeg skjønner ikke helt hva hun gjør hjemme liksom. jaja greit å leve av mannens penger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men de ungene var ikke så småe akkuratt. Så jeg skjønner ikke helt hva hun gjør hjemme liksom. jaja greit å leve av mannens penger :fnise:

Nei ikke sant......men tar vel en hel dag å se så tragisk ut vel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...