Gå til innhold

Hvordan holde i live et avstandsforhold

kanel23

Anbefalte innlegg

Litt ganske vanskelig. Må finne meg en ny jobb før jul og jeg merker jeg kunne trengt han litt mer tilgjengelig enn han er per i dag.

Men det er bare tre uker igjen. Og dét er ikke lenge! :jepp:

Det er i hvert fall ingenting mot de 130-noe dagene han har vært borte allerede.

3 uker går fort så lenge man holder seg opptatt! :jepp:

Jeg merker at nå er det veldig mye savn, og det er mest fordi jeg har begynt å stresse ned etter at de fleste oppgavene er inne og jeg har litt mer tid til andre ting enn skole, trening og jobb. :sukk: Jeg savner han veldig nå! Kanskje tiden er inne for å gråte og bare få alt ut, slik at jeg er nullstilt resten av helgen og tiden fremover. Vi snakker ganske mye på skype og facebook, så kontakt og kommunikasjonen er der, men savnet er her og....

Endret av Anuket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bazibaz

Uff. Går det bedre Anuket? Snart er det vel eksamensperiode igjen, også vips, så er han tilbake! Kan en i hvert fall håpe på. :P

Jeg syns dagene går fryktelig tregt nå. Jeg merker, og han sier, at han er drittlei han òg. Det føles litt mer verdt det når han gir uttrykk for at det er verdt det. På en måte. Nå sitter jo bare begge og er drittlei og det er ingenting å gjøre med det. For å ikke snakke om at det ser ut til at de 5-6 siste ukene er fullstendig bortkasta. Og at han i bunn og grunn egentlig ikke har noe å gjøre der når han skal ned neste gang. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Går det bedre Anuket? Snart er det vel eksamensperiode igjen, også vips, så er han tilbake! Kan en i hvert fall håpe på. :P

Jeg syns dagene går fryktelig tregt nå. Jeg merker, og han sier, at han er drittlei han òg. Det føles litt mer verdt det når han gir uttrykk for at det er verdt det. På en måte. Nå sitter jo bare begge og er drittlei og det er ingenting å gjøre med det. For å ikke snakke om at det ser ut til at de 5-6 siste ukene er fullstendig bortkasta. Og at han i bunn og grunn egentlig ikke har noe å gjøre der når han skal ned neste gang. :sukk:

Joda det går fint, noen dager er bare kjipere enn andre når det gjelder savn. Men vi skyper ganske ofte, og snakker mye :) Og nå er vi vel litt over halvveis tenker jeg. Ja uff imorgen er det kick off på en ny uke med oppgaveskriving, lesing og jobb og ikke minst trening. Så det blir nok å være opptatt med :)

:sukk: Men da blir gleden ekstra stor når dere møtes! :jepp: Hva er det han driver med? (hvis det går greit å spørre om :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bazibaz

Joda det går fint, noen dager er bare kjipere enn andre når det gjelder savn. Men vi skyper ganske ofte, og snakker mye :) Og nå er vi vel litt over halvveis tenker jeg. Ja uff imorgen er det kick off på en ny uke med oppgaveskriving, lesing og jobb og ikke minst trening. Så det blir nok å være opptatt med :)

Ja, jeg ser den. Blir jo det samme for meg òg, noen dager blir bare verre enn andre, uten at det egentlig er noen åpenbar grunn.

Over halvveis er jo fint, da er det bare å telle dager. ^_^

:sukk: Men da blir gleden ekstra stor når dere møtes! :jepp: Hva er det han driver med? (hvis det går greit å spørre om :) )

Jaaa, jeg håper det. Jeg gleder meg mest til han kommer hjem i desember, for da blir han hjemme en stund. To uker går så altfor fort. :sjenert:

Han jobber i forsvaret, og nå er han i Afghanistan. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ser den. Blir jo det samme for meg òg, noen dager blir bare verre enn andre, uten at det egentlig er noen åpenbar grunn.

Over halvveis er jo fint, da er det bare å telle dager. ^_^

Jaaa, jeg håper det. Jeg gleder meg mest til han kommer hjem i desember, for da blir han hjemme en stund. To uker går så altfor fort. :sjenert:

Han jobber i forsvaret, og nå er han i Afghanistan. :sukk:

Ja noen dager er man bare litt mer nedfor, men da har jeg i hvert fall en gyldig unnskyldning til å stappe i meg noe usunt :fnise:

Ååå Afghanistan faktisk! :sukk: Men han kommer hjem snart? :) Ja to uker flyr forbi! Skulle nesten ønske man kunne stoppe tiden noen ganger hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bazibaz

Ja, det er sant. Vurderer faktisk gå ned på butikken og kjøpe meg noe godt(og usunt) nå. :fnise:

Jaa, han kommer hjem på leave nå om litt over to uker, også kommer han hjem for godt(i hvert fall for denne gangen) i desember.

To uker flyr altfor fort, spesielt når det er mange andre som også skal få litt samvær med han mens han er hjemme. Men vi har pratet om kjæresteferie når han kommer hjem i desember. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er sant. Vurderer faktisk gå ned på butikken og kjøpe meg noe godt(og usunt) nå. :fnise:

Jaa, han kommer hjem på leave nå om litt over to uker, også kommer han hjem for godt(i hvert fall for denne gangen) i desember.

To uker flyr altfor fort, spesielt når det er mange andre som også skal få litt samvær med han mens han er hjemme. Men vi har pratet om kjæresteferie når han kommer hjem i desember. :jepp:

Åå da blir det deilig når han er hjemme for godt da :) Ja en kjæresteferie må dere ta! Spesielt hvis man skal få litt tid alene :lur:

Jeg skal ned til ham etter eksamenstiden, han kommer hjem litt før jul, men flyet hans lander i hans hjemby. Så drar jeg tilbake dit i romjulen. Hva som skjer etter nyttår er jeg litt usikker på. Han reiser enda lenger vekk (er det mulig? :fnise: ), men når den avreise datoen kommer vet vi ikke ennå. Han tar alt på sparket - men vi har snakket om at jeg skal bli med ned, og bli en månedstid så får vi litt tid oss to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bazibaz

Det hørtes kos ut! Og det er jo ikke sååå lenge til. ^_^ Hvor er det han er hen? Om du vil si det.

Av og til skulle jeg ønske jeg kunne dra på besøk til han, men det blir litt vanskelig. Kjæresteferie er en fin substitutt da. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes kos ut! Og det er jo ikke sååå lenge til. ^_^ Hvor er det han er hen? Om du vil si det.

Av og til skulle jeg ønske jeg kunne dra på besøk til han, men det blir litt vanskelig. Kjæresteferie er en fin substitutt da. :jepp:

Nå står det mellom Mexico og Columbia tror jeg, er litt usikker siden han ikke har bestemt seg ennå :fnise: Men da blir det en halv jordklode mellom oss! :sukk: Men det klarer vi :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅåå jeg vil bli med her!

Jeg reiste fra kjæresten min (snart vært sammen i to år) for litt over en mnd siden for å studere i utlandet. Jeg syns det er veldig vanskelig å få til den gode gamle forholdsfølelsen over skype ol. og sliter litt med dette. Nå er vi ganske heldige og det ser ut til at en mnd blir den lengste perioden vi må være fra hverandre.. Men det er så vanskelig!! (altså helgebesøk til hverandre hver 3. uke ca)

Jeg er absolutt ikke redd for at typen min skal være utro eller noe sånn, men når vi ikke snakker sammen blir jeg alikevel redd og nervøs og savner han masssse!

Det var selvfølgelig himmelsk når eg traff han igjen for første gang etter tiden fra hverandre, (3 uker), men jeg vil beholde forelskelsen også når vi ikke kan treffes. Hvordan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sammen med min kjære når jeg var i militæret i Nord-Norge, han var i Østfold. Med andre ord så hadde jeg ikke perm før hver 6.uke. Det som funka bra for oss var:

* Ringe 1-2 ganger i uka. Dette for å ha noe å kunne fortelle den andre, vi gadd ikke sånne samtaler som "hvordan er været hos deg i dag da?" osv. Hadde det derimot skjedd noe spesielt ringte vi eller sendte mld.

* Sendte mld på facebook.

Det var vell det vi gjorde. For meg betyr ikke avstasnd noe, for om et forhold ikke kan takle at vi er fra hverandre, så er ikke forholdet noe verdt for meg i grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ventetida på over 2 måneder over, toget går til kjæresten i overimorgen! Blir herlig :D

Så deilig! :)

Her er det enda to måneder til vi ses igjen.. =\ tidligst 16. - senest 18. desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat kommet hjem til kjærsten fra 1,5 ukers ferie. Føles som jeg har vært borte i minst 3! Gleder meg masse til han kommer hjem fra jobb om noen timer! Men så er det bare 1 uke til jeg flytter tilbake til Norge :( *vil ikke, vil ikke, vil ikke* Kan noen skaffe meg et visum til usa, og en jobb her? værsåanillll *englefjes*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat kommet hjem til kjærsten fra 1,5 ukers ferie. Føles som jeg har vært borte i minst 3! Gleder meg masse til han kommer hjem fra jobb om noen timer! Men så er det bare 1 uke til jeg flytter tilbake til Norge :( *vil ikke, vil ikke, vil ikke* Kan noen skaffe meg et visum til usa, og en jobb her? værsåanillll *englefjes*

Han kom hjem en liten tur i pausen sin :rodmer: Det var mildt sagt fantastisk å se han igjen :D Nå skal jeg nyte den siste uka med han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt under 2 mnd ventetid gjenstår. Håper tiden går fortere. Men jeg har hatt endel humørsvingninger i det siste. Blir stressa hvis vi ikke har snakka på en stund. Blir usikker på hele situasjonen, og til og med sjalu uten grunn. Huff, ikke lett. Andre dager er jeg dritforelska, og svever på rosa skyer. Noen flere som opplever berg og dalbane-humør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt under 2 mnd ventetid gjenstår. Håper tiden går fortere. Men jeg har hatt endel humørsvingninger i det siste. Blir stressa hvis vi ikke har snakka på en stund. Blir usikker på hele situasjonen, og til og med sjalu uten grunn. Huff, ikke lett. Andre dager er jeg dritforelska, og svever på rosa skyer. Noen flere som opplever berg og dalbane-humør?

Samme her, ca 2 mnd til vi ses..

Prates hver dag, men merker jo at jeg savner han..

Blir ikke sjalu, heldigvis, men jeg merker at jeg heller da er "misunnelig" på studentlivet han lever med den friheten han har der borte, mens jeg har jobb, skole, barn og sånt her hjemme og ikke helt får tida til å strekke til alltid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, ca 2 mnd til vi ses..

Prates hver dag, men merker jo at jeg savner han..

Blir ikke sjalu, heldigvis, men jeg merker at jeg heller da er "misunnelig" på studentlivet han lever med den friheten han har der borte, mens jeg har jobb, skole, barn og sånt her hjemme og ikke helt får tida til å strekke til alltid...

Tror det er avstanden som gir meg disse forvirrende følelsene, er i utgangspunktet ikke sjalu av meg. Åhhhh, skulle ønske tiden gikk mye fortere! Er han langt borte fra deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...