Gå til innhold

Kónguló løfter vekter!

Kónguló

Anbefalte innlegg

Takk :nigo: Ja nå kan jeg slappe av litt! :) Er jo under en uke til neste, men det er et fag jeg liker mye bedre, selv om det har høyere stryk-prosent og mye mer å huske/pugge. De har i tillegg byttet eksamensmetode -igjen- så nå er det tilbake til alternativspørsmål og 2 essayspørsmål i tillegg. Jeg som hadde gledet meg til bare essayspørsmål :roll: Men men!

Hadde en veldig koslig kveld i går! Hjemmelaget pizza, litt smågodt og From dusk till dawn! George Clooney (og Salma Hayek)! :sikle::fnise:

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaa, da var det en ny uke! Tror det blir litt trening på oss i dag, om ikke annet så litt bøy, benk og roing, bare for å komme litt i gang igjen. Det får bli senere på dagen, for etter å ha gått over kcal-inntaket mitt i helga så lander jeg på rundt 1500 kcal om dagen :roll: Og det er med pepperkaker og en øl til kvelds! Så da får dette være spise-masse-dagen, og så trener jeg etter lunsj eller noe.

Vært en koslig helg, men nå skal det bli godt å komme tilbake til rutiner. Må lese masse før eksamen på torsdag, og håper å få inn 3 styrkeøkter denne uka. Skal også kutte øl og pepperkaker (ikke så vanskelig siden vi har drukket opp og spist opp :fnise: )for nå føler jeg meg egentlig bare kjip og blubbete :gjeiper:

Håper alle får en fin uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg gikk i et solid kalorioverskudd i helga, med julebord og svigersmiddag og det hele, du kan få litt av meg! :erter:

Høres ut som om du har solide planer for uka. Må si jeg er imponert - trening er så lett å kutte ut når man stresser med eksamener og slikt. Selv om det egentlig er veldig deilig med en treningsøkt som avbrekk fra lesing og pugging. Stå på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha vi kan gjerne gjøre en deal ut av det; du gir meg ditt kcal-overskudd (helst i gode sunne kalorier ;) ) og du får mitt minus :fnise:

Takk for det! Det er jo mye mindre trening enn jeg pleier, men jeg merker at motivasjonen er langt fra på topp, så jeg får ta det rolig i starten. Det tar jo ikke såå lang tid heller, er vel mer at det føles som om jeg bruker opp verdifull studietid, selv om jeg egentlig sitter og surfer randomly i mye lengre tid hver dag enn det jeg hadde brukt på trening.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ingen trening gitt :roll: Ble bare alt mulig annet i steden, og veldig mange timer lesing.. Tror jeg kanskje utsetter presset for trening frem til etter neste eksamen (torsdag ettermiddag). Jeg trener om jeg får lyst, men jeg orker ikke ha dårlig samvittighet over mangel på trening samtidig med eksamenstress.

Jeg er så utrolig matlei om dagen! Har ikke lyst på skyr (der går 500kcal om dagen..) og ikke havregrøt, ikke knekkebrød.. Hjemmelaget grovbrød går ned, men det blir jo ikke veldig god og spennende mat ut av det da. Men jeg tar det ikke så tungt, jeg får skylde på eksamen. Føles som om jeg trenger en pause uansett... :)

*tilbake til boka*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å fokusere på eksamen vet du! Og å få dårlig samvittighet da er bare dumt :klemmer:

Slapp av, gjør skolearbeidet og få juleferie!! :jepp: For min del, så frister det plutselig alltid med en treningsøkt etter lange lesedager. Skal du til Norge i jula eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest -Sarah-

God dag!

Jeg er også matlei for tiden! Spiste min siste skyr i dag, pjuk. Ble faktisk kvalm av å spise den. Du kan ha på noe skikkelig godt pålegg på brødet da, da blir det spennende ;) Og spise masse nøtter, så du kommer opp i nok kcal. Valnøtter er jo så godt og julete :hoppe:

Lykke til med lesingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops, unnskyld at jeg er så fraværende! Jeg leste hva dere skrev og klikket meg ut, og så fikk jeg det for meg at jeg hadde svart :roll:

Takk for det loxodonta! Ja jeg vet jo egentlig at det bare er tull å få dårlig samvittighet, men den kommer nå alikevel :gjeiper: Det er heldigvis ikke så ille om dagen, det føles riktig å fokusere på skole akkuratt denne perioden :) Jeg skal ikke til Norge i jula, vi var i Norge i fjor, så i år skal vi feire hos familien til B her på Island! Dessuten flyttet mamma og pappa fra hverandre for rundt et år siden, så det passer veldig godt at pappa kommer hit og feirer med oss, siden han "mistet" familien til mamma som vi vanligvis alltid har feiret med. Første jul hvor hele familien ikke feirer sammen, litt merkelig!

Ja jeg spiser nøtter som bare det jeg Sarah :fnise: Og rosiner! Men det har nok blitt litt for mye for jeg har fått skikkelig mageknip en dag eller to :lol: Tror nesten jeg skal prøve meg på smoothie etterhvert jeg, kanskje kjøpe et naturell proteinpulver, naturell/vanilje skyr, bær og juice og ha oppi. Evt. late som jeg er på bulk og legge i en spiseskje med olje, bare for å få i meg mer mat :gjeiper: Jeg er skikkelig sulten-kvalm hver morgen når jeg våkner nå, jeg spiser helt klart for lite selv om jeg ikke orker å telle om dagen. Etter eksamensperioden skal jeg tilbake til å spise mye.. :)

Eksamen i dag ja! Ikke før 13.30 (14.30 norsk tid) så jeg har litt mer tid til å repetere svakheter.. :) Takk! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det gikk bra jeg! Er vanskelig å gjette når det er flere essays og masse masse spørsmål, men tror det skal gå greit! :nigo: Så deilig! Nå har jeg en eksamen igjen, torsdag neste uke. Minste faget dette semesteret, men det eneste jeg ikke får prøver/pensum på engelsk, så det blir mye islandsk-lesing denne uka. Det skal jeg få til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Vekttrening

Varighet: 45 min.

Totalt løftet: 2688.0 kg

YTWL

2.0kg x 20.0

2.0kg x 20.0

Frontbøy

20.0kg x 10.0

40.0kg x 8.0

40.0kg x 8.0

40.0kg x 8.0

Benkpress

20.0kg x 10.0

40.0kg x 8.0

40.0kg x 8.0

40.0kg x 8.0

Chins/kroppsheving underhåndsgrep

72.0kg x 1.0

72.0kg x 1.0

72.0kg x 1.0

72.0kg x 1.0

Armhevinger

0.0kg x 20.0

Endelig en liten økt! Tok det veldig med ro, men kjente det fortsatt godt i lårene spesielt, deilig å få brukt de litt igjen! Ting var unormalt tungt, men det er ikke så rart. Chins ble gjort med litt sprett (jeg står allerede på tærne for å rekke opp til stanga, så mye sprett blir det ikke :fnise: ) eller litt hjelp av B, og jeg tok en veldig sakte eksentrisk fase på hver rep. På slutten ville jeg sjekke hvor mange pushups jeg kunne ta, siden det er en del prat om det rundt om i bøkene om dagen :fnise: Ikke det beste tidspunktet å sjekke, etter benk og chins, men jeg klarte det samme som jeg tok i starten av treningen i sommer, så det er bra!

:trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dæven døtte meg! Snart får du autografhenvendelsar fra oss wannabe sterkingar! Kjekt å lesa om framgangen! Chins altså, imponert :) Etterfulgt av 20 armhevingar. Eg bøyer meg i støvet (og fortsetter å trena, tru du meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ordentlige chins da! Så ikke gratuler meg for det helt enda! :ler:

Endret av Kónguló
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:nigo:

Jeg har trent! I går! Jeg er bare lat på logging (og kanskje prioriterer jeg spilling over forum når jeg først sitter ved pcen :lol: )!

Aktiviteter

1) Vekttrening

Varighet: 45 min

Totalt løftet: 3492.0 kg

YTWL

2.0kg x 20.0

2.0kg x 20.0

Disco-move

5.0kg x 20.0

5.0kg x 20.0

Markløft

50.0kg x 8.0

50.0kg x 8.0

50.0kg x 8.0

Benkpress

20.0kg x 10.0

42.5kg x 8.0

42.5kg x 8.0

42.5kg x 8.0

Sidehev (To armer om gangen)

8.0kg x 8.0

7.0kg x 8.0

7.0kg x 8.0

Rotator cuff

8.0kg x 10.0

7.0kg x 10.0

7.0kg x 10.0

Kjapp og god økt, tror jeg bare tar ting enkelt om dagen. Jeg kommer til å kjøre 2 forskjellige økter, frontbøy, benk, chins/roing og kanskje noe triceps, og så markløft, benk, sidehev og kanskje biceps. Så tar jeg 8 reps, og øker med 2,5kg pr. økt/uke (i de store øvelsene altså, ikke sidehev osv :fnise: ). Så kanskje jeg får tilbake godfølelsen.. :) I går ble jeg så motivert av å trene at jeg likegjerne jogget meg en tur! Ikke strikte 4x4, men det ble intervaller, jeg bare tok det på feelingen.

1) Jogging/Løping

Varighet: 32 min

Distanse: 5000.00 Meter

Siste eksamen på torsdag, skal bli så deilig å slippe all lesingen hver dag! :nigo:

Endret av Kónguló
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvertfall ikke World of Warcraft :fnise:

Jeg var en hardcore spiller for mange år siden, men har nå ikke spilt på 1 1/2 år :gjeiper: Ble overtalt til å komme tilbake og pröve pga. Cataclysm, er koslig! Spiller sammen med B og flere andre venner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...