Gå til innhold

Kónguló løfter vekter!

Kónguló

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:fnise: Er ikke 34 i hver hånd da, 17 i hver hånd :) Men det tok godt, skjelverumpe delux :lol: Godt med litt sånt innimellom også, de siste treningene har vært veldig tunge men med få reps, så det blir ikke samme typen sliten som lettere vekter men mange reps.

Ja gleder meg til nytt program :) Det er også veldig godt med litt frihet på trening nå om dagen, så tror det blir noen fine treninger denne uka før programstart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 kg. totalt er veldig veldig mye i den øvelsen...synes jeg... :gjeiper:

Nyt denne perioden før programstart! :) Tror variasjon i treningsprogrammet, slik du har, er enormt viktig forå opprettholde motivasjonen. (hilsen hu som egentlig skulle ut å løpe i kveld, men som ikke finnes motivert i det hele tatt til å løpe alene.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er helt enig, variasjon er viktig! :) Hihi, du har jo vært så flink til å løpe, så det er kanskje greit å la motivasjonen bestemme en dag? Ellers kjenner du jo best selv om du kunne ha godt av en fridag eller ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Er ikke 34 i hver hånd da, 17 i hver hånd :) Men det tok godt, skjelverumpe delux :lol: Godt med litt sånt innimellom også, de siste treningene har vært veldig tunge men med få reps, så det blir ikke samme typen sliten som lettere vekter men mange reps.

Ja gleder meg til nytt program :) Det er også veldig godt med litt frihet på trening nå om dagen, så tror det blir noen fine treninger denne uka før programstart!

Deilig med skjelverumpe :ler:

Har aldri prøvd bulgarske utfall, ser ut som de er en god del heavy'ere enn vanlig utfall i allefall. Syns de vanlige er harde jeg :flau: , men også veldig deilige :nigo: Må ha kondis på de i tillegg til muskler :Nikke:

Spennende med dietmar da! :)

*lærer veldig mye her inne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, de vanlige er også harde! De bulgarske er ofte bedre for knærne, så det er en annen grunn til at jeg tar de, selv om jeg ikke sliter med knærne :gjeiper:

Meh, en annen grunn til at jeg ikke burde drikke mye er jo at jeg lett får migrene av dehydrering. Så det som skjer når jeg da ikke er flink nok til å drikke litervis med drikke dagen derpå, er at jeg får migrene :roll: Så nå har jeg ligger rett ut i en times tid, men klarte heldigvis å avverge et skikkelig hardt anfall, ved å kaste i meg masse vann og legge meg med en gang.. Det blir nok tidlig kvelden på meg ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å se at du har fått opp motivasjonen og humøret igjen! :) Og jeg lærte meg en ny øvelse i dag, bulgarske turbo-ass utfall! (Bare tørrtrening i stua. Hadde vært gøy å prøve med vekter) Følte den var god for knærne ja, likte den jeg!

Forresten, så bildet av deg og kjolen her tidligere, og glemte å kommentere... Fiiiin! Syns ellers du så veldig feminin ut. Tenkte litt sånn "wow, er det hun? også er hun sååå sterk?!" hehe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk mim! :)

Haha, bulgarske turbo-ass utfall! Den likte jeg :nigo:

Takk! Det er så koslig å høre, for jeg føler meg sjeldent veldig feminin :fnise: Derfor jeg syns det er viktig med kjoler og sminke innimellom! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å se at du har fått opp motivasjonen og humøret igjen! :) Og jeg lærte meg en ny øvelse i dag, bulgarske turbo-ass utfall! (Bare tørrtrening i stua. Hadde vært gøy å prøve med vekter) Følte den var god for knærne ja, likte den jeg!

Forresten, så bildet av deg og kjolen her tidligere, og glemte å kommentere... Fiiiin! Syns ellers du så veldig feminin ut. Tenkte litt sånn "wow, er det hun? også er hun sååå sterk?!" hehe! :)

Takk mim! :)

Haha, bulgarske turbo-ass utfall! Den likte jeg :nigo:

Takk! Det er så koslig å høre, for jeg føler meg sjeldent veldig feminin :fnise: Derfor jeg syns det er viktig med kjoler og sminke innimellom! :nigo:

Samtidig trenger det jo slett ikke være sånn at man ikke kan være feminin bare fordi man trener skikkelig og løfter tungt. :) Det er veldig tradisjonell jentetekning. :Nikke:

Mange av fitnessjentene er jo utrolig flotte og feminine, og de løfter definitivt tungt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja absolutt! Helt enig med deg :) Men dette er ikke noe som kom etter at jeg begynte med styrketrening altså, det har vært så lenge jeg kan huske fordi jeg generelt er en veldig gutte-jente, aldri likte å sminke meg eller pynte meg eller shoppe, men heller var ute i skogen og lærte å skyte med pistol og var med på elgslakt.. :fnise: Så det å føle meg feminin har kommet veldig de siste par årene, etter at jeg smått begynte å pynte meg og slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja absolutt! Helt enig med deg :) Men dette er ikke noe som kom etter at jeg begynte med styrketrening altså, det har vært så lenge jeg kan huske fordi jeg generelt er en veldig gutte-jente, aldri likte å sminke meg eller pynte meg eller shoppe, men heller var ute i skogen og lærte å skyte med pistol og var med på elgslakt.. :fnise: Så det å føle meg feminin har kommet veldig de siste par årene, etter at jeg smått begynte å pynte meg og slikt :)

Jada, skjønner godt den. :) Var ikke noen utpreget jentejente da jeg var yngre jeg heller, og jeg er fortsatt veldig ambivalent til hele den pyntegreia. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg og :fnise: Innimellom pynter jeg meg skikkelig, men det går vel mest i en mellomting du.

Jupp, dagen har så langt gått litt i ett, men nå kommer hvertfall oversikten :gjeiper:

Uke 4. Tirsdag.

Trening: 10km rask gange (pulsklokka sa 1000kcal forbrent, brukte vel litt over 1 1/2t så jeg trekker fra 150kcal og ender opp med 850 brukt.. Det kvalifiserer til å spise mer!)

Mål: 2400kcal.

Frokost:

1 Proteinshake m. melk

1 stort grovt knekebrød m. ost og agurk

1 Glass Juice

200g Skyr

Tran

Vitaminbjørner

Lunsj:

200g Skyr

Havregrøt laget på 40g havregryn, 1dl melk og vann.

1 Proteinshake m. melk.

1 Eple

1 Banan.

Middag:

Wok m. 150g magert svinekjøtt, poteter ved siden av.

200g Brokkoli

200g Wok Classic grønnsaksmix

100g Babygulerøtter.

Olje til steking.

Totalt: 2340. Får ta et eple eller noe til tenker jeg.

Phew. Gått 8km til/fra skolen bare for å være der i en halvtime, gikk så rett på butikken og bærte skikkelig tunge bæreposer hjem. Det er det kjipe med å bare handle en gang i uka.. Utrolig kald og kjip vind her om dagen, så selv om man kler seg godt blir det isende kaldt, og spesielt om man rekker å svette litt før man går ut i kulda igjen :roll: Så nå sitter jeg her helt forblåst, og fortsatt rød og glovarm i kinna. Nå skal jeg hvertfall bare slappe av, lese skolegreier og spise resten av dagen :nigo:

Endret av Kónguló
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha jeg tenkte det samme! Kom hjem og inn og gledet meg til å se hva alle hadde skrevet rundt om i bøkene, og så var det ingenting :fnise: Oppdatering er viktig så vi får noe til å distrahere oss fra lesing altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 4. Onsdag.

Trening: Styrke.

Mål: 2400kcal.

Frokost:

1 Proteinshake m. melk

1 Glass Juice

200g Skyr

1 stort grovt knekkebrød m. ost og agurk

5 Mandler

Vitaminbjørner

Tran

Lunsj:

1 Proteinshake m. melk

1 Banan

Havregrøt laget på 40g havregryn, 1dl melk + vann.

1 Eple

100g Skyr

Middag:

2 stk 100g hamburgere m. et halvt brød hver.

2 Skiver ost

150g potet

100g Brokkoli

100g Tomat

Olje til steking.

(Gleder meg til middag i dag altså!)

Totalt: 2397 kcal.

Aktiviteter

Random styrke-økt.

1) Vekttrening

Varighet: 1 t 30 min

Totalt løftet: 5700.0 kg

YTWL

2.0kg x 20.0

2.0kg x 20.0

Disco-move

10.0kg x 20.0

10.0kg x 20.0

Markløft

50.0kg x 10.0

50.0kg x 10.0

50.0kg x 10.0

Benkpress

20.0kg x 10.0

40.0kg x 12.0

60.0kg x 1.0 Ny pers! Lett!

42.5kg x 12.0

42.5kg x 12.0

Smalbenk

30.0kg x 12.0

30.0kg x 12.0

30.0kg x 12.0

Glute Bridge

10.0kg x 20.0

10.0kg x 20.0

Foroverlent sidehev

5.0kg x 12.0 (S)

5.0kg x 12.0 (S)

Rotator cuff

5.0kg x 12.0 (S)

5.0kg x 12.0 (S)

+ squat to stand, negative chins, chins m. hopp, "ab wheel" og tøying.

Deilig! Ble for fristende å prøve 60kg når vi skulle løfte av etter B's oppvarming, og den gikk lett opp! Kunne nok godt ha tatt en rep til, men jeg ble såpass overrasket at jeg måtte legge på plass stanga :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...