Gjest -Sarah- Skrevet 28. oktober 2010 #1281 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hvordan gikk det med godteri-cravingsen? Uff, ikke bra med den korsryggen din! Håper virkelig at det går seg til litt fort. Du må gjøre det som føles riktig. Til syvende og sist er jo helsa viktigst, så kanskje det er lurt med en friuke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 28. oktober 2010 #1282 Del Skrevet 28. oktober 2010 Bare hyggelig! Jeg svarer gjerne på det jeg kan Opprett gjerne en treningsdagbok, så kommer sikkert flere av oss RYP'ere ( ) og følger med! Ja, jeg har vurdert det. Har ikke kommet til sikker konklusjon ennå. Men det er jo smart da - merker at jeg blir veldig inspirert av å lese deres treningsdagbøker.. så det er jo litt teit å ha prestasjonsangst for at jeg ikke kommer til å være fokusert nok.. Men nå er det i allefall treningsveiledning på lørdag, så skal jeg sjekke ut mine 10 RM så tar jeg det derfra *treningsrommet er skummelt* Er det greit at vi "puster" når vi løfter? Det er bare jenter som kan tenke på sånne teite ting For du vet, i sal så har man jo høy musikk, mens utenom så må det jo bli musikk kun i øret liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 28. oktober 2010 #1283 Del Skrevet 28. oktober 2010 Underskriver cred! Men dersom du har ein så dårlig sittestilling som du beskriv så bør du kanskje vurdera å sitta ein annan plass? Eller brukte de heile inventar-budsjettet på vekter? :gjeiper: Ville tatt meg noen dagar heilt fri og spist mye mat. Funker som regel gull for meg, så det er mitt beste råd... Håper du blir bra i ryggen igjen snart.Ikkje ta sjanser med den, det vil du bare angra på. Neste gang får du kanskje med deg spottar? Det gjør et hav av forskjell!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #1284 Del Skrevet 28. oktober 2010 God kveld alle! Cravingsen gikk greit, jeg spiste ett eple til dessert Du får bare lage deg en bok LineGourmet! Vi er ikke alltid så fokusert vi heller Det hjelper absolutt på motivasjonen og ha en slik bok, det å ha "likesinnede" som heier og tipser er kjempefint! Jeg puster skikkelig når jeg løfter tungt! Men det gjør jo de fleste som løfter tungt, så jeg tror ikke du skal bekymre deg :gjeiper: Du kommer ofte inn i en god vane på hvordan du skal puste på de forskjellige øvelsene, for å holde trykk og få mest mulig ut av løftet Ja jeg burde absolutt sitte en annen plass! Men den eneste skrivepulten vi har sitter B ved, for han har mye mere "ustyr" enn meg som han må ha tilgjengelig når han jobber. Jeg trenger liksom bare bok og notatblokk, han må ha kalkulator og flere euro-koder og permer og ditt og datt :gjeiper: Men jeg har sluttet å sitte så fremoverbøyd, og sitter heller med laptopen på fanget og en genser rullet sammen bak ryggen/ved korsryggen, slik at jeg sitter mest mulig komfertabelt. Det burde bli bra Jeg har jo spotter med meg 99% av gangene, men idag var B på skolen og jeg hadde det litt travelt, så da ble det trening uten Hatt en fin ettermiddag med teatersminkeprøving, nå skal jeg lage omelett til middag - sulten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 28. oktober 2010 #1285 Del Skrevet 28. oktober 2010 Oi, et eple var nok ja! Så bra! Du skal jo slå deg løs i helgen, så kanskje greit å ikke ta helt av før den tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #1286 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ja syns egentlig det Skal prøve å holde meg unna all slags fastfood og godterier og slikt i helga også, men øl kommer det til å bli en del av! Jeg vil heller ikke gå for lavt på maten bare for å "få plass til" øl'en i kcalbudsjettet, så da får det heller gå som det går Burde ikke ta mange dagene for å fikse ting uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #1287 Del Skrevet 29. oktober 2010 God morgen alle! Merker jeg syns det er litt kjipt at jeg skal "ødelegge" en så god flyt jeg har nå ved å drikke masse på lørdag. Men så er det en fest vi har gledet oss til og planlagt i snart ett halvt år (jada, tdlig ute ) så det er ikke verdt å være edru heller. Men jeg skal heller prøve å begrense meg litt.. I dag var forresten morgenvekta nede på 71,6kg, så da var gårdagens 72,1kg heldigvis mest vann eller noe.. Uke 3. Fredag. Trening: 4x4 intervaller Mål: 2400kcal. Frokost: 1 Proteinshake m. melk 1 Glass juice 1 stort grovt hjemmelaget knekkebrød m. gulost og agurk 200g Skyr Vitaminbjørner Tran Lunsj: 1 Proteinshake m. melk Havregrøt laget på 50g havregryn, 2dl melk og vann. 300g Skyr 1 Eple Middag. Wok: 150g Kylling 200g Brokkoli 100g Wok-grønnsaksblanding En porsjon couscous 1 Eple Totalt: 2392 kcal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 29. oktober 2010 #1288 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Bra at du ikkje bytter ut mat med øl! Har prøvd det noen ganger ogdet pleier gå rett til h... Kroppen er jo sulten og når øla går inn synker dømmekraften og viljestyrken, så då blir det gjerne vill fråtsing i fylla. Håper du får orden på sittestillingen. Eit lite bord er ikkje så dyrt altså... (Jada,høres litt ut som mamma) MMM no har eg endelig fått tak i skyr! Av dei norske er den naturelle digg, resten er litt blæ. Er det naturell eller med smak du et? Endret 29. oktober 2010 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #1289 Del Skrevet 29. oktober 2010 Haha ja jeg regner litt med det Dessuten har jeg ikke drukket på lang tid, så jeg kommer til å bli fort nok full uten å skulle drikke på tom mage i tillegg :gjeiper: Ja det er egentlig plassen det står på! Da må vi heller bytte ut hele stuebordet. Tror jeg skal høre med B om vi kanskje bare kan gjøre det.. Jeg er heller ikke veldig fan av de norske, synes de blir litt bitre, tror det er aspartamen som gjør det.. Her spiser jeg med smak; pære, blåbær, jordbær, fersken og mango går det mest i.. Aktiviteter 4x4 Intervaller + 6min oppvarming. 1) Jogging/Løping Varighet: 31 min Distanse: 4500.00 Meter Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 29. oktober 2010 #1290 Del Skrevet 29. oktober 2010 Synes ikke de norske med kunstig søtning er så gode, men Skyr Frukt med vanilje synes jeg er nydelig! Så er jeg glad i naturell også. Mango syntes jeg var ok, bedre enn de med kunstig søtning, og jordbær har jeg ikke smakt fordi jeg er stor motstander av alt som ikke er "ordentlig" jordbær, så der går det bare i jordbær og syltetøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #1291 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) I de islandske er det skikkelig jordbær Jeg har ikke smakt de nye norske Skyr'ene jeg, så kan godt hende jeg hadde likt de bedre! Oh! Gutta driver og trener nå; så jeg surrer rundt inne med de og tøyer og tar litt rotator cuff og slikt, så fant jeg ut at jeg skulle prøve en chinup, og det gikk nesten! Jeg får ikke nesa over stanga enda, men nå kommer jeg over "knekken" som jeg alltid har stått fast på tidligere! Fremgang Endret 29. oktober 2010 av Kónguló Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 29. oktober 2010 #1292 Del Skrevet 29. oktober 2010 I de islandske er det skikkelig jordbær Jeg har ikke smakt de nye norske Skyr'ene jeg, så kan godt hende jeg hadde likt de bedre! Oh! Gutta driver og trener nå; så jeg surrer rundt inne med de og tøyer og tar litt rotator cuff og slikt, så fant jeg ut at jeg skulle prøve en chinup, og det gikk nesten! Jeg får ikke nesa over stanga enda, men nå kommer jeg over "knekken" som jeg alltid har stått fast på tidligere! Fremgang Yay for framgang. Tror vel det er ordentlig jordbær i den norske skyr frukt også, men jeg synes alt som blander ut jordbær og deretter er behandlet blir feil. Jeg er litt kresen sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 29. oktober 2010 #1293 Del Skrevet 29. oktober 2010 WOW, du klarte (snart) en chin??? Vet selv hvordan det er å stå fast i knekken, skikkelig frustrerende! Jeg klarte min første noen gang i høst, det var faktisk på fest...haha! Har alltid beundra de som klarer det. Og veldig enig i at ekte jordbær (eh.. ekte? norske rett fra åkeren!) er best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 29. oktober 2010 #1294 Del Skrevet 29. oktober 2010 Oh! Gutta driver og trener nå; så jeg surrer rundt inne med de og tøyer og tar litt rotator cuff og slikt, så fant jeg ut at jeg skulle prøve en chinup, og det gikk nesten! Jeg får ikke nesa over stanga enda, men nå kommer jeg over "knekken" som jeg alltid har stått fast på tidligere! Fremgang Åh, så gøy! Det har alltid vært mitt store mål også! Men jeg har aldri vært flink nok til å trene spesifikt på den øvelsen over tid. Fortsett å trene spesifikt så sitter den snart med hodet over stanga!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #1295 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Snart en ja! Godkjenner den ikke helt, men er hvertfall fremgang Det morsomme er jo at jeg ikke har trent på den i det hele tatt siden april eller noe. Er vel mere økt styrke + noen kg lettere som gjør det tenker jeg! Den sitter nok snart om jeg forsetter å gå ned i vekt, sakte men sikkert Nå har vi kommet hjem fra butikken med ny forsyning av skyr, epler, tomater og melk! Havregrøt tid! (Ikke sant Ripsy ) Endret 29. oktober 2010 av Kónguló Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 29. oktober 2010 #1296 Del Skrevet 29. oktober 2010 Snart en ja! Godkjenner den ikke helt, men er hvertfall fremgang Det morsomme er jo at jeg ikke har trent på den i det hele tatt siden april eller noe. Er vel mere økt styrke + noen kg lettere som gjør det tenker jeg! Den sitter nok snart om jeg forsetter å gå ned i vekt, sakte men sikkert Nå har vi kommet hjem fra butikken med ny forsyning av skyr, epler, tomater og melk! Havregrøt tid! (Ikke sant Ripsy ) Enig. "Urettferdig" tungt å ta chins med mange ekstra kg på kroppen Satser derfor på en voldsom oppsving etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #1297 Del Skrevet 29. oktober 2010 Ja ikke sant Men tenk så sterke vi "plutselig" blir når vi blir lettere da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 29. oktober 2010 #1298 Del Skrevet 29. oktober 2010 Grattis med kanonframgang i chins! Tar du med håndflatene mot deg eller fra deg? Chins er mitt store mål, heilt borti natta umulig for meg fremdeles, men desto bedre når eg ein gang klarer det. Har øvd et halvt års tid no, håper det skal gå i løpet av 2011. Du klarer det kanskje allerede i år duKongulo! Eg heier på deg i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 29. oktober 2010 #1299 Del Skrevet 29. oktober 2010 Åh, jeg vil også klare chins! Jeg tipper også at du klarer det i 2010! Jeg kan jo teste ut og se hvor langt (kort) jeg klarer nå, og så prøve igjen med jevne mellomrom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #1300 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Jeg kaller det chins når håndflatene er mot meg, og pullups når håndflatene vender vekk! Har ikke sjangs på pullups enda, er nok sterkere i biceps. Dere burde absolutt prøve litt innimellom for å se syns jeg, er plutselig litt morsomt om man ser fremgang Jeg heier på at vi alle får det til i løpet av 2011 jeg! Nå er forresten korsryggen min bra! Merker hvertfall ingen smerter eller stivhet i den nå, så så lenge den ikke blir noe verre i løpet av kvelden/natta så blir det knebøy i morgen! Endret 29. oktober 2010 av Kónguló Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg