Kónguló Skrevet 1. august 2010 Forfatter #921 Del Skrevet 1. august 2010 Jupp! Og jeg er jo ikke redd for å gå opp mange kg over natta heller, jeg bare prøver å ikke være så utålmodig, og tåle at det går et par uker uten at jeg nødvendigvis går ned noe. Da skal jeg prøve å spise mer (2500 ca.) så fort vi har kommet oss på plass på Island. Da kommer jeg også til å kutte litt ned på trening, og trene RYP 3 ganger i uka, 4x4 2 ganger og lavpuls 1 gang. Tror det kan være greit å ha en fast treningsmengde også, for tidligere har jeg "automatisk" løpt mer når jeg har spist mer, fordi det føles som så mye mat.. Det er jo ikke verdens undergang uansett! Nå skal vi opp og trene styrke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 1. august 2010 Forfatter #922 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Juppjupp! Ukas trening ble: 4 gåturer a 4 km. 2 alternative styrkeøkter. 2 4x4 intervall økter. 3 lavpuls økter. Til sammen nesten 7t "trening" Fornøyd med det! Burde få pokal nå syns jeg Neste uke blir veldig alternativ, vi skal ned på hytta på hydrostranda, så da blir det ikke planlagt trening. Jeg tror jeg skal snike med meg kofferten med manualene og ta med joggesko, så noe trening skal det bli altså! Mest sannsynlig kan jeg snike meg ut før de andre våkner og jogge meg en tur uten at noen merker noe Ellers kommer det nok til å bli en del hvitvin og øl og kos På tirsdag skal vi levere kattene på gardermoen, så skal de ut og fly helt alene og bli tatt i mot av dyrlege på Island. Så skal de i karantene i 4 uker hvor vi ikke får lov til å besøke (noe som kanskje er like greit, spørs om jeg hadde klart å reise fra de..). Så jeg gruer meg! Må bare prøve å ikke få for dårlig samvittighet, de får jo tross alt være sammen i stort bur og få mye oppmerksomhet.. Endret 1. august 2010 av Kónguló Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 2. august 2010 Forfatter #923 Del Skrevet 2. august 2010 Noen som vil trene med meg i Oslo mandag 9.? Siste dagen i Norge før jeg flytter til Island, så det hadde vært koslig med et lite treff! Det er vel for få som er innom her om dagen, men er jo verdt et forsøk :gjeiper: Skrev inne på Muscle Women også, så kanskje flere ser det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. august 2010 #924 Del Skrevet 2. august 2010 Noen som vil trene med meg i Oslo mandag 9.? Siste dagen i Norge før jeg flytter til Island, så det hadde vært koslig med et lite treff! Det er vel for få som er innom her om dagen, men er jo verdt et forsøk :gjeiper: Skrev inne på Muscle Women også, så kanskje flere ser det. Jeg blir gjerne med! Hadde vært hyggelig å hilse på deg på ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 2. august 2010 Forfatter #925 Del Skrevet 2. august 2010 Det hadde vært koslig Enigma! Jeg må ta det mer detaljert når det nærmer seg, men jeg har nett hele uka og skal klare å si ifra i god tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 4. august 2010 Forfatter #926 Del Skrevet 4. august 2010 Dagens; ca. 6km jogg, 45min. 20 min. styrke m. sidehev (7,5kg x 8), roing, triceps, biceps og litt gobletsquats og ab-wheel greier. Deilig! Kattene er nå ankommet Island og karantenestasjonen, så nå er det bare å prøve å ikke ha dårlig samvittighet for at de er "alene" Ellers veldig fint her på sørlandet, og det er deilig å lite å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 6. august 2010 Forfatter #927 Del Skrevet 6. august 2010 Vrikka foten, d'oh! Så da blir det hviledager på ferie! Deilige dager med masse lesing, playstation-spilling, øl-drikking og uno-spilling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 6. august 2010 #928 Del Skrevet 6. august 2010 Imponerande at du tar det så bra! Ein inspirasjon for meg, hadde klikka vinkel for noe sånt... hihi. Håper du blir frisk igjen snart og ikkje har vondt. Kos deg på ferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 7. august 2010 Forfatter #929 Del Skrevet 7. august 2010 Haha jo takk! Sliter litt med det selv, men jeg tar det som en grunn til å kunne slappe av på ferie uten å få dårlig samvittighet :gjeiper: Merker det litt i foten enda, men det burde være mulig å løpe igjen i morgen! Vi er hjemme igjen på fjellet nå, og skal bruke morgendagen på pakking og å si hade til alle før vi reiser til Oslo på mandag etter jobb Så skal jeg trene med *Enigma* og Annikken ( ) før vi skal sove hos et vennepar og så reise til Island tirsdag morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 8. august 2010 Forfatter #930 Del Skrevet 8. august 2010 1) Jogging Varighet: 45 min Distanse: 6200.00 Meter Fylte opp sone 3, så sone 2 fylling. Tror ikke klokka blir like fornøyd med meg denne uka :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 9. august 2010 #931 Del Skrevet 9. august 2010 Takk for i dag, veldig koselig å endelig få treffe deg. God tur i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 9. august 2010 #932 Del Skrevet 9. august 2010 God tur!! Håper du ikke blir alt for støl ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 9. august 2010 #933 Del Skrevet 9. august 2010 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 13. august 2010 Forfatter #934 Del Skrevet 13. august 2010 Takk alle, og tusen takk til Annikken og *Enigma* for koslig trening på mandag! Ang. stølheten ja, haha! Har aldri hatt så vondt før jeg. Har hatt store problemer med å bære noe som helst, våknet masse hele natta gjennom fordi det gjør så utrolig vondt å røre på meg osv! Så ja! I dag er første dagen jeg kan ta armene ut til siden uten å føle at de blir revet av kroppen Ellers har vi det fint! Masse masse papirarbeid som må til, og selvfølgelig mye flytting av ting til leilighet, innkjøp av møbler osv. Vi har i dag vært hos forskjellige leverandører av vekter og ting til hjemmegym, og det ser ut som vi kan få en kjempebra pakkedeal, så det blir mye billigere enn vi hadde forventet! Snekker-pappaen til B har også tatt en kikk på tegningene til det hjemmelagede powercage, og han mener det er veldig gjennomførbart! Det dumme er at alle vektene er på vei til island fra kina (doh) og at vi derfor ikke får de før sent august/tidlig september. Så da må vi bare sette fokus på å bygge powercage og få i stand resten av leiligheten før vektene kommer.. Håper vi kan ta oss råd til et klippekort hos en gym for å få trent litt før det, men vi får se! Koslig å se at det er blitt skikkelig liv i dagbøkene her igjen, håper resten av den "gamle gjengen" (haha, ble dere fornærma nå? ) blir aktive igjen snart! Nå skal jeg sjekke litt rundt etter priser på treningssentere jeg tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 13. august 2010 #935 Del Skrevet 13. august 2010 Tenker du å gå tilbake til RYP nå i høst, eller er det et annet opplegge du heller kommer til å følge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 13. august 2010 Forfatter #936 Del Skrevet 13. august 2010 Det blir RYP så fort vi får opp gymmen Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 16. august 2010 #937 Del Skrevet 16. august 2010 En skikkelig treningsdame, må jo ha på listen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 16. august 2010 #938 Del Skrevet 16. august 2010 Gler meg til å sjå framgangen sin på RYP. Eg kjenner på meg at den blir formidabel. I mellomtida er det god trim i møbelbasking. Lykke til med å komma i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 18. august 2010 Forfatter #939 Del Skrevet 18. august 2010 Hei Klips, så koslig å se deg her Takk for det madam_mim, jeg gleder meg masse! Småkjipt å trene så lite nå, men vi har heldigvis masse å gjöre, spesielt mye kjedelig papirarbeid.. Jeg har löpt to ganger siden sist, kanskje 10km til sammen, og jeg har hatt en alternativ styrkeökt med 100 kneböy osv. Ikke noe veldig spennende altså! Skolegymmen har visst åpnet nå, så da kan vi kanskje ta en ökt der med "skikkelige" vekter, selv om man må stå i kö :gjeiper: Ellers har vi ikke nett hjemme, så jeg kan bare sjekke her innimellom, men jeg pröver nå å lese meg opp på dagbökene deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 19. august 2010 Forfatter #940 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Förste loggede treningsökt på lenge, woohoo 1) Vekttrening Varighet: 1 t Totalt løftet: 6830.0 kg YTWL 3.0kg x 20.0 3.0kg x 20.0 Disco-move 10.0kg x 20.0 10.0kg x 20.0 Knebøy 20.0kg x 10.0 40.0kg x 10.0 50.0kg x 10.0 55.0kg x 8.0 55.0kg x 8.0 Benkpress 20.0kg x 20.0 30.0kg x 10.0 40.0kg x 8.0 42.5kg x 4.0 Markløft 50.0kg x 10.0 50.0kg x 10.0 60.0kg x 8.0 Sidehev (To armer om gangen) 6.0kg x 10.0 6.0kg x 10.0 Nedtrekk overhånd bredt grep 40.0kg x 8.0 35.0kg x 12.0 Triceps nedpress 20.0kg x 10.0 15.0kg x 12.0 Bicepscurl stående 7.0kg x 10.0 8.0kg x 10.0 + rotator cuff, 5kg, 6kg, 7kg. Det man lærte her; trene på morgenen etter 13t faste = svakere muskler, who could've thought? Endret 19. august 2010 av Kónguló Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg