Gå til innhold

Kónguló løfter vekter!

Kónguló

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sender PM jeg solkrem :)

Nope, det er på et mye mindre senter, det jeg gikk på før jeg tok meg råd til sats. Jeg er medlem ut februar men har ikke vært der siden midt i november :gjeiper: Så i går tok vi oss en tur, for den timen er så bra!

Og ja, god morn! :kaffekopp: Deilig morgener med kaffekopp, juice og havegrøt :spise: Jeg er dødtrøtt da men, det er jo ikke noe nytt :gjeiper: Jeg fikk påvist veldig lite jern forrige sommer og ble gitt piller, men en pille var ikke nok, og jeg ble dårlig av to, så jeg har bare dyttet det vekk de siste månedene. Den flytende jern-greia funket heller ikke, så jeg burde jo egentlig bare prate med legen igjen..

Idag skal vi ned på senteret, tenkte jeg skulle løpe 4x4 intervaller, og så blir det overkroppsøkt for K, litt usikker på om jeg slenger meg på den, eller tar hele programmet mitt eller tar litt alternative ting. hmm. :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedlig å reagere på jern tabletter, samtidig som du faktisk trenger dem da...... Ta deg en prat med legen du, finn et alternativ:=)

Ja da er vi to som skal sette i gang litt trening nå, gud hvor vi er flinke altså!! All ære til oss;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg får bare gjøre det Matvraket! :)

Vi er flinke altså! :nigo:

Nettopp hjemme fra en deilig økt! Få folk på senteret, så det blir en roligere økt, slipper å stresse med å få tak i ting, vente på folk etc. :) Starta med 4x4 intervaller, 1% gradient.

3min gåing

4min 9,5 km/t

3min gåing

4min 10,5 km/t

3min gåing

4min 11 km/t

3min gåing

4min 9,5 km/t

=28min

Deilig! :nigo:

Så gikk vi over på en overkroppsøkt, vi er begge skikkelig støle i legger, lår og rumpe fra forrige økt og puls-stepen i går, så det var nok lurt.

Markløft: 2/50,2/50,10/60 (Første for filming, kommer snart på bloggen!)

Bicepcurl: 10/8,10/8,10/8

Tricep pushdown: 10/15,10/15,10/15

Sideraise: 10/5,10/5,10/5

Hammercurl (ventet på K): 10/8

Seated Row (supersett): 10/35,10/30,10/30

Pulldown (supersett): 10/35,10/30,10/30

Pushups på knærne: 20,20 (5 diamant, for å prøve :fnise:)

Planken: 40sec, 40 sec, 40 sec

Crunches: 20

Total tid styrke: 1t 30min

Total tid hele treningen: 2t

Skikkelig sliten nå altså! Etter det supersettet med roing og pulldowns var underarmene steinharde og jeg har aldri kjent det sånn i armene noen gang tror jeg :fnise: Morro! :trene:

Markløft video kommer altså på bloggen snart, syns det ser veldig rart ut, men det kan jo bare være at jeg ikke klarer å være objektiv når jeg ser på meg selv..

Endret av Shamim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..Litt treg i oppfattelsen jeg da :sjenert:, men jeg vil også gjerne ha en PM med link til blogg..Blogger er morsomt å lese, hvertfall når man føler man "kjenner" vedkommende litt også:=) Om jeg er den heldige utvalgte da så klart :sjenert:

Skikkelig god treningsøkt du har hatt:=) All grunn til å nyte resten av ettermiddagen med god samvittighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du, synes du hadde en fin blogg jeg..... Så gøy med et ansikt på den man prater med;) Kommer til å følge med der og nå...Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Er morro (og litt rart) og plutselig ha et ansikt etter å ha pratet såpass lenge over nettet :gjeiper: Hvis du lager deg en blogg så vil jeg gjerne se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg nok annonsere det på boken ja:=) Men har mine tvil, er ikke særlig flink til å følge opp ting generelt, så det er et under og kryss i taket at jeg har fulgt opp denne boken enn så lenge..Hehe så får nok holde meg til det tenker jeg:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er vel det kanskje like greit :fnise: Kan jo ikke love at jeg fortsetter med bloggen over lang tid heller, men det er hvertfall veldig morro når jeg får litt kommentarer her og der og slikt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Oooo, video :nigo:

Fin rygg! Tenk ellers at du skal ekstendere helt i hofteleddet, altså på toppen. Men det er bare pirk :)

edit: Og forresten, lett løft! :5:

Endret av lucy d-.-b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo:

Skal tenke på det! Ja var litt lett, men jeg ville være sikker på at jeg kunne vise løftet slik jeg gjør det på trening, ikke pushe for å vise tyngst mulig løft :fnise:

Hmm.. Har de siste par dagene hatt litt ubehag i brystet (as in chest, ikke pupper :gjeiper:). Det har kommet og gått litt (et par ganger om dagen kanskje) men de siste par timene har det vært et par ganger i timen, så nå lurer jeg litt! Det kan jo være så mye, stress pga. flytting, mye søknader og tull der, pluss søster på besøk som jeg føler stort ansvar for, at jeg pusher for mye på intervalltrening, pusher alltid til jeg blir kvalm, svimmel og slikt, og det kan jo ikke være bra.. Det startet forresten den dagen etter HIIT trening.. Det kan jo også være at jeg har brukt mye salt i mat i det siste, men jeg vet ikke jeg! Vet ikke helt hva jeg vil med å skrive det her, men det er ikke tilfeldigvis noen som har merket det samme etter for hard trening eller noe? :klø:

Går det ikke over sjekker jeg selvfølgelig hos legen, men regner med det går over.. :)

Endret av Shamim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lucy d-.-b
:nigo:

Skal tenke på det! Ja var litt lett, men jeg ville være sikker på at jeg kunne vise løftet slik jeg gjør det på trening, ikke pushe for å vise tyngst mulig løft :fnise:

Hehe, jeg mente at du var sterk da! :gjeiper: Som i "den tok du jo dritbra!" :5: Trenger ikke løfte mot maks i mark hele tiden for å få fremgang, og teknikk trenes best med litt lettere vekter.

Høres ikke noe godt ut med smerter i brystet, jeg kan ikke si at jeg har hatt noe liknende.. Sikkert lurt å få sjekket det hvis det ikke går over og det føles unaturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, haha! Da sier jeg "takk!" istedenfor! :nigo::trene:

Ja får bare gjøre det! Det har gått over nå, men jeg vet jo ikke om det kommer tilbake senere eller noe!

(Kveld som ikke burde nevnes i treningsdagbok ikveld :fnise: Frossenpizza (originale) til middag, og smågodt til kvelds! Vi later som det er lørdag idag, siden vi har holdt oss unna godteri siden K kom!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Kveld som ikke burde nevnes i treningsdagbok ikveld :fnise: Frossenpizza (originale) til middag, og smågodt til kvelds! Vi later som det er lørdag idag, siden vi har holdt oss unna godteri siden K kom!)

Ikke sladre i boka mi: men jeg har også frossenpizza i kveld... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God kveld!

Ingen trening idag, gleder meg til trening i morgen! :nigo: Nå har vi nettopp vært på Sherlock Holmes, fin film! Hjelper jo også at Robert Downey Jr. er haawt :fnise: Pluss at jeg har en skikkelig greie for mentalist tendenser.. Gleder meg til Patrick Jane ikveld ja :lol:

Så altså, idag har blitt mager kylling i fullkornswrap, smoothie, knekkebrød, eple, popcorn på kino og nå omelett m. grovt brød. Ikke det beste, savner havegrøten som jeg var for lat til å lage i dag tidlig :fnise: Men ja, i morgen blir det både trening og god frokost :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste heller ikke havregrøt i dag tidlig :fnise: så da ble det havregrøt til kvelds på meg... Tror vi har er ganske så like når det kommer til havregrøtrutinene våre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smurfen

Gratulerer med ny trenings dagbok ( er litt treig jeg) har ikke vært her på en stund. Leste i den gamle boka at sprit forbrenner kcalorier det føles som julaften å lese sånnt:-) Jeg later som om det stemmer fra nå av:-)

Å jeg leste at du drikker Guinnes.. 1000 kcal i hver guinnes har jeg hørt.. :P æsj asså..

Du er jo rååå flink å trene da! Gøy med styrke ja? Blitt helt hekta jeg, men leste i et blad at man burde bytte vektene med kondisjon ca 2/3 av tiden for å gå ned mest.. Men jeg tenker at så lenge jeg er glad i å være i bevegelse må jeg bare fortsette med det som gjør meg glad.. :-)

Har de puls step på Sats også? Det er så sykt tungt det! Helt sykt..

Keep up the good work:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei smurfen, koslig at du er tilbake! :)

Det med sprit vet jeg ingenting om, jeg har hørt det motsatte jeg, at sprit hemmer forbrenningen :gjeiper: Jepp, Guinness er jo nesten mat, men det er jo så gooodt :fnise: Pluss at jeg får bare drukket det et par ganger i året, så da er det verdt det!

Ja styrke er så mye morsommere enn kardio syns jeg.. :) Nå kjører jeg kardio/løping 3 ganger i uka (4x4 intervaller, HIIT og 45 min langkjøring), og helkroppsstyrke 2 ganger i uka, fordi jeg prøver å få ned fettprosenten. Så det har jo blitt en del kardio! Men ja absolutt, gjør det som gjør deg glad! Bare løping f.eks hadde ganske kjapt tatt vekk all motivasjonen min hvertfall..

Nei puls-step'en er på et annet lite senter her, har ikke funnet det samme på sats. Kan jo hende at de har det men at de kaller det noe annet! :)

*Går for å lage havegrøt*

Edit: typos

Endret av Shamim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...