Gå til innhold

Kónguló løfter vekter!

Kónguló

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:nigo:

Jeg har det veldig bra om dagen, selv med armen og utålmodigheten etter å trene "skikkelig" igjen. Merker så utrolig forskjell på mørk vinter og lys vår/sommer på humøret!

1) Gåing

Varighet: 30 min

Distanse: 4000.00 Meter

Og så har jeg handlet svinekoteletter, sopp, poteter, tomat, agurk, avokado og salat, som skal bli middag ikveld, mmm :spise:

Håper alle har en fin fredag, og god helg! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo:

Jeg har det veldig bra om dagen, selv med armen og utålmodigheten etter å trene "skikkelig" igjen. Merker så utrolig forskjell på mørk vinter og lys vår/sommer på humøret!

Håper alle har en fin fredag, og god helg! :sol:

Så godt å lese! :biggrin:

En riktig god helt til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk i lige måde alle sammen :klem:

:havregrøt:

Jogging står på planen idag, så hviledag i morgen før (endelig) styrke på mandag! Det er jo ingen grunn til at det ikke skal gå bra (så lenge jeg tar det med ro), når jeg ikke merker noe til skulderen lenger og jeg kan bruke den som vanlig. Men fortsatt så merker jeg at jeg blir smånervøs når jeg tenker på det, æsj, dumme hode :nei: Men det bedrer seg vel etter en vel gjennomført økt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Change of plans; B har laboppgaver på mandag etter skolen, så da flytter vi styrke til i morgen! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jogger du langt? Jeg tar gjerne imot joggetips :jepp: Skikkelig overrasket over hvor trøtt og sliten jeg er i beina etter den "lille" turen jeg hadde idag... Men hadde faktisk hele 10 min. i sone 3, så jeg ga kanskje litt for mye for noen bein som ikke er vant med løping.... :søvn: :enig: :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, ikke veldig langt! Har et par forskjellige ruter som jeg velger mellom ettersom hvordan humør jeg er i :gjeiper: De fleste er mellom 5km og 7km, så det blir som oftest et sted mellom der. Jeg har jo ikke pulsklokke enda, gleder meg til jeg kan ta meg råd til det og bruke den aktivt i løpingen! :Nikke:

Ellers er ikke jeg vant til løping igjen enda heller, jogga en del i høst, så kom snøen (og styrketreningen..) og da ble det kuttet ned til 5-10min oppvarming før styrke og én løpeøkt i uka :gjeiper: Men nå er jeg igang igjen :nigo:

1) Gåing

Varighet: 50 min

Distanse: 5500.00 Meter

Årets første is på vei hjem på gåturen, mmmm :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Is og sol og summer og mmmm :nigo:

Aktiviteter

1) Vekttrening

Varighet: 1 t 25 min

Totalt løftet: 5488.0 kg

YTWL

2.0kg x 20.0

2.0kg x 20.0

Disco-move

5.0kg x 20.0

5.0kg x 20.0

Knebøy

0.0kg x 10.0

40.0kg x 12.0

40.0kg x 12.0

40.0kg x 12.0

Benkpress

20.0kg x 12.0

35.0kg x 12.0

35.0kg x 12.0

35.0kg x 12.0

Utfall

14.0kg x 12.0

14.0kg x 12.0

14.0kg x 12.0

Chins/kroppsheving underhåndsgrep

38.0kg x 12.0

38.0kg x 12.0

Sidehev (To armer om gangen)

5.0kg x 12.0

4.0kg x 12.0

4.0kg x 12.0

Triceps nedpress

15.0kg x 12.0

15.0kg x 12.0

15.0kg x 12.0

Rotator cuff

0.0kg x 12.0

0.0kg x 12.0

0.0kg x 12.0

Yaay :nigo: Åh jeg er så glad for at jeg kunne gjennomføre en (relativt lett, men men) trening uten å merke noe negativt til skulderen! Armen er litt stiv, men ikke noe som var vondt eller plagsomt eller som ikke gikk over. Knebøyen var skikkelig ass to grass, skjelvebeeein :trene:

Gikk veldig ned på alle vekter, både pga. forsiktighet med skulder og høye reps. Merker jeg er svakere etter 2 uker uten trening (er lenge siden jeg nesten har gått på trynet ned trappa pga skjelvebein :fnise:) men ikke noe som setter meg veldig tilbake. Jeg kutter pullups inntil videre, fordi det er feil vinkel for skulderen. Jeg vil egentlig ikke kutte den helt, men jeg vil heller ikke ta noen sjangser.

Kjempekoslig dag på senteret, med gåtur i sola til og fra :strix:

Endret av Shamim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så støøøl :lol: Ikke veldig overasskende etter 2 uker uten trening, jeg merker det på alle steder som jeg trente i går, haha! Godtvondt, yay :fnise:

Planen var å jogge idag, men så støl som rumpa og beina mine er så spørs det litt på det. Jeg går hvertfall en tur i sola! :)

Håper alle har en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk i lige måde Twinkle! :)

Aktiviteter

1) Jogging

Varighet: 35 min

13 grader og sol, deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får reklamere litt over lang post i bloggen ang. motivasjon og å holde trening ved like og slikt.. :fnise:

Vil gjerne ha tilbakemeldinger, både på innhold og skrivemåte og slikt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aktiviteter

1) Gåing

Varighet: 35 min

Distanse: 4000.00 Meter

Og så har jeg prøvd hele kjolesamlingen min sammen med min nye favoritt-sommerjakke! Veldig deilig å se at kjolene sitter fint! Noen har blitt litt for store, og det er synd, men det er jo bedre enn at de har blitt for små! Og en unnskyldning til kjole-shopping er alltid bra.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktiviteter

1) Jogging

Varighet: 38 min

Dro med meg B ut på en "morgenjogg" (kl 9 :gjeiper:) siden skolen starter sent i dag. Det tok litt lengre tid enn vanlig, men var koslig med selskap! :) Etterpå tok jeg en del forskjellige mageøvelser, situps, skrå, crunches osv.

Nå har jeg nettopp spist havregrøten min, men kaffen må vente til jeg har ryddet litt ekstra. Huseier og en venn av han kommer på "visning" 12.30, for å se om hun vil ta over leiligheten når vi flytter. Så da må det nesten se litt bra ut her! :)

Ha en god dag alle sammen :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag prøvde jeg to bukser som har ligget i skapet i 2 års tid fordi de var for små, og nå passer de :nigo: Jeg hadde helt glemt de bort jeg.. :)

Og den 30" buksa mi som jeg krympa i tørkeren passer også igjen, moro :sexy:

Det burde kanskje ikke nevnes, men nå var vi nettopp ute og gikk og jeg kjøpte litt smågodt :sikle: Nå har vi vært godteri-frie en stund, så da tar jeg meg lov :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...