Annikken Skrevet 8. mars 2010 #381 Del Skrevet 8. mars 2010 Ååååhh!!!! Du MÅ jo bare stille!!! :smilbla: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 8. mars 2010 #382 Del Skrevet 8. mars 2010 Så gøy Det MÅ du jo bare bli med på! Du har jo absolutt ingenting å tape på det, om det plutselig dukker opp et skult talent... Jeg har trua på at du skal klare å hevde deg bra! Kanskje Shamin en dag begynner å konkurrere profesjonelt i styrkeløft?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #383 Del Skrevet 8. mars 2010 Da må jeg vel bare prøve Det er jo ingen "seriøs" konkurranse akkuratt, bare noe de arrangerer pga. medlemmenes dag. Men det er jo premie og greier så da teller det for meg Jeg får spørre hvor mange påmeldte det er når jeg melder meg på, for å se sånn ca. hvordan det blir! Er vi 3 jenter så er jeg garantert en bra plass liksom.. Profesjonelt i styrkeløft ja, tja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 8. mars 2010 #384 Del Skrevet 8. mars 2010 Det MÅ du bli med på Shamim, du har jo gode sjanser på å vinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 8. mars 2010 #385 Del Skrevet 8. mars 2010 Det er en konkurranse på senteret på tirsdag, i benkpress. Jenter skal ta så mange reps som mulig med 30kg, gutta skal ta så mange som mulig med sin egen vekt. Det betyr at B ikke blir med, siden han da hadde klart 1.. :gjeiper: Jeg lurer på om jeg skal bli med for moro skyld, og prøvde derfor et set med 30kg under oppvarmingen. Jeg klarer nok fint 20 reps, men jeg vet jo ikke hva andre klarer. Det kommer nok helt ann på om noen av de mer seriøse jentene stiller opp. Jeg har enda ikke sett en jente ta benkpress her på senteret jeg.. TØFT!!! Sett i gang!!! Du tar rotta på dem, sterka!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 8. mars 2010 #386 Del Skrevet 8. mars 2010 Så morsomt konkurranse, du må jo bare stille!! Jeg har deg som soleklar favoritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 8. mars 2010 #387 Del Skrevet 8. mars 2010 Gøy konkurranse! Skulle ønske vårt senter gjorde det samme Men hos oss er det faktisk et par sterke jenter, så jeg hadde neppe vunnet uansett. Men håper du stiller opp, og i såfall gjør du det garantert bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #388 Del Skrevet 8. mars 2010 Her ble det liv! Da stiller jeg absolutt! Skal melde meg på når jeg er nedom senteret neste gang, på onsdag blir det vel. Pappa og kollegaer hadde satt igjen en halvannen liters flaske med farris bris med sitron og sitrongress, det har jeg aldri likt før men ooh det er jo godt jo! Kanskje fordi jeg aldri drikker brus lenger, så kulsyre i seg selv er spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 9. mars 2010 #389 Del Skrevet 9. mars 2010 Sitron og sitrongress faktisk? Denne har jeg ikke sett i butikken, men hørtes veldig god og frisk ut! Minnet om den SOHO som fantes for noen år tilbake *savne* Det var den optimale drikken en varm sommerdag. mmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #390 Del Skrevet 9. mars 2010 Lemon and Lemongrass, står det hvertfall på! Måtte linke denne her også http://www.youtube.com/watch?v=GuYET2H-hwU...feature=related , den har jeg sittet og sett på hele morgenen, wow.. Viljestyrken hans er utrolig imponerende, spesielt med tanke på at han ikke visste hva han gav seg ut på i begynnelsen. Syns dokumentaren viser veldig godt at konkurranse-diett ikke er noe man burde gå på over lengre tid (eller i det hele tatt for oss som ikke skal konkurrere) og hvor mye det påvirker både energi og det psykiske. Motiverende er det fordet, og hadde jeg vært single og bodd alene så hadde jeg nesten vært frista til å prøve, men jeg vet at jeg hadde blitt umulig å bo med på en så intens diett og program. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #391 Del Skrevet 9. mars 2010 Aktiviteter 1) Gåing Varighet: 40 min Distanse: 4000.00 Meter Jeg fikk nå gått en tur til slutt! Ble ikke noen tidlig tur, pga. sludd og slaps og ekkelt vær. Ble jo litt bedre, men var fortsatt ganske kliss våt når jeg kom hjem igjen :gjeiper: Da var det godt med en varm dusj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 9. mars 2010 #392 Del Skrevet 9. mars 2010 Nå har jeg også sett de 3 første episodene av den dokumentaren du linket til. Wow - viljestyrke ja! Er spent på hvordan det går videre, så ser for meg at det kan bli en senere kveld enn jeg hadde planlagt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #393 Del Skrevet 9. mars 2010 Haha ja! Når jeg begynte så jeg ikke at det var så mange deler, så jeg ble overrasket når det plutselig hadde gått 1 1/2 time :gjeiper: "Delene varer jo bare i 9 min. det er jo kort!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 9. mars 2010 #394 Del Skrevet 9. mars 2010 Og jeg som skulle legge meg tidlig i kveld.... å stå opp klokka 6 i morra... Måtte jo bare se ferdig! Fy fader for en viljestyrke og så sinnsykt hardt det er! Jeg var nede i 16% for 2 år siden, da hadde jeg et ganske strikt kosthold... Har absolutt ikke noe ønske om å gå under det! Vil heller leve og nyte livet med venner og god mat og ha en SUNN kropp! Sov godt Shamin Det skal jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 10. mars 2010 #395 Del Skrevet 10. mars 2010 Ny dag nye muligheter Shamim.. Opp og hopp:=) Solen skinner, snart vår og snart bikinisesong.. Ha en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #396 Del Skrevet 10. mars 2010 Ja ikke sant Twinkle! Bare det at han presiserte såpass mye at han så veldig bra ut, men følte seg skikkelig dårlig.. Unnskyld at jeg tok fra deg søvnen Morn Matvraket! Det var koslig å våkne til Jeg lengter så etter vår nå! Det har vært plussgrader her siden lørdag og snøen smeelter. Men jeg regner med det blir kaldt og isete snart Nå sitter jeg med havregrøt m. kanel, cottage cheese og eple Appelsinjuice ved siden av og kaffe til dessert! Planen er ned og trene underkropp kl 2, da B er ferdig på skolen. Da skal jeg melde meg på benkekonkurranse også Ha en god dag alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 10. mars 2010 #397 Del Skrevet 10. mars 2010 for benkekonkurranse. Sånn utvikling som du har hatt i det siste er jeg sikker på at det går veldig bra for deg i konkurransen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #398 Del Skrevet 10. mars 2010 Takk *Enigma*! Skal bli spennende å høre hvor mange jenter er påmeldt Ser på enda en dokumentar, denne gangen om anabole steroider. Jeg merker jeg ble litt skuffa når de sa at Arnold og Stallone brukte det. Burde jo egentlig ikke bli overasska, men men. Det blir liksom litt juks for min del.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #399 Del Skrevet 10. mars 2010 Aktiviteter 5 min oppvarming. 1) Vekttrening Varighet: 1 t Totalt løftet: 4300.0 kg Markløft 30.0kg x 10.0 40.0kg x 10.0 40.0kg x 10.0 50.0kg x 10.0 50.0kg x 10.0 Utfall 20.0kg x 10.0 20.0kg x 10.0 20.0kg x 10.0 Knebøy 50.0kg x 10.0 50.0kg x 10.0 Benkpress 30.0kg x 20.0 Nordic Hamstrings 0.0kg x 5.0 0.0kg x 5.0 0.0kg x 4.0 Masse folk der idag! Stativet var opptatt første halvtimen, så da ble det markløft og utfall først. Merka det godt på knebøyen da ja, at jeg var sliten fra før.. Måtte nesten prøve benken også, for å se hvor mange jeg får til. Neste overkroppsøkt er på fredag, så det ødelegger ikke noe uansett. Meldte meg på konkurransen, så langt er jeg nummer 10, og 3. jente :gjeiper: Skal bli morro uansett Og ikveld skal vi på Alice in Wonderland! B vil egentlig ikke se den, men han spurte meg om vi skulle reise og se den idag alikevell, siden han vet jeg har lyst til å se den :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 11. mars 2010 #400 Del Skrevet 11. mars 2010 30 kg x 20 i benk ja, nå er du i gang! Jeg kan forresten ikke fordra å trene når det er fullt, så jeg legger øktene alltid etter kl syv (bortsett fra i går, men da var det deit!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg