Kónguló Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #1201 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ååh Rammstein, det er løpe/løfte musikk det! Scooter er også løpemusikk egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 19. oktober 2010 #1202 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ukas mål for yoga: Skaffe ny løpemusikk! Takk for idéer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 20. oktober 2010 #1203 Del Skrevet 20. oktober 2010 Blir ikkje biff uten Rammstein, det seier seg sjøl... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #1204 Del Skrevet 20. oktober 2010 Uke 2. Onsdag. Trening: RYP. Uke 4. Dag 11. Mål: 2300kcal. Frokost: 1 Proteinshake m. melk 1 Glass appelsinjuice 200g Skyr 3 små grove knekkebrød m. ost og agurk 10stk mandler Tran Vitaminbjørner Lunsj: 1 Proteinshake m. melk Havregrøt laget på 40g havregryn, 1dl melk og vann. 1 eple 1 banan 100g Skyr Middag: Wok med 100g strimlet svinekjøtt 100g brokkoli (ca) 100g grønnsaksblanding m. mais, gulrot og erter. Sopp stekt i smør. Litt maisolje til steking. Totalt: 2305kcal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #1205 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Aktiviteter RYP. Uke 4. Dag 11. 1) Vekttrening Varighet: 1 t 45 min Totalt løftet: 5125.6 kg YTWL 2.0kg x 20.0 2.0kg x 20.0 Disco-move 10.0kg x 20.0 10.0kg x 20.0 Markløft (sumo) 70.0kg x 8.0 70.0kg x 8.0 70.0kg x 8.0 Benkpress 20.0kg x 10.0 47.5kg x 8.0 47.5kg x 8.0 47.5kg x 8.0 Smalbenk 40.0kg x 8.0 40.0kg x 8.0 Sidehev (To armer om gangen) 8.0kg x 8.0 (S) 8.0kg x 8.0 (S) Rotator cuff 8.0kg x 12.0 (S) 8.0kg x 12.0 (S) Bicepscurl stående 10.8kg x 8.0 10.8kg x 8.0 + squat to stand og tøying. God trening! Begynner å bli tungt nå men. Grepet glipper i markløft, kjedelig når det er det som går først. Men nå blir det færre reps, så kanskje det hjelper på Kuttet stående roing m. stang i dag siden den er såpass tung for korsryggen og vi løftet tung mark. Bare en økt til nå så skal vi inn i uke 5 og 4 reps! Vi hørte forresten masse på Rammstein i dag, så nå blir vi biff Endret 20. oktober 2010 av Kónguló Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 20. oktober 2010 #1206 Del Skrevet 20. oktober 2010 Flinking!! Du er skikkelig sterk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #1207 Del Skrevet 20. oktober 2010 Takk Må si jeg begynner å få forhåpninger ang. kcal prosjektet mitt nå altså! Det ser nesten ut som mylog kalkulatoren kan ha rett, for isåfall ligger jeg nå 700kcal i underskudd hver dag. Det blir en så rask nedgang som jeg nå opplever.. Da har jeg tidligere ligget over 1000kcal i underskudd, og da er det jo ikke rart at kroppen holder på lagrene. Jeg tørr ikke helt å tro på det enda, for er det riktig så kan det jo hende jeg kan fikse energi-problemet mitt ved å spise mer, og til og med gå ned de par kiloene som har sittet fast i ett år. Og tenk så sterk jeg kan bli når jeg endelig spiser nok! Nei det blir spennende å se hva som skjer videre.. Veiedag i morgen, og litt mere kcal neste uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 20. oktober 2010 #1208 Del Skrevet 20. oktober 2010 Håper du endelig har funnet hva som passer for deg! Neimen ikke lett å vite hva kroppen ønsker. Så streiker den liksom bare når den ikke får det som den vil! Og så er det jo bare perfekt om du kan spise mer og samtidig gå ned i vekt OG bli sterkere Gleder meg til veiedagen din! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #1209 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hmf, dårlig start på dagen! Er "den uka i måneden", og jeg skulle ha tatt ut p-ringen jeg bruker i dag, men så har den detti ut! Tror det skjedde i går, men jeg blir fortsatt superparanoid.. Satte i en ny ring med en gang, så det skal bra så lenge vi bruker kondom i en uke, men så er det jo en biiitteliten sjangse for at noe kunne ha skjedd i går. Jeg hater "er-jeg-kanskje-gravid" usikkerhet :sukke: Så var det veiingen: Start, 11.10: 73,6kg 15.10: 72,6kg (-1,0) 18.10: 72kg (-0,6) 21.10: 72kg (0,0) Hm. Jeg hååper det ikke var bare tilfeldigheter som gjorde at jeg gikk ned.. Jeg hadde tenkt å øke kcal med 200 på mandagen hvis nedgangen fortsatte, siden jeg ikke vil gå ned så fort som jeg har gjort siste to ukene, meeen hvis det stopper opp nå så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.. Får vel se på mandagen, om jeg klarer å vente til da. Kan jo kanskje skylde litt på hvilken tid i måneden det er også, men jeg vet ikke hvor mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #1210 Del Skrevet 21. oktober 2010 Aktiviteter 4x4 Intervaller. 6min oppvarming. 1) Jogging/Løping Varighet: 35 min Distanse: 4500.00 Meter Det var godt! Så vanskelig har det ikke vært å dra seg ut på leenge. Men jeg kom meg nå ut i kulda etterhvert! Nå står "Børges søtpotetkake" i muffinsform i ovnen, lukter deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 21. oktober 2010 #1211 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hm. Vanskelig å vite med kcal! Du får fundere på det i helgen Du må fortelle oss hvordan søtpotetkakene ble!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #1212 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg tror jeg bare fortsetter som planlagt jeg, øker med 100kcal neste uke. Planen var jo å øke til jeg begynte å gå opp i vekt, så da gjør jeg det.. Og jeg må også være tålmodig nok til å få en klar oppgang/nedgang, ikke få panikk og forandre på opplegget fordi det står stille/går opp/går ned én av veiedagene.. De ble helt greie :gjeiper: Luktet bedre enn de smakte. Men smakte godt (nok) og var veldig mettende, så en muffins til kaffen var mer enn nok.. Greit som et påfyll når jeg ikke vet hva jeg skal fylle opp alle kcaloriene med hvertfall :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 21. oktober 2010 #1213 Del Skrevet 21. oktober 2010 Høres ut som en bra plan. Jeg får nok ganske fort panikk ved vektoppgang, og justerer ned med én gang Typisk sånne sunne ting at de lukter bedre enn de smaker. Har prøvd utallige ganger å bake noe sunt, men det havner alltid i søpla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 21. oktober 2010 #1214 Del Skrevet 21. oktober 2010 Ned 1,6 kg. på 10 dager er jo ganske mye på kort tid, så jeg synes ikke det er rart at du stoppet litt opp nå. Kroppen trenger/tar seg tid til å hente seg inn igjen. Det høres veldig smart ut å fortsette som planlagt med prosjektet. Det er kun på den måten du får vite hvordan kroppen din svarer, hva den trives best med og hvordan den responderer etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 21. oktober 2010 #1215 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Enig med Yoga- ville ha venta litt(om du klarer) før eventuelle endringar. Hos noen er det vektoppgang når ein har mensen, hos andre har det lite å si... Dæven du er sterk- 8X70...tre rundar?? Eg holdt på å dø av 1x70! HURRA for deg! Endret 21. oktober 2010 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #1216 Del Skrevet 21. oktober 2010 Takk for innspill alle! Jeg syns jo selv det har gått for fort, men så lenge jeg har kunnet forklare det og vet jeg skal øke inntaket så har det vært greit. Jeg skjønner jo om kroppen bremser igjen, siden jeg fortsatt ikke spiser mye (om vedlikeholdsnivået mitt med dagens trening er 2700). Så kanskje den slipper igjen etter at jeg justerer opp nye 100kcal neste uke. Takk for det madam_mim! Var tungt på slutten der altså Skal visst ha 3 set av 4 reps med 85kg siste uka. 80x4 skal gå, litt usikker på 85x4 altså Gleder meg uansett masse til styrketreningen neste uke, blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 21. oktober 2010 #1217 Del Skrevet 21. oktober 2010 Redigerte fordi eg hadde jo spurt om det samme tidlegare Du nevnte at du hadde gått på ein smellmed 80 kilomark i februar. Kor lang tid derfra tok det før du klarte 80 uten problem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #1218 Del Skrevet 21. oktober 2010 Haha ja, så ikke det jeg.. Jeg prøvde ikke igjen får nå for en ukes tid siden jeg! Jeg fant vel egentlig ut at det ikke var normalt å ha "vondt-støl" i korsryggen etter markøktene, og at jeg ikke burde ha så få reps (4-8) når jeg var såpass nybegynner. Hadde jo bare løftet i et par måneder, så jeg hadde ikke et godt nok grunnlag for å løfte tung mark. Så datt jo skulderen ut av ledd, og så kom sommeren uten tilgang på frivekter, så da har jeg liksom ikke hatt muligheten til å sjekke ståa før nå. Jeg har veldig med vilje prøvd å flytte fokuset fra 1RM til 4/6RM, så jeg skal ha mindre sjangse for å skade meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 21. oktober 2010 #1219 Del Skrevet 21. oktober 2010 Sitter her med litt vondt-støl akkurat der sjøl...ups. Ein bør altså holda seg til lette vekter som ein kan ta 10+ reps med? I så fall blir det nesten flaut lave vekter for min del, men eg ser jo poenget. Takk for tips. Må nok bare innfinna meg med at eg ikkje er så sterk i beina, det bare ser sånn ut Må jo vera veldig kjekt å oppdaga at 80 ikkje lenger er noen hindring då! Lykke til vidare - med Rammmstein kjem du i mål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #1220 Del Skrevet 21. oktober 2010 Uff ja jeg syns det var så kjipt selv.. Men for min del har det hvertfall hjulpet veldig, jeg blir ikke lenger "vondt-støl", egentlig veldig sjeldent støl der i det hele tatt. Har tatt det som et tegn på at jeg tar det sakte nok, og løfter bra. Er jo ikke for alltid, du kan jo sette deg et mål om å trene med f.eks 10 reps i 1-2 måneder, og så 8/6 eller noe sånt! Evt følge et oppsatt program av noen som er smartere enn meg Ja var veldig deilig når 80 gikk fint opp altså! Var nok en litt psykisk sperre der også, siden det absolutt ikke gikk bra sist Det ble forresten 2247kcal i dag, med frokost og lunsj som vanlig og grove polarbrød pizzaer til middag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg