Kónguló Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #1181 Del Skrevet 17. oktober 2010 Haha, takk for at du ikke sladrer! Nei jeg har vel ingen rare kroppsdeler.. Får komme tilbake til det når jeg har blitt biff! BEEFCAAAKE! Ja jeg håper vel han merker det når fettprosenten dropper og jeg poserer merkelig i bling bikini Evt er orange/gylden og sier "skal bare bort på scenen jeg, brb!" Hmm.. Denne var liksom det nærmeste jeg fant, ikke så mye bodyfitness over den :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #1182 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Humm. Vekt ved start, 11.10: 73,6kg Vekt torsdag 14.10: 72,6 (-1,0) Vekt mandag 18.10: 72,0 (-0,6) Whaat. Det kan jo kanskje fortsatt være vann, men rart at det plutselig går nedover så fort. Jeg vil jo ikke gå ned for raskt heller, men det virker litt for godt til å være sant at jeg justerte opp 100kcal om dagen og så raser jeg ned i vekt O.o Vi får se på torsdag. Jeg går hvertfall ikke opp, så jeg har ikke nådd noe gaining nivå enda! Matplan og slikt kommer etterpå, en kompis kommer om 30 min for å trene så jeg bare kaster i meg frokosten atm :gjeiper: Vi er også tomme for skyr og proteinpulver (eek!) så det må handles etter trening! Edit: Noen smileys funker visst ikke. Endret 18. oktober 2010 av Kónguló Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 18. oktober 2010 #1183 Del Skrevet 18. oktober 2010 Kjenner jeg blir litt stolt nå Og da tenker jeg selvsagt på styrkeløftdelen Er det noen grunn til at du utelater benkpresskjorta i tankeeksperimentet ditt? Den er mulig å få til altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #1184 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hihi! Jeg utelater den fordi det å smyge meg inn i trange jakker osv. gir ekle vinkler for den skulderen min som detter ut av ledd. Hvis jeg må ta armen opp og evt. bak hodet for å presse meg inn i en skjorte, så er det en ganske stor sjangse for at den detter ut, og det er ikke veldig fristende å være stuck i en skjorte med en skulder ute av ledd. Men jeg har jo sjekket litt rundt, og det virker som en skjorte som er åpen i ryggen skulle gått ann.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 18. oktober 2010 #1185 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg kan ikke alt om utstyr enda, men jeg vet ikke om det er skjorter som er åpne i ryggen som er godkjent av IPF. Det finnes flere løfteforbund, minst et til som jeg vet om, og de har andre regler og brukere annet utstyr. Mange av de internationale nettbutikkene selger utstyr til flere forbund, og vi må selv ha oversikt over hva vi kan bruke i konkurranse. Skjorta kan være tøff for skuldrene, sant det. Det går også an å trene skuldra stabil, det tar bare innmari lang tid. Men om personen som hjelper deg med skjorta for første gang er kompetent nok, kan det tenkes det går fint å få den på uten at skuldra ramler ut igjen. Men selve løftinga er også ganske heavy, det er virkelig en helt annen øvelse. Håper du finner en klubb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #1186 Del Skrevet 18. oktober 2010 Takk for innspill Jeg fant et par skjorter som er åpne i ryggen, men de var ikke IPF godkjente. Så da blir det nok til at jeg løfter benk raw. Jeg bruker mye tid på "rehab" øvelser for å stabilisere skuldrene og gjenoppbygge musklene rundt leddet så det holdes på plass bedre, men jeg kan jo aldri vite om det funker "nok". Jeg merker jo aldri noen smerter i skuldre, verken i benk, smalbenk eller noe annet, er mer de rare vinklene som bekymrer meg.. Men nå har jeg jo ikke prøvd skjortebenk heller da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 18. oktober 2010 #1187 Del Skrevet 18. oktober 2010 Klær som må godkjennes? Lyst til å fill me in? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #1188 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Aktiviteter RYP. Uke 4. Dag 10. 1) Vekttrening Varighet: 1 t 45 min Totalt løftet: 5696.0 kg YTWL 2.0kg x 20.0 2.0kg x 20.0 Disco-move 10.0kg x 20.0 10.0kg x 20.0 Knebøy 20.0kg x 10.0 65.0kg x 8.0 65.0kg x 8.0 65.0kg x 8.0 Benkpress 20.0kg x 10.0 45.0kg x 8.0 45.0kg x 8.0 45.0kg x 10.0 Stående roing (stang) 40.0kg x 8.0 40.0kg x 8.0 Smalbenk 40.0kg x 8.0 40.0kg x 8.0 Sidehev (To armer om gangen) 8.0kg x 8.0 (S) 8.0kg x 8.0 (S) Rotator cuff 8.0kg x 10.0 (S) 8.0kg x 10.0 (S) Bicepscurl stående 10.0kg x 8.0 10.0kg x 8.0 + squat to stand, planken og tøying. Begynner å bli tungt i knebøy nå, men går fortsatt greit. Benken er grei, tok 10 reps på siste settet fordi jeg lurte på om det gikk Når jeg startet RYP logget jeg 10RM i benk som 40kg, nå er den altså på 45.. Sarah; de fleste løfter med utstyr, og noe av utstyret er en veldig trang skjorte som hjelper mot skader men også gir ekstra kg i løftet. Skjorta må godkjennes av forbundet du løfter i, og de skjortene jeg "trenger" for å få armene inn i den uten at skulderen detter ut av ledd er ikke godkjent i dette forbundet. Jeg må derfor velge mellom å løfte benk "raw" (altså uten skjorter osv), eller å ta sjangsen på skjorte men kanskje få skulderen ut av ledd igjen, og ta flere ukers opptrening osv med svakere skuldre igjen. Frister ikke. Men jeg får se hva de sier i klubben Endret 18. oktober 2010 av Kónguló Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 18. oktober 2010 #1189 Del Skrevet 18. oktober 2010 Kor mye skal du ta i knebøy (og kor mange reps) mot slutten av programmet? Grattis med fenomenal framgang i benken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #1190 Del Skrevet 18. oktober 2010 Takk for det! Nå er jeg hvertfall snart tilbake der jeg var før skulderen datt ut av ledd i mars Hm, jeg skal ta 4 reps av 80kg siste økta :)4 reps av 85 i mark og 4 reps av 55 i benk. Regner med at jeg bruker noen dager etterpå til å "maksteste", ikke skikkelig men heller prøve meg litt fram om hva som føles bra oppover, både i mark, bøy og benk. Vi har ikkeno mat i huset (nesten hvertfall..) og har sittet og ventet på at svigersøster skal komme så vi kan låne bilen og stikke og handle mat og vekter og proteinpulver. Det tok tid, og jeg var/er suulteeen. Så nå har jeg spist 1 eple, 2 tomater og 200g steamet brokkoli Knask knask! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 18. oktober 2010 #1191 Del Skrevet 18. oktober 2010 Uff, høres så vondt ut med skulder ut av ledd! Skjønner at du ikke vil dra på deg en annen skjorte da Fikk dere handlet? Skal du sette penskoen i vinduet i desember, eller? Jeg lurer på en ting. På bicepscurl, må man da ha armen helt i ro altså mellom skulder og albue), og kun bevege armen fra albuen og ned? Haha, for en forklaring!! Jeg har nemlig en tendens til å ta albut ut til siden når jeg 'curler' :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #1192 Del Skrevet 18. oktober 2010 Ja det har jo skjedd ett par ganger nå, og det verste er egentlig hvor lang tid det tar med usikkerhet etterpå, og det å måtte trene seg nesten helt på nytt. Men jeg har jo ikke prøvd benkeskjorte så jeg kan ikke være sikker, jeg bare vet ikke om jeg tørr å ta sjangsen heller.. Jepp! Proteinpulver i skapet igjen De hadde tilbud på Oh yeah! proteinshakes også, så da tok jeg en liten en istedenfor den vanlige shaken etter trening. Var godt med noe i magen så sulten som jeg var Haha, det har jeg aldri gjort faktisk! Lurer på om B hadde tatt hintet hvis jeg gjorde det.. Hm, jeg har lært å ha hele overarmen helt i ro, så det bare er biceps som utfører bevegelsen. Ikke bruke skuldre eller noen ting på å dra/kaste opp vekten. Dette med albuen ut til siden har jeg ikke merket noe til, men jeg skulle tro at det er best at du holder alt i ro.. ¨ Endelig mat nå, havregryn! Skal på middag til svigersøster i kveld, så blir litt vanskelig med kcal-beregning, men det kommer en oversikt etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #1193 Del Skrevet 19. oktober 2010 Koslig kveld i går! Fikk lekt meg masse med glycerin og gelatin og vann og lagd masker og fake sår for halloween Så skikkelig tøft ut, men jeg endte vel med at det ikke går å gå med det en hel kveld, kommer til å revne og dette av. Så da blir det sminke isteden! Middagen var god, og det ble også litt over 1 lite glass med hvitvin ved siden av. Kcal kom på ca. 2390 Dagens: Uke 2. Dag 9. Trening: 4x4 intervaller Mål: 2300kcal. Frokost: 1 Proteinshake m. melk 1 glass juice 150g skyr 3 små knekkebrød m. ost og agurk 14g mandler Tran Vitaminbjørner Lunsj: 1 Proteinshake m. melk 200g Skyr Havregrøt lagd på 40g havregryn, 1dl melk og vann. 1 Eple 1 Banan Middag: Hamburger i ett halvt brød. 2 skiver bacon Litt sopp stekt i smør. Litt ost og ketchup på toppen. Litt maisolje for steking. Totalt: 2265kcal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #1194 Del Skrevet 19. oktober 2010 Aktiviteter 4x4 intervaller m. 6 min oppvarming. 1) Jogging/Løping Varighet: 35 min Distanse: 4500.00 Meter Løp like gjerne før frokost jeg! Fant ut at det var best, for da har jeg resten av dagen fri til å lese, uten å tenke på at jeg burde ut og løpe Snø på bakken og hagl innimellom, deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 19. oktober 2010 #1195 Del Skrevet 19. oktober 2010 Flinka! 4x4 er heavy heavy og -herlig herlig-; etterpå ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #1196 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Jepp! Syns det ofte er overraskende deilig når man holder på også, for det er liksom noe veldig spesifikt å se fram til. Finner jeg i tillegg en sang som varer i ca. 4 min og som gir skikkelig motivasjon, da er det bra Nå er det bare det å finne vilje til å lese statistikk og sannsynlighet da Endret 19. oktober 2010 av Kónguló Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 19. oktober 2010 #1197 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hvordan sanger har du på spillelista di under en sånn økt? God leseøkt! Jeg leste selv metode i fjor, så jeg misunner deg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 19. oktober 2010 #1198 Del Skrevet 19. oktober 2010 Flink! Ja, like greit å trene på morgenen og bli ferdig med det! Jeg skal trene i kveld, og går bare å venter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #1199 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg sitter og regner ut standard deviation og korrelasjon jeg nå, koser meg skikkelig Hm, jeg bruker egentlig ipoden min bare til jogging og slikt, så der har jeg også all mulig musikk jeg aldri hører på til vanlig, som lady gaga og shakira osv. Men jeg har også musikk jeg gjerne hører på ellers, som system of a down, pantera, slipknot, disturbed osv. En god blanding! Er litt trance der, litt opera, litt islandsk rap etc. En sang jeg passer på å få med hver gang jeg løper intervaller om dagen er Against me! med I was a teenage anarchist, Annikken tipset meg om den for lenge siden og så har den plutselig blitt veldig fengende Kjip følelse det å bare gå og vente sånn! Jeg hadde det samme når jeg jobbet kveldsvakter/ettermiddagsvakter en sommer. Hele formiddagen blir liksom borte på å vente :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 19. oktober 2010 #1200 Del Skrevet 19. oktober 2010 Musikk med futt er alfa og omega for meg når eg må opp på ei tredemølla. I vår gikk det mye i Rammstein, Iron maiden og...Scooter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg