Kónguló Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #1161 Del Skrevet 16. oktober 2010 Uke 1. Dag 6. Trening: RYP. Uke 3. Dag 9. Mål: 2300 kcal. Frokost: 1 Proteinshake m. melk 1 Glass juice 3 små grove knekkebrød m. ost og agurk 200g Skyr 14g mandler Tran Vitaminbjørner Lunsj (etter trening): Havregrøt laget på 40g havregryn, 1dl melk og vann. 1 Eple 200g Skyr Middag: 100g fullkornspasta 100g karbonadedeig 1 skive kokt skinke. Litt ost og ketchup på toppen. Litt olje til steking. Eple til desert. Totalt: 2272kcal. Litt lite grønnsaker i dag, jeg får småspise litt tomat og slikt Bilder blir uploadet så lenge jeg blir halvfornøyd med noen Er alltid koslig med tilbakemeldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 16. oktober 2010 #1162 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg vil også se bilder! Kanskje jeg skal ta bilder av mine ikke-eksisterende muskler, så dere får se (forhåpentligvis) fremgangen. Planer for kvelden? Et eple til dessert på lørdagskvelden? Hm. Flinka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #1163 Del Skrevet 16. oktober 2010 Aktiviteter RYP. Uke 3. Dag 9. 1) Vekttrening Varighet: 1 t 45 min Totalt løftet: 5956.0 kg YTWL 2.0kg x 20.0 2.0kg x 20.0 Disco-move 10.0kg x 20.0 10.0kg x 20.0 Knebøy 20.0kg x 10.0 62.5kg x 8.0 62.5kg x 8.0 62.5kg x 8.0 Benkpress 20.0kg x 10.0 45.0kg x 8.0 45.0kg x 8.0 45.0kg x 8.0 Stående roing (stang) 40.0kg x 8.0 40.0kg x 8.0 40.0kg x 8.0 Smalbenk 40.0kg x 8.0 40.0kg x 8.0 Sidehev (To armer om gangen) 8.0kg x 8.0 (S) 8.0kg x 8.0 (S) Rotator cuff 8.0kg x 10.0 (S) 8.0kg x 10.0 (S) Bicepscurl stående 10.0kg x 8.0 10.0kg x 8.0 + squat to stand, oppvarming med knebøy uten vekt og tøying. Deilig! Alt gikk greit og fint. Fokuserte mer på pusting og trykk i knebøyen, det begynner og trenges og jeg har ikke trent skikkelig på det tidligere. Fant ut at hantlerene er 0,5kg tyngre enn antatt, så jeg har visst ligget på 8kg på sidehev mesteparten av tiden :gjeiper: Fikk tatt litt bilder, de kommer i neste post Halveis i økta fikk jeg skikkelig cravings på brokkolig (haha!) så nå sitter jeg med proteinshaken min, 200g steamet brokkoli og noen små tomater, må justere littebitt på kostholdsplanen bare Eple til dessert er vel fordi vi bare handler en gang i uka, og så lenge vi da klarer oss den ene gangen uten å handle godteri så har vi ikke stort valg Så jeg prøver å være flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #1164 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Bilder! Jeg håper så mange som mulig slenger seg på meg (og madam_mim!) og legger ut litt muskel-bilder! Betyr ingenting hvor mye muskler man har nå, da ser man jo enda mer forskjell senere Jeg tok litt "alternative" bilder i dag, ikke tricep/bicep posering etc, men heller fordi jeg syns det så tøft ut med vinger, og for å få en litt generelt inntrykk av formen Og så må jeg beklage lys og slikt, ville ikke ha gardinene oppe mens jeg poserte i treningsbh.. Vet heller ikke hvor lenge jeg vil ha bildene fremme her, er jo ganske lettkledde, så jeg får se Edit: Tror jeg fikk fikset størrelsen.. Det siste her flekser jeg vel ingenting på, men syns ikke det ble så verst alikevel så jeg tar det med: Endret 16. oktober 2010 av Kónguló Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 16. oktober 2010 #1165 Del Skrevet 16. oktober 2010 Wow, du begynner å få skikkelig muskler! En ordentlig fin kropp har du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 16. oktober 2010 #1166 Del Skrevet 16. oktober 2010 Dæven juks! Du har flat mage OG pupper! Du ser sterk og kjempebra ut- definitivt framgang her. Glad for at du kastar deg på "lettkledde fleksebilder på KG"-bølgen. Misunner deg litt masse på skuldre og armar- no skal eg jobba iherdig med saken for å bli lika tøff som deg *trør innpå med egg og kyllingfilet* Takk for inspirasjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 16. oktober 2010 #1167 Del Skrevet 16. oktober 2010 Slenger meg på de andre her, du ser bra ut! Musklene popper frem Skal prøve å få tatt bilder i morgen jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #1168 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Haha nå rødmer jeg her! Utrolig koslige kommentarer å få, takk dere! Jeg ble positivt overrasket selv, for dette er ikke slik jeg ser meg selv! Nå håper jeg flere slenger seg på! *ser på Sarah og Yoga* Og ja, madam_mim, juks! Jeg skjønner det ikke helt jeg, var forberedt på å miste puppene mine, men isteden har jeg gått fra 75C til 70DD Men jeg klager ikke altså, de kan godt bare forbli sånn de er mens resten blir mindre Endret 16. oktober 2010 av Kónguló Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #1169 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har forresten veldig lyst på et mål om dagen. Jeg trener såpass mye og tungt, og bruker mye tid og krefter på trening og kosthold, og kunne gjerne tenke meg å få noe å vise til for det (jada sunn kropp og slikt er kjempebra, men hadde vært moro med litt ekstra motivasjon ). Hadde det ikke vært for skulderen min og usikkerheten på om den tåler benkpressskjorte (jeg merker det er ugunstige vinkler å ta på seg stramme jakker osv. så det å lirke seg inn/ut av en supertight skjorte er ikke det mest fristende) så hadde jeg meldt meg på styrkeløfting for lenge siden.. Så nå leker jeg litt med tanken på å dra bortom et av styrkeløfter forbundene her i byen, og kanskje bli med på en trening og høre litt ang. raw stevner her i landet. Da kan jeg hvertfall bli med i ett miljø og kanskje til og med konkurrere litt, selv om det aldri kan bli noe seriøst ut av det. Evt. kan jeg jo kjøre raw i benkpress og med drakt i bøy og mark, det er sikkert muligheter her jeg ikke har tenkt på.. Masse jeg ikke vet, og jeg syns vel det er litt skummelt også.. Litt lufting sånn på kvelden; en konkurranse å se fram til hadde hvertfall vært veldig spennende (og skummelt!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 17. oktober 2010 #1170 Del Skrevet 17. oktober 2010 Ja, det synes jeg du skal gjøre. Tror at det å ha et mål å trene mot, gir et ekstra motivasjonskick. Det syns ihvertfall jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #1171 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Merker jeg med en gang tenker: "Åh men jeg må jo gjøre ferdig RYP først, og kanskje også gå gjennom grunnprogrammet en gang til frem til nyttår, så kan jeg heller ta kontakt på nyåret." Men jeg tror det er mest fordi det er litt skummelt å hoppe inn i, så jeg burde nok bare ta kontakt Må bare få B med på laget først, han sier at joa, han kan jo være med å prøve (...), men han er ikke akkuratt entusiastisk :gjeiper: Jeg er fortsatt sjuk og jeg er lei! Hviledag i dag, ingen løping Uke 1. Dag 7. Trening: Ingen Mål: 2000kcal Frokost: 1 Proteinshake m. melk 1 Glass juice 3 små grove knekkebrød m. ost og agurk 100g Skyr 14g mandler Tran Vitaminbjørner Lunsj: Havregrøt laget på 40g havregryn, 1dl melk og vann. 1 Eple 200g Skyr Middag: Halvparten av en omelett laget av 4 egg, 2dl melk. M. 2 skiver bacon, 1 skive skinke og sopp stekt i smør. M. 100g brokkoli, noen cherrytomater. 2 små skiver hjemmelaget grovt brød. 1 eple. Totalt: 2029kcal. Endret 17. oktober 2010 av Kónguló Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 17. oktober 2010 #1172 Del Skrevet 17. oktober 2010 Så utrolig gøy å ha et sånt mål da! Om du melder deg inn, får du da et eget opplegg å følge eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #1173 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg regner med at jeg kan få hjelp til et program ja! Jeg har jo sett litt på programmene de norske styrkeløfterene bruker også, og hadde tenkt å prøve meg på et av de etter nyttår, men det å få et tilpasset er jo kjempefint. Jeg kan nok fortsette med RYP også, om jeg heller vil det da Vi har hvertfall kommet fram til at vi tar kontakt og hører, selv om jeg plutselig ble pysete B har ikke spesielt lyst til å konkurrere, men han vil prøve litt treninger og kanskje utstyr, og så får vi se. Han lovte uansett å bli med meg på treninger og konkurranser som støtte Nå skal jeg bake brød! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 17. oktober 2010 #1174 Del Skrevet 17. oktober 2010 Du får holde oss oppdatert på styrkeløfterfronten! Jeg vet egentlig ikke hva det er Du sa noe om noe klær.. Jeg får nok google litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #1175 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Det skal jeg gjøre Sarah Fant du det ut? Ellers kan jeg linke deg flere fine sider Ja jeg sendte forresten mail til en av klubbene i stad, så får vi se om de er aktive på nett og svarer eller om vi bare må stikke innom.. Endret 17. oktober 2010 av Kónguló Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 17. oktober 2010 #1176 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg skjønte det sånn at det er 3 øvelser: knebøy, benpress og markløft, og så legges vektene sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #1177 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jupp *Kónguló bega seg ut på en lang forklaring om styrkeløft, før hun skjønte at alt har blitt sagt bedre før henne* Hm, det forklares vel bedre her om man først skal ha en skikkelig forklaring Blogg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 17. oktober 2010 #1178 Del Skrevet 17. oktober 2010 Åh, det er kanonstilig at du tenker å starta med styrkeløft! Høres fantastisk ut å kunna testa styrken ordentlig, kanskje konkurrera litt og bli med i eit miljø. Bare ikkje rot deg bort i bodyfitness, då fordufter puppene fortare enn svint har eg skjønt!!! Dessverre er det lite folk her eg bur så Madam Mims styrkeløftklubb har bare eit medlem (til gjengjeld er ho mangeårig klubbmester). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #1179 Del Skrevet 17. oktober 2010 Haha det verste er at jeg har skiftet litt mellom å ville prøve styrkeløft og bodyfitness.. :gjeiper: Ble det første fordi jeg føler det er mere langvarig og sosialt, samtidig som jeg er altfor misfornøyd med kropp til å føle at jeg har noe på en scene å gjøre (enda hvertfall, bygge mere muskler ) Men skal ikke se heeelt bort ifra at jeg prøver meg om noen år altså, bare ikke si det til noen Haha Har jo bodd langt unna noe arrangert selv, men nå har jeg tross alt flyttet til en hovedstad (selv om den er ganske liten ) så da må jeg jo bare prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 17. oktober 2010 #1180 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hvis du vil prøva bodyfitness så synst eg absolutt du skal det og eg lover å ikkje si det til NOEN. Ut fra det eg har sett har du fundament til det (ingen rare kroppsdelar og omtrent likt polstra over det heile). Men eg trur kanskje han gubben din vil legga merke til det når du øver poseringar i bling-bikini... Hm, finst det ingen fitness-smiley??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg