Gå til innhold

Kónguló løfter vekter!

Kónguló

Anbefalte innlegg

Moro! :nigo:

Det spørs helt når du reiser, men joda det er forholdsvis dyrt. Veldig lite konkurranse til Island desverre. Oslo er oftest best, flest fly og billigere billetter, men jeg tror både Icelandair og Iceland Express flyr fra Trondheim også. Du kan få billetter ned til 1300 t/r, men også opp til 4000kr.

Jeg er ikke frisk enda, og jeg som hadde gledet meg til trening i dag! Jeg lurer på å reise alikevell, men føler ikke helt for å trene bare for å bli verre og ødelegge hele første skoleuka (og treningen seinere i uka). Men trener jeg ikke i dag så blir det bare 2 styrkeøkter denne uka, siden de ikke har åpent i helgene. Dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1) Vekttrening

Varighet: 1 t

Totalt løftet: 5253.0 kg

YTWL

2.0kg x 20.0

2.0kg x 20.0

Disco-move

10.0kg x 20.0

10.0kg x 20.0

Knebøy

20.0kg x 10.0

40.0kg x 6.0

50.0kg x 5.0

55.0kg x 5.0

60.0kg x 5.0

65.0kg x 5.0

70.0kg x 3.0

Benkpress

20.0kg x 10.0

35.0kg x 5.0

40.0kg x 5.0

45.0kg x 5.0

42.5kg x 5.0

42.5kg x 5.0

Nedtrekk overhånd bredt grep

40.0kg x 10.0

40.0kg x 10.0

Triceps nedpress

20.0kg x 10.0

20.0kg x 10.0

Sidehev (To armer om gangen)

7.0kg x 10.0 (S)

6.0kg x 10.0 (S)

Rotator cuff

6.0kg x 12.0 (S)

6.0kg x 12.0 (S)

Vi rakk jommen litt trening innimellom alt i dag! Hadde akkuratt 2t på å gå hjem, spise, gå til trening, trene, gå hjem, dusje og gå på skolen (for B, jeg sitter og spiser i ro og fred nå :fnise: ). Gikk såvidt! Fin trening, litt kort bare, men vi hadde som sagt ikke så god tid. Fin start igjen etter å ha vært syk en stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første skoledag i dag, og derfor også nesten 8km rask gange. 4km til skolen (note to self, gå saktere nestegang for det er ikke så gøy å være svett på forelesning) og 4km powerwalk hjem! Så ble det nesten 4km til fram og tilbake til butikken, men på butikken gikk jeg på en smell! Jeg la ikke merke til at det var over 4t siden sist jeg spiste, og fikk det verste blodsukkerfallet eller hva man skal kalle det på butikken. Svettet som bare det, ble så utrolig svak i beina at jeg følte jeg skulle dette sammen i en haug på bakken, svimmel og i generelt dårlig form! Da ble det banan og digestives med sjokoladetrekk før vi gikk hjem igjen, så jeg skulle klare å dra meg av gårde :gjeiper: Jeg som har vært så kjempeflink med kostholdet i det siste! Ikke noe godteri, ikke noe junk eller ferdiglagd, bare reint og sunt og grønt og grovt i nesten 2 uker nå (jada, super lang tid :fnise: )! Men det skal ikke få ødelegge noe, bare å fortsette den gode trenden! :)

Styrke igjen i morgen! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktiviteter

1) Jogging

Varighet: 36 min

Distanse: 5000.00 Meter

4x4 intervaller i regnet! 6 min oppvarming, 4x4, og så rolig jogg hjem. Nå sitter jeg og spiser kjapt før vi skal hente pusene våre som endelig er ferdige i karantene! :catmilk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, takk for støtte madam_mim ;)

1) Vekttrening

Varighet: 1 t 30 min

Totalt løftet: 6887.0 kg

Disco-move

10.0kg x 20.0

10.0kg x 20.0

Knebøy

20.0kg x 10.0

40.0kg x 5.0

50.0kg x 5.0

60.0kg x 5.0

60.0kg x 5.0

60.0kg x 5.0

Benkpress

20.0kg x 10.0

35.0kg x 5.0

40.0kg x 5.0

45.0kg x 5.0

45.0kg x 5.0

45.0kg x 5.0

Markløft

50.0kg x 5.0

60.0kg x 5.0

65.0kg x 5.0

65.0kg x 5.0

65.0kg x 5.0

Sidehev (To armer om gangen)

7.0kg x 10.0 (S)

6.0kg x 10.0 (S)

6.0kg x 10.0 (S)

Rotator cuff

6.0kg x 12.0 (S)

6.0kg x 12.0 (S)

6.0kg x 12.0 (S)

Nedtrekk overhånd bredt grep

40.0kg x 10.0

35.0kg x 10.0

Triceps nedpress

20.0kg x 10.0

20.0kg x 10.0

20.0kg x 10.0

45kg/5reps x 3 set i benk = :nigo: Fornøyd med at det kommer seg for hver gang, snart er jeg nok tilbake til "gammel" styrke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh den ene pusen vår er borte! Vi hadde fest her i går, og reiste hjemmefra rundt 1.30, og når vi kom hjem i 4 tiden så var hun borte :tristbla: Vi har bare hatt henne her i to dager etter karantenen, og vi skjönner ikke hvordan hun har kommet seg ut! Hun kan ha hoppet på baderomsvinduet oppe på veggen som sto igjen, men det er tungt og veldig merkelig at hun har gjort det..

Natta ble uansett brukt på å gå rundt i nabolaget og se etter henne, samme morgenen. Vi har etterlyst henne på nett og printer ut etterlysninger for å henge opp nå, og jeg håper så inderlig at vi eller noen finner henne snart! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit! Håper virkelig hun kommer tilbake. :troest: Katter har en helt egen evne til å komme seg hjem da, selv om de har vært borte en stund. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Håper pusen kommer til rette snart! Håper hun bare bruker litt tid på å utforske nabolaget, og at det ikke er noe alvorlig. De er ganske egenrådige disse pusene! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle :klem:

Hun har ikke kommet til rette enda, men vi har fått noen telefoner om folk som har sett henne/trodd de har sett henne, og de sier hun fortsatt er i nabolaget. Vi har vært ute og gått masse for å rope på henne, men ikke noe hell enda. Jeg håper nå fortsatt på at hun blir funnet snart :)

De har et overraskende bra system for tapt/funnet dyr her i byen! Masse dyrevenner som tar til seg katter uten halsbånd og legger ut en annonse på byens katteseneter-side, eller ser om noen har annonsert etter katten tidligere. De blir visst nesten alltid funnet av en eller annen snill person, heldigvis! :)

Så man prøver å være positiv!

Treningsmessig skjer ikke stort, sovet veldig lite og gått veldig mye siste nettene, men spist bra. Vi har kjøpt sånne stoore tallerkner fra Ikea, og middagen blir jo ofte veldig stor og passer fint på de :fnise: I går var B ute og spiste med noen venner mens jeg var hjemme for å se om Mjása kom tilbake, og jeg lagde meg en stoor salat m. kinakål, mais, brokkoli, tomat og agurk, litt bacon, eggerøre og karbonadedeig m. tacokrydder. Deilig! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en sterilisert hunnkatt :) Hun er veldig glad i mennesker, så vi tror jo egentlig at hun kommer til å oppsøke folk så fort hun får lyst på kos/mat. Det eneste som teller negativt for at hun blir funnet fort er at hun bare hadde bodd her i en dag, og derfor ikke kjenner til området eller stedet som "hjemme".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaa :)

Ukesplan for trening:

Mandag: 80 min rask gange

Tirsdag: 80 min rask gange + helkropp styrke

Onsdag: 80 min rask gange

Torsdag: Helkropp styrke

Fredag: 4x4?

Lørdag: Jogg?

Søndag: Jogg?

Ikke helt ideell, men det er det vi får til med skikkelig dårlig kombinasjon av timeplaner.. :) Senteret er jo stengt i helgene, så da får jeg se hva planen blir. Det er 3 uker til vektene våre skal ankomme landet, så etter det kan vi trene så mye vi vil og når vi vil :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...