Gå til innhold

Kónguló løfter vekter!

Kónguló

Anbefalte innlegg

Aktiviteter

1) Gåing

Varighet: 25 min

Distanse: 3000.00 Meter

2) Jogging

Varighet: 50 min

Distanse: 6000.00 Meter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4km morgentur i forigårs og i går, alternativ styrke i går. I dag skal vi ut og kjøre for å få tatt blodprøve av pusene (et av de siste stegene i hele få-kattene-inn-til-Island-prosessen) så da får vi se om det blir trening eller ikke. Om de blir gitt full narkose så vil jeg ikke gå fra de for å trene senere i dag, men jeg håper nå vi klarer oss uten.. :)

Ellers, migrene igjen i forigårs, altså 2 ganger i løpet av 3 uker.. 3 anfall i 2010, 2 i 2009, og så ingen tilbake til ca. 2002. Hmf. Det eneste jeg har forandret er jo at jeg spiser mer, og at jeg nå går på PF. Jeg har lurt på om det blir for mye med 18t/16t faste, men jeg har jo aldri fått migrene de dagene jeg faster så lenge, bare tidligere på dagen i helg/når jeg har fri. Prøver uansett å kutte ned til 14t en stund, og kutter ut mandler/nøtter som mellommåltid. Har sett at det er en trigger for mange, og det har jeg jo begynt å spise mye av for å fylle opp med kcals.

Så er det mye styr for å fly kattene til Island, siden vi ikke har mulighet til å være med de og de ikke får lov til å fly alene. Men jeg håper det ordner seg i løpet av uka/i starten av neste uke.

Edit: Jeg skal visst ikke til Oslo på torsdagen alikevell, men har mulighet til å ta meg en tur ned egentlig når som helst neste uke, om det passer for flere at vi trener. Om noen leser her i sommerferien da.. :fnise:

Endret av Shamim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgentur i går, ellers en fridag. Sone 2 fylling i dag :)

Aktiviteter

1) Jogging

Varighet: 46 min

Distanse: 6400.00 Meter

Endret av Shamim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer migrene = mindre trening.. Nå er det veldig hyppig syns jeg, og jeg tror (og håper!) jeg har funnet grunnen. Aspartam! Jeg ser det er sett på som en mulig migrene-trigger, og gjett hvem som har drukket masse pepsi max som pappa har med fra Sverige :klaske: Så da er det full stopp med det, og så satser jeg på å bli kvitt migrenen igjen!

Endret av Shamim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Gåing

Varighet: 38 min

Distanse: 4000.00 Meter

2) Jogging

Varighet: 51 min

Distanse: 6000.00 Meter

Morgentur og litt sone 2 fylling.. :) Gleder meg gleder meg gleder meg til Island :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktiviteter

1) Gåing

Varighet: 40 min

Distanse: 4400.00 Meter

2) Jogging

Varighet: 31 min

Distanse: 5000.00 Meter

Morgentur og 4x4 i bakkene her.. :) Føler at joggeformen kommer seg sakte men sikkert nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler at jeg burde starte på'n igjen med litt matsjekking, for jeg er dårlig på å spise nok nå. Blir nok kcals i helgene pga. godteri, men sjeldent mer enn to måltider om dagen = ikke nok bra mat. Så da må jeg skjerpe meg igjen :) Føler meg mye bedre når jeg spiser bra uansett.

Tok denne: http://www.iform.no/pub/art.php?id=444 og jeg tok ikke med treningen min, så den kan jeg trekke fra når jeg trener. Fikk 2281 som energibehov, så jeg legger meg på rundt 2000. Da ligger jeg uansett 200 under, og så kommer trening på toppen. Da ligger jeg fra 200-600 under vedlikehold, noe som ikke burde være for lite.

Yees. Greit å kunne skrive ned her for å få litt orden på tankene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går:

1) Vekttrening

2) Gåing

Varighet: 36 min

I dag:

1) Jogging

Varighet: 34 min

Distanse: 5000.00 Meter

4x4 intervaller i dag. Intervallene ble gjort tidlig i dag fordi pappa skulle reise og ville rekke å trene først. B skal på fotballtrening etterpå, så det kan jo hende jeg går meg en tur eller noe.. :)

Første måltid nettopp spist; havregrøt m. eplebiter, proteinpulver, kanel, mandler og rosiner. Energibombe! :sikle:

Løfte-tungt abstinenser tho :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Jogging

Varighet: 1 t

Distanse: 8000.00 Meter

Sone 2 fylling på morgenen. Deilig å stå opp, ta på treningstøy og rett ut i finværet :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er! ser kjempebra ut begge to :)

Lenge siden jeg har vært innom ser jeg. Begynt med faste og greier :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk solkrem! Koslig at du er innom igjen :) Ja det ser kanskje litt drastisk ut når man ser "faste" sånn.. :fnise:

Fyllasjuuuuk :lol: Det er lenge siden det! Men var veldig koslig; masse god mat, god drikke, gode venner, masse gamle kjente som jeg ikke har møtt på et par år og fint vær i tillegg :nigo:

Nå skal vi straks på bursdagsfeiring for mormor, så det blir nok ingen trening i dag. Jeg løp en morgentur i går før grilling da, så jeg har fylt opp alle sonene pluss litt ekstra :) Håper på pokal :fnise:

Ooh også har jeg knall rødt hår igjen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag:

1) Jogging

Varighet: 25 min

Distanse: 3500.00 Meter

Søndag, fri.

Mandag: 4km gåing i morges, lavpuls jogg i ettermiddag!

Tirsdag: 4x4 intervaller

Onsdag: Styrke (+kanskje jogg)

Torsdag: lavpuls jogg

Fredag: Styrke (+kanskje jogg)

Lørdag: 4x4 intervaller

Søndag: Styrke

+ morgenturer hver dag, hvertfall på ukedagene.

Det var ukas planer! Neste uke skal vi til hydrostranda på ferie, så da blir det nok noen joggeturer og slikt men ellers fri.

:sol: (Må lage litt sol her inne, for ute er det bare overskyet og regn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meh change of plans, er fortsatt (!) fyllesjuk etter i forigårs virker det som, vondt i hodet i hele natt og det har bare fortsatt i hele dag, så da utgår jogging. Jeg rekker nok å ta det igjen i løpet av uka! :)

Endret av Shamim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aktiviteter

1) Gåing

Varighet: 36 min

2) Jogging

Varighet: 35 min

Distanse: 5600.00 Meter

Og så blir det alternativ styrke i ettermiddag! For jeg ble invitert med på stranda etter jobb i morgen og da blir det ikke tid til styrketrening etterpå. Og jeg vil ikke utsette styrketreningen mer! Blitt for dårlig i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, B har rett- ser veldig bra ut! Ja begge to altså.

Sjøl har eg hattover einmåned uten styrketrening med vekter og har angst for å gå på gymmet :gjeiper:

Men no skal eg skjerpa meg når eg ser kor flink du er... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Vekttrening

Takk for det madam_mim! Det er jo (logisk nok) veldig stille her i sommer, så jeg regner med at de fleste kommer sterkere tilbake i høst :) Da skal det løftes og vi skal bli sterke!

Jeg føler meg veldig flink til å trene om dagen, og formen føles bra (hvertfall ift. løping, styrken er mest på en stand still) men jeg skulle ønske jeg var strengere på maten.. Men men! Jeg spiser jo ikke dårlig, men det blir littegranne godteri 2-3 dager i uka, og ikke alltid like sunne valg til middag (hjemmelagd pizza f.eks) så det er ikke like sunt som det har vært tidligere. Det skal bli andre boller til høsten! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...