Gå til innhold

Kónguló løfter vekter!

Kónguló

Anbefalte innlegg

:nigo: Ja jeg har fått flere kommentarer på at filmen har gjort meg bredere :fnise:

4x4 intervaller i dag tidlig! Deilig!

Aktiviteter

1) Jogging

Varighet: 43 min

Distanse: 6600.00 Meter

Var "dum nok" til å ta med meg pappa, og han er i minst like bra form som meg, og har mye lengre bein, så da fikk konkurranseinnstinktet kjørt seg :lol: Lå nok litt for høyt i puls, spesielt de siste 9 min. hvor vi var ferdig med intervaller og skulle jogge hjem igjen.. Da løp vi litt over 2km på 8 minutter, og gjennomsnittspulsen min var 95% :lol: Skulle ikke la pappa vinne nei!

540kcal, 43 minutter til sammen. Gidder ikke liste begge treningene, for jeg stopper og starter igjen mellom intervallen og joggen hjem, blir for mye å skrive.

Nå, kaffe og pc :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Migrene :( Så da ble både trening og skogrydding avlyst. Har sovet litt og hvilt masse, og på en måte er det greit, for jeg er fortsatt støl og sliten i skuldre og rygg etter jobb og trening tidligere.

I går var kjempedeilig, med grilling av god mat, godt øl,litt smågodt og masse sol :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Yoga! :) Jeg sov en stund og hvilte masse, men var heldigvis ikke helt borte i mer enn et par timer. Så da ble det litt fotball-titting, matlaging og rundt 1t bratt gåtur opp på fjellet. Deilig! :)

1t rask gange.

Maximal performance improving.

3: 00:11:43

2: 00:06:04

1: 00:42:15

AH: 67%

MH: 94%

443kcal, 30% fat.

Denne ukas trening ble ikke helt som planlagt pga. jobb og slikt. 3 styrke-økter, om enn korte, en 4x4 økt og en 1t gåtur. Jaja :)

Neste uke blir forhåpentligvis noe sånt:

Mandag: Langkjøring jogg. (Fotball for B)

Tirsdag: Intervaller.

Onsdag: Styrke

Torsdag: Langkjøring/intervaller (fotball for B)

Fredag: Styrke

Lørdag: Intervaller/Gåtur

Søndag: Styrke

Litt omrokkering på hva som gjøres når må til, evt. litt hvile hvis jeg merker det blir for mye. Ellers håper jeg det blir masse sol og fint vær så det er koslig å jobbe ute hele uka :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke veldig langt :fnise: Mente det mer som i at jeg skal ligge lavt i puls over en lengre periode (sone 2), istedenfor å ligge høyt i kortere tid. Blir vel 5-8km i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aktiviteter

1) Jogging

Varighet: 52 min

Distanse: 6500.00 Meter

Fitness improving.

3: 00:05:23

2: 00:44:55

1: 00:02:09

AH: 76%

MH: 86%

527kcal, 26% fat.

Slik ble det! Wow ting tar tid når jeg bare skal være i sone 2 :lol:

Tredje uka på rad jeg får pokal av pulsklokka :fnise: Nå har den justert opp igjen treningsmengden, så da er det bare å stå på :gjeiper: Jeg trener jo mye mindre nå siden den alternative styrken tar mindre tid, men jeg skal pröve å löpe litt mer i gjengjeld.

Endret av Shamim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hviledag! Merker jeg er halv-forkjølet og vondtsliten i ryggen, så da trenger kroppen litt hvile.. :) Jeg ligger også for lavt på inntaket (surprise!), så i dag skal det spises!

Hva tror dere om å spise en god del mer (2500 f.eks) i helgene, siden jeg spiser såpass lite (2000-) i ukedagene? Det jevner seg vel ut, så det burde hjelpe på litt.. 2000 er allerede ca. 200 i minus, så kommer trening og så kommer alt det fysiske arbeidet. Kalkulatorer jeg har brukt før sier nå at jeg trenger 2500 for vedlikehold, så da.. Bare noe jeg kom på, siden det er mye lettere å spise mer i helgedagene :gjeiper:

Merker jeg begynner å bli litt lei av å mase her om kcal inntak.. :fnise:

Endret av Shamim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativ-trening i dag. Pushups, knebøy, ettbens knebøy, utfall, sidehev, bicepscurl, fremoverbøyd roing, osv. Merker jeg savner skikkelig å løfte tungt.. Men er over en måned til jeg kan gjøre det igjen, så vi får bare gjøre det beste utav det.. :)

Nå; hamburger m. bacon og ost og salat og potet, mmmmmm! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktiviteter

1) Jogging

Varighet: 48 min

Distanse: 6500.00 Meter

Fitness improving.

3: 00:05:57

2: 00:40:29

1: 00:01:43

AH: 77%

MH: 95%

514kcal, 25%

Ble en "langkjøring" til, det pulsklokka vil ha :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativ styrke i går, 4x4 i dag.

Aktiviteter

1) Jogging

Varighet: 41 min

Distanse: 6600.00 Meter

3: 00:21:12

2: 00:11:59

1: 00:07:48

AH: 80%

MH: 95%

476kcal, 19% fat.

Yes. Ble noen øl i går kveld på den lokale pub'en, sammen med masse fotballgærne menn (min pappa inkludert) og fotballkamp på stormskjerm, moro :nigo: Skulle egentlig grille med noen venner på stranda i dag, men det spørs siden det regner. *Krysser fingre for sol senere i dag*

God helg alle :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativ styrke i går.

Dagens;

Aktiviteter

1) Jogging

Varighet: 50 min

Distanse: 6000.00 Meter

Fitness improving.

3: 00:06:47

2: 00:41:31

1: 00:02:13

AH: 77%

MH: 84%

534kcal, 25% fat.

Planen resten av uka:

Tirsdag: Intervaller

Onsdag: Styrke

Torsdag: Langkjøring

Fredag: Styrke

Lørdag: Intervaller

Søndag: Styrke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første dagen uten faste på over 1 måned, syk og hjemme fra jobb, og vil gjerne ha en kopp te med honning, så da :gjeiper:

Jeg vil ikke være syk, jeg vil være på jobb i det fine været :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flinkare enn meg i så fall- har skulka mye faste no i ferien:)

Har du merka noen effekt av PF forresten? Eg har ikkje,men har slurva så mye at det kan heller ikkje forventas...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det yoga! :) Jeg er mye bedre nå, har sovet en stund, drukket masse :kaffekopp: og spist store mengder mat :ler: Nærmer meg ikke vedlikehold enda altså, men det føles ut som jeg bare sitter og stapper i meg mat. Merkelig med en dag uten trening egentlig :gjeiper: Men merker det er godt for kroppen, så det kan hende jeg tar meg treningsfri i morgen også, vi får se!

Altså.. Jeg har absolutt sett forandringer, både på meg og B den siste måneden. Vi har begge blitt mye mer markert, muskler synes (jeg har fått "runde" skuldre av muskler, moro!) og rutene på magen er der hele dagen nå (så lenge jeg strammer da.. :fnise: ). Men! Jeg vet ikke om jeg kan gi all kreditten til PF, selv om jeg er veldig fristet til å gi den mesteparten av æren. For vi spiser jo over gjennomsnittet bra, men det har jo blitt en øl nå og da og litt godteri på lørdagskvelden, så det er jo ikke som om kostholdet har blitt så mye bedre etter at vi flyttet. Jeg er jo i mye mere aktivitet enn før da, så det hjelper nok på, pluss at jeg løper mye. Var redd for at jeg skulle miste mye muskler av all aktiviteten og uten frivekter, men det ser ut som det har gått veldig bra hittil hvertfall! Det hjelper jo på å være solbrun også da :nigo:

Målet i sommer var jo bare å holde på formen til høsten, i verste fall gå litt ned på styrken, men det har jo gått over all forventning så langt :) Må se om jeg får til noen bilder mens jeg fortsatt er brun.. :lol:

Ellers er sulten nesten helt borte fram til vi kommer hjem i 16.00-16.30 tiden, deilig! Merker det ikke på formen, ikke kvalm eller svimmel eller svak, selv med fysisk arbeid, så dette har egentlig gått over all forventning :) Men når jeg er ferdig på jobb så går jeg nok tilbake til 16t faste, om ikke annet så for å få et større spisevindu så jeg ikke trenger å ha såå store porsjoner og spise så tett :)

Det ble langt du! Uansett, jeg er veldig fornøyd om dagen, og får mye komplimenter :) Jeg turte til og med å vise meg utendørs i shorts tidligere i uka! Jeg gleder meg masse til vi har flyttet og fått opp treningsrommet, da skal det bli løfting og muskler og tunge vekter igjen, savner det!

Endret av Shamim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktiviteter

1) Jogging

Varighet: 1 t 10 min

Distanse: 10000.00 Meter

Maximal Performance Improving.

3: 00:45:53

2: 00:14:43

1: 00:09:15

AH: 82%

MH: 96%

842kcal, 18% fat.

Da var det jobb og trening igjen :nigo: Ikke veldig løpeform enda, jeg får så lett hold! Men det går hvertfall fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativ styrkeøkt i går, 4x4 på lørdagsmorgenen :)

Aktiviteter

1) Jogging

Varighet: 35 min

Distanse: 5200.00 Meter

3: 00:18:26

2: 00:06:21

1: 00:10:07

AH: 78%

MH: 92%

385kcal, 21% fat.

Så var det bare kjapt i dusjen før vi reiste opp på barndomshjemmet for visning :) Der ble det mange kopper kaffe, noen muffins og masse skravling før vi reiste hjem igjen. Kanskje fotballpils i kveld! :ol: Merker jeg stresser veldig lite med form og slikt om dagen, og bare koser meg.. Kommer uansett sterkere tilbake i høst, når jeg kan løfte tungt og være strengere med maten :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj. Reiste opp for å trene i dag, men drakk bare kaffe før vi reiste hjem igjen :gjeiper: Vondt i halsen, tett i hodet ( :fnise: ), tett i nesa, sliten-vondt i rygg og håndledd og generelt sliten. Så da ble det en fridag! Håper jeg blir frisk og rask igjen kjapt! :) Nå er jeg ihvertfall ferdig på sommerjobben, så da kan jeg hvile håndleddene mer, har merket det veldig godt i håndledd og grep de siste ukene.

Ha en fortsatt fin sommer alle :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...