Gå til innhold

Kónguló løfter vekter!

Kónguló

Anbefalte innlegg

Er og nysgjerrig på progresjonen. :)

Det kan ALDRI bli for mange smileys, Shamim??? ;)

Benytter anledningen til å dela min favoritt, får sjelden brukt den:

:bond: :bond: :bond: :bond: :bond: :bond: :bond: :bond: :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenter! :)

Det har jo bare blitt en hel uke med RYP så langt, og det var 12-reps fasen. Förste ökta var tung pga. lang pause, men de to siste har ikke vært noe problem :) Gleder meg også til å se om jeg klarer å fölge progresjonen til programmet, tror det er litt optimistisk, men vi får se.. Först får vi håpe at vi får tilgang til treningssenter :snurt:

Den smileyen er jeg også fan av! Tror vi må være stressa litt mer, så den kan brukes! ;)

Nå er vi hjemme fra Oslo, og har fått spist :nigo: I går gikk bort til sminking, venting, shopping og drikking, så det endte med et total-inntak av én banan, en stekt sopp og en liten biff :gjeiper: I tillegg til et par öl og noen shots.. :lol: Fin dag uansett, jeg fikk pyntet meg og sminket meg og fölt meg bra. I tillegg fikk både B og jeg masse komplimenter på at vi ser bra ut, og det er alltid moro :nigo:

Men altså ikke en veldig sunn helg, men det går bra. Gleder meg til å komme tilbake til gode spisevaner og treningsvaner! Styrketrening i morgen, og hvis ikke vi får fikset noe med nökler da så sliter vi, for hallen stenger 17. juni. Håpehåpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Planen for uka:

Mandag: RYP Uke 2 dag 1. 8km jogg/rask gange hjem.

Tirsdag: Gåtur/hvile

Onsdag: Joggetur

Torsdag: RYP Uke 2 dag 2. 8km jogg/rask gange hjem. (Hvis vi har fått tak i nökler).

Fredag: Gåtur/Hvile

Lördag: RYP Uke 2 dag 3. (Hvis vi har fått tak i nökler).

Söndag: Joggetur/Gåtur.

Så ja. Vi får se hvordan det går med nökler! Vi har en annen mulighet for å trene, men det betyr å kjöre langt og betale mye.. Men jeg regner med at det får bli til det hvis vi ikke får tak i nökler. Neste uke skal jeg jobbe også, så da er vi begge på stedet hvor denne andre gymmen er, så da er det bare å time det med fastingen og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 uker i dag! Startet 1. Juni :) Helt ærlig så tenker jeg veldig lite over det nå, bare at det er godt med de timene uten "pressure" for å spise, og at jeg liker de store måltidene :lol:

Jeg er litt usikker på om jeg skal/hvordan jeg skal måle fremgang fremover.. Vekt funker ikke, målebånd surrer jeg så veldig med, så jeg lurer på om jeg ikke skal stresse med å måle fremgang men heller bare se på speilbildet. Det dumme da er at jeg föler jeg kan "gå glipp av" flere uker hvor jeg kunne ha hatt fremgang, men ikke hadde det fordi jeg ikke målte godt nok. Jeg ender kanskje med målebånd + speilbildet, slik at jeg kan gjöre foranding i spising/trening hvis det går feil vei. Jeg håper og tror at det skal funke å spise mer, og det startet jeg jo med forrige mandag, så vi får se!

Ramblerambleramble! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ei "pølseskinnbuksa" eller anna plagg du kan måla med? Funker gull på motivasjoen her i gården i alle fall.

Sjøl bruker eg både vekt, målebånd, speil, klær og mann. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm joda! Den buksa som var målet mitt i höst (30" liv) som jeg passet inn i oktober/november for så å krympe den i törketrommelen, så den nå er den trang igjen :fnise: Den kan jeg bruke!

Ellers ender jeg vel også på målebånd, speil, klær og mann :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktiviteter

1) Vekttrening

Varighet: 1 t

Totalt løftet: 4772.0 kg

YTWL

0.0kg x 20.0

0.0kg x 20.0

Disco-move

5.0kg x 20.0

5.0kg x 20.0

Knebøy

50.0kg x 8.0

50.0kg x 8.0

50.0kg x 8.0

Benkpress

40.0kg x 8.0

40.0kg x 8.0

40.0kg x 8.0

Roing, sittende, bredt grep

42.5kg x 8.0

42.5kg x 8.0

42.5kg x 8.0

Sidehev (En arm)

6.0kg x 8.0

6.0kg x 8.0

Triceps nedpress

20.0kg x 8.0

20.0kg x 8.0

Bicepscurl stående m/stang

17.5kg x 8.0

17.5kg x 8.0

Mage maskin

30.0kg x 12.0

30.0kg x 8.0

Nedtrekk overhånd bredt grep

40.0kg x 8.0

40.0kg x 8.0

Planken

0.0kg x 60.0

0.0kg x 60.0

Scapular pushup

0.0kg x 10.0

Skikkelig deilig ökt i dag! Ikke tungt enda (heldigvis?), men deilig sliten. Hadde litt ekstra tid til slutt för fotballtreningen startet, så ble litt nedtrekk, planken og masse töying. En storebror av en tidligere bekjent var også der og trente marklöft, med noen lette löft på over 130kg, moro! :)

Droppet gåingen hjem når jeg fikk tilbud om å ta bilen, siden jeg blir så sliten i beina. Så da blir det joggetur i morgen istedenfor! Jeg klarte å glemme pulsklokka hjemme da, kjipt :gjeiper:

Håper alle har en god kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktiviteter

1) Vekttrening

Varighet: 1 t 30 min

Totalt løftet: 6759.2 kg

YTWL

0.0kg x 20.0

0.0kg x 20.0

Disco-move

5.0kg x 20.0

5.0kg x 20.0

Knebøy

52.5kg x 8.0

52.5kg x 8.0

52.5kg x 8.0

Benkpress

20.0kg x 10.0

42.5kg x 8.0

42.5kg x 8.0

42.5kg x 8.0

42.5kg x 8.0

Markløft

57.5kg x 8.0

57.5kg x 8.0

57.5kg x 8.0

Roing, sittende, bredt grep

43.5kg x 8.0

43.5kg x 8.0

43.5kg x 8.0

Sidehev (To armer om gangen)

6.0kg x 8.0

6.0kg x 8.0

Bicepscurl stående m/stang

17.5kg x 8.0

17.5kg x 8.0

Triceps nedpress

22.7kg x 8.0

22.7kg x 8.0

Planken

0.0kg x 60.0

0.0kg x 60.0

Mage maskin

30.0kg x 8.0

30.0kg x 8.0

Situps

0.0kg x 25.0

Glute Bridge

0.0kg x 20.0

:trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg tenkte det samme når jeg så loggingen din; du puster meg i nakken, spesielt på knebøy! :ler: Det pusher bare til å løfte litt ekstra, så det er moro!

Jeg er skikkelig spent selv, det har ikke blitt tungt enda, så jeg tror jeg kan klare noen uker til, men jeg er veldig skeptisk til 4 reps med 58 i benk når dagens maks er 50 :lol: Knebøy burde gå greit (siste økta er på 4x 72,5), men resten er høyere enn det jeg har vært før.. :) Spennende hvertfall! Blir det bra så kjører jeg bare på en runde til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Dette blir gøy ja!! 58 kg i benken høres kanskje litt ambisiøst ut, men hvem vet :mrgreen: Time will show!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ambisiøs inntil videre! :nigo:

1) Gåing

Varighet: 41 min

Distanse: 5000.00 Meter

Fitness improving.

3:00:07:46

2:00:31:00

1:00:02:31

AH: 76%

MH: 92%

417kcal, 25% fat.

Rask gåing opp og ned bakkene her, for å fylle litt i sone 2 :) Jeg glemte jo pulsklokka på mandag, så det blir nok ikke en veldig bra uke, men jeg fikk nå hvertfall pokal forrige uke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uten ambisjonar blir det lite futt ;)

Trur du klarer det fint eg. Du er sterkare enn du trur (banna bein)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at noen har troa! :nigo:

Ingen nøkler på oss :( De som har fått nøkler tidligere år har lagd så mye rot, hærverk osv. så nå er det ikke lov til å låne ut nøkler lenger. De neste tre ukene når jeg jobber så kan vi (forhåpentligvis) trene på et nyåpnet "senter" i byen vi jobber, men etter det blir det et problem pga. kjøring osv. I verste fall får vi trene på kvelden (hvis senteret er åpent da). Tenker vi tar oss en tur dit i morgen, og håper det er åpent :gjeiper: Eller i kveld, om jeg kan overtale B.. :fnise:

Endret av Shamim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meh tull og stress :sur: Vi har mulighet til å trene på et "senter" i byen vi jobber, men det er visst nesten aldri bemannet, og det å få nøkkelkort er visst vanskelig, spesielt nå på sommeren. Jeg fikk også inntrykk av at de er usikre på om det skal være åpent på sommeren eller ikke.. Jeg vil bare trene joo, men det skal visst være både dyrt og vanskelig :murvegg: Så da får vi nok ikke til dag 3 i uke 2..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aktiviteter

1) Jogging

Varighet: 48 min

Distanse: 6600.00 Meter

6min oppvarming, 4x4 intervaller, 34min:

Maximum performance improving.

3:00:17:10

2:00:11:13

1:00:05:30

AH: 80%

MH: 93%

379kcal, 19% fat

14min rolig jogg hjem etterpå:

3:00:04:19

2:00:07:17

1:00:02:46

AH: 77%

MH: 89%

146kcal, 25% fat.

4x4 intervaller på morgenen :nigo: Deilig! Nå blir det dusj og så kaffe!

Bursdag i dag, men vi skal ikke feire før på tirsdag. Skal ikke utelukke at det blir en øl til maten men :nigo: Ding 21! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen! :blåse:

Så deilig å starta bursdag med intervallar ;) Eg skal løpa mine i morgon.

Kjipt med nøklane :( Så irriterande! Håper det andre gymmet fungerer bra nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk begge :nigo: Hadde en fin dag med litt besøk, hjemmelaget sushi, hvitvin og litt smågodt! :sikle:

Jeg håper vi får tilgang til gym i det hele tatt, det ser litt mørkt ut.. Men i verste fall så får vi trene alternativt i sommer, søster K har noen manualer (opp til 15-20kg eller noe) så da kan vi bruke de og kroppsvekt for å prøve å holde på musklene.. Så starter vi igjen på RYP etter flytting.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...