Annikken Skrevet 2. juni 2010 #781 Del Skrevet 2. juni 2010 OM NOM NOM kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 2. juni 2010 #782 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg leser i bloggen din at det er denne uken du skal begynne på RYP. Så moro! Skal du følge "oppskriften" eller kommer du til å gjøre noen forandringer med øvelsene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #783 Del Skrevet 2. juni 2010 OM NOM Hei yoga! Regner med at neste uke blir förste uka, siden det er så mye reising denne uka. Evt. at vi starter på fredag Vi kommer til å fölge 2010 programmet som ble linket tidligere, men med marklöft én av dagene og vanlig benkpress istedenfor skråbenk med manualer Da appelerte det mer til oss! Vi skal forresten ta för/etter bilder, men jeg får se hvor töff jeg er, om jeg legger de ut her eller ikke.. Jeg kom til å tenke her om dagen, på at hvis jeg hadde blitt spurt i August i fjor (når jeg begynte med såpass målrettet trening) hvordan jeg vil helst se ut -realistisk- så hadde jeg nok svart den formen jeg er i nå. Det har tatt litt tid å innse, spesielt siden målene mine har forandret seg ettersom månedene har gått, men jeg er egentlig fornöyd nå! Jeg har linjer på magen, ingen "muffin-tops" over buksa, kommer lett inn i 30" buksa som var målet, og har fått mye finere armer. Det ble skikkelig skryt merker jeg, men jeg syns det burde være lov innimellom Det betyr selvfölgelig ikke at jeg skal slutte, "idealformen" har blitt litt mer muskulus og definert enn det den var, men det betyr at jeg ikke trenger å stresse noe med å bli finere og tynnere, for jeg er fin som jeg er. Skikkelig feel-good avsnitt : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 2. juni 2010 #784 Del Skrevet 2. juni 2010 Me like selvskryt! Og legg gjerne ut bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 2. juni 2010 #785 Del Skrevet 2. juni 2010 Veldig oppmuntrende og fin post, Shamim! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 2. juni 2010 #786 Del Skrevet 2. juni 2010 Så flott skreve! Tusen takk for denna positive glad-posten. Er det ikkje herlig? Det beste med trening er at det får ein til å kjenna seg bra både inni og utanpå. Du fortjener det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 3. juni 2010 #787 Del Skrevet 3. juni 2010 Hyggelig lesning, Shamim - bra du er fornøyd! Og vel overstått flytting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #788 Del Skrevet 3. juni 2010 Takk dere! Jeg har absolutt ikke perfekt kropp (enda.. ) men jeg er der jeg ville være tidligere. Jeg er ikke lenger overvektig, og föler meg bra selv i tskjorter eller skjört. Deilig! Nå er det bare å jobbe videre 45min gåtur i dag, 5,5km. Deilig tur i sola 3. dagen på PF i dag, og det går veldig bra! Ikke noe ubehag i dag, lite sult og ingen problemer med å spise opp måltidene. Hadde jeg aldri trodd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #789 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Da var för-bilder tatt, flaaut Jeg kommer ikke til å legge de ut her, men linker til de som vil se Er vel ikke så veldig spennende för det blir noen etter-bilder å sammenligne med :gjeiper: Om ikke annet så viser bildene veeldig godt hvor alt fettet mitt ligger, og det å flekse alle muskler i kroppen på en gang gikk ikke så bra.. Edit: Og nå skjönte jeg plutselig hvor lite smart det var å "skryte" av kroppen min för man skal ta lite flatterende bilder i dårlig lys og pose.. Endret 4. juni 2010 av Shamim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 4. juni 2010 #790 Del Skrevet 4. juni 2010 Dårlig lys er drepen for selvfølelsen Menmen, det er jo før og etter-effekten man skal få, så... Du kan jo ta noen bra i bra lys for moro skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 4. juni 2010 #791 Del Skrevet 4. juni 2010 Tøft gjort! At du ser kor utfordringane ligg er vel heile poenget med å ta bildet...ikkje ver for streng med deg sjøl Tenk på kor kjekt det blir å samanlikna etter kvert som du får framgang! Eg anbefaler lys frå sida/sidene, gjerne gjennom eit vindauge, for maks flatterande resultat. Ovenfra er og bra for bøff effekt- egentlig alt som gir litt kontrastar. Kor la du linken sa du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #792 Del Skrevet 4. juni 2010 *mett og fornöyd* Ja det var halveis med vilje, og halveis fordi vi hadde dårlig tid.. Jeg har jo tatt noen bilder i bra lys, det forrige mage-bildet jeg la ut og noen ryggbilder, men jo verre jeg ser ut nå, jo fortere ser jeg forbedring.. Jeg sender deg link jeg madam_mim, det er ikke noe jeg tör å ha liggende ute. Endelig fått en skikkelig ökt i dag! Förste dag på RYP, lette vekter men 12-reps. Kjempefornöyd med treningsrommet, men nå virker det som om de stenger 17 juni og ikke skal åpne igjen för midt i august Vi håper på å få tak i egne nökler, men vet ikke hvor stor sjanse det er for det enda. Varmt og deilig vær, god treningsökt, B er hjemme igjen, taco til middag og Blade på tv, wee God helg alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #793 Del Skrevet 5. juni 2010 Gårsdagens ökt! Aktiviteter 1) Vekttrening Varighet: 1 t 20 min Totalt løftet: 7106.0 kg YTWL 0.0kg x 20.0 0.0kg x 20.0 Disco-move 5.0kg x 20.0 5.0kg x 20.0 Knebøy 43.0kg x 12.0 43.0kg x 12.0 43.0kg x 12.0 Benkpress 20.0kg x 15.0 32.5kg x 12.0 32.5kg x 12.0 32.5kg x 12.0 Markløft 50.0kg x 12.0 50.0kg x 12.0 50.0kg x 12.0 Roing, sittende, bredt grep 33.0kg x 12.0 33.0kg x 12.0 Sidehev (To armer om gangen) 5.0kg x 12.0 5.0kg x 12.0 Triceps nedpress 16.0kg x 12.0 16.0kg x 12.0 Bicepscurl stående m/stang 17.5kg x 12.0 13.5kg x 12.0 Planken 0.0kg x 60.0 0.0kg x 60.0 0.0kg x 60.0 Mage maskin 25.0kg x 12.0 Litt surr ble det, litt konvertering fra pounds til kg, litt forskjellig kabelaparater, tok 3 set isteden for 2 på benk og mark, men det gjör ikke noe Merker jeg ikke har trent på en stund, men det kommer nok raskt tilbake! Dagens trening ble bare vasking, rydding og löfting mens vi klargjör barndomshjemmet for salg, i strålende sol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 5. juni 2010 #794 Del Skrevet 5. juni 2010 Sterka! Økta ser herlig ut. Eg sitter og dirrer etter å komma i gang etter ei veka treningsfri- og no fekk eg ikkje akkurat mindre iver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #795 Del Skrevet 5. juni 2010 Skjönner godt at det kribler etter noen dager uten trening! Jeg er egentlig glad for at programmet starter lett, det blir nok kjapt tungt nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 5. juni 2010 #796 Del Skrevet 5. juni 2010 Heia Godt å være i gang med programmet, kan jeg tenke meg...?! Håper dere får egne nøkler etterhvert. Kjedelig å måtte ta en pause i programmet mitt i, eller å måtte kjøre milevis for å kunne trene styrke! Bildelink, ja takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #797 Del Skrevet 5. juni 2010 Ja godt å være i gang! Nå er det bare å hååpe at vi kan fortsette! Skal sende link jeg, blir bare så flau av utleveringa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #798 Del Skrevet 5. juni 2010 Ok, da skriver man det ned for å overbevise seg selv litt mer.. I fölge iforms kalorikalkulator skal jeg på dager uten trening ligge på 2201kcal for vedlikehold, med en veeldig rolig dag uten stort aktivitet. Hvileforbrenning på ca. 1600kcal. Alle kalkulatoren jeg har prövd hittil har sagt ca. det samme, med alt fra 2200-2500kcal om dagen for vedlikehold (uten trening). Jeg syns det virker så alt for mye at jeg skal spise over 2000kcal på treningsdager, men det virker jo logisk! Så på treningsdager (brenner rundt 5-600kcal i fölge pulsklokka) burde jeg ligge på 2300kcal eller så, jeg tar det heller sakte men sikkert enn å ligge for lavt. På dager uten trening legger jeg meg på rundt 2000kcal, kanskje litt under. Jeg har jo prövd för, men tror jeg skal logge (etter litt inspirasjon fra madam_mim!) dagens kcalori inntak på slutten av hver dag, for å holde litt oversikt Så ser jeg etterhvert om det går opp eller ned.. Jeg tar det ikke så altfor hardt om jeg går litt opp, for da vet jeg hvertfall hvor jeg skal legge meg! Jeg er lei av å spise for lite (og derfor ikke få like bra resultater som jeg kunne ha fått) og vil derfor heller feile litt med å spise for mye, for så å justere ned. Noen synspunkter på min lange rant? Forrige uke: Tirsdag: 2003kcal Onsdag: 2200kcal (Trening: 660kcal) Torsdag: 2390kcal (Trening: 400kcal Fredag: 2490kcal (Trening: 600kcal) Lördag: 1950kcal (ca. vanskelig å logge siden vi har spist ute). Ser jeg trenger litt system nå ja.. Det er egentlig greit nok, bare litt vidt spenn. Åh jeg kunne önske jeg kunne fått et eksakt tall på hvor mange kcal jeg burde spise som var helt riktig som jeg bare kunne fölge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #799 Del Skrevet 6. juni 2010 1) Jogging Varighet: 58 min Distanse: 8600.00 Meter Maximal performance improving. 3:00:46:47 2:00:11:14 1:00:00:44 AH: 86% MH: 97% 749kcal, 15% fat. Soool! Ble en litt lengre tur enn planlagt, men men.. Nå kribler det skikkelig i beina, det har jeg aldri opplevd för.. Kanskje fordi det var 99% asfalt denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 6. juni 2010 #800 Del Skrevet 6. juni 2010 Detta var det noen som skreiv til meg: Husk at kroppen ikkje kan tella, og den kan heller ikkje klokka. Veit egentlig ikkje om det stemmer heilt, men budskapet var vel at det er gjennomsnittet av kalorier ein bør sjå på. Så stort spenn mellom dagane har ikkje allverdens å seie. Kroppen regulerer sjøl, når ein har trent vil den ha meir mat. Så kan du jo ta gjennomsnitt av kalorier forbrent og spist per veka f. eks. Det skal eg prøva meg på fra i morgon, fekk inspirasjon til det no. Synes det ser bra ut for din del i alle fall... Kanskje litt lite mtp kor mykje du trener, men det vil du jo fort merka. Min utregning seier for øvrig nesten akkurat det same som din. Einaste forskjellen er vel at eg synes 2000 kalorier er LITE mat,og sliter hardt med å holda meg der på treningsfrie dagar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg