Gå til innhold

Kónguló løfter vekter!

Kónguló

Anbefalte innlegg

Idag prøvde jeg to bukser som har ligget i skapet i 2 års tid fordi de var for små, og nå passer de :nigo: Jeg hadde helt glemt de bort jeg.. :)

Og den 30" buksa mi som jeg krympa i tørkeren passer også igjen, moro :sexy:

Det burde kanskje ikke nevnes, men nå var vi nettopp ute og gikk og jeg kjøpte litt smågodt :sikle: Nå har vi vært godteri-frie en stund, så da tar jeg meg lov :nigo:

Da har du jo plutselig ett større bukseutvalg! Moro! :biggrin:

Hvordan er det du krympa den buksa di? Har en jeans jeg har lyst til å få krympet, men har ikke funnet noen smarte tips som faktisk fungerer.

Å, smågodt! Det er det beste jeg vet innen godteriverden.Kos deg med det! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, sparte mye penger på å plutselig finne noen "nye" bukser :fnise:

Det var ikke med vilje, begge olabuksene jeg putta i tørketrommelen (ikke en veldig smart ide in the first place) krympa skikkelig :gjeiper:

Taaakk :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Skulle ikke dere bare ha godterifri til påsken uansett? :) Det er lov å kose seg! Smågodt :sikle:

Så utrolig bra at buksetesten gikk smooth :5: Skikkelig godt jobba!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktiviteter

1) Vekttrening

Varighet: 1 t 40 min

Totalt løftet: 8030.0 kg

YTWL

3.0kg x 20.0

3.0kg x 20.0

Disco-move

5.0kg x 20.0

5.0kg x 20.0

Frontbøy

30.0kg x 12.0

30.0kg x 12.0

30.0kg x 12.0

Benkpress

20.0kg x 12.0

37.5kg x 12.0

37.5kg x 12.0

35.0kg x 12.0

Markløft

40.0kg x 12.0

40.0kg x 12.0

50.0kg x 12.0

Roing sittende m/smalt grep

35.0kg x 12.0

35.0kg x 12.0

35.0kg x 12.0

Nedtrekk overhånd bredt grep

35.0kg x 12.0

35.0kg x 12.0

35.0kg x 12.0

Fronthev

5.0kg x 12.0

5.0kg x 12.0

5.0kg x 12.0

Triceps nedpress

17.5kg x 12.0

17.5kg x 12.0

17.5kg x 12.0

:trene:

Fin økt, få folk og vi koste oss med treningen :) Merkelig å aldri være i nærheten av failure, og alltid sitte igjen med mye ekstra å gå på i alle øvelser. Men det gjør ingenting, jeg er bare glad for at jeg kan trene igjen jeg.

Gikk veldig ned i vekter på markløft og nedtrekk, i markløft fordi jeg tar denne sjangsen til å "starte på nytt" med lave vekter fordi jeg merker det i ryggen på de tyngre, og i nedtrekk pga. vinkelen, og at jeg nå gjør den saaakte uten noe napping el.

God trening hvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom du mellom Lucy! :) Ja godtestoppen var til påske, men vi har ikke spist stort etterpå heller, bare den isen :sikle:

Takk! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du ser fremgang og at du kjenner at det er greit å trene igjen :) Er det noen som fortjener å se resultater så er det du! :heiajente: Stå på videre!

(jeg vil også merke forskjell på klærne mine... :sukk: men jeg klarer ikke å være streng nok med kostholdet - nesten umulig for meg i disse eksamenstider...)

Lever på fremgangen din jeg :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Twinkle! :) Det er så koslig med treningsdagbok her inne altså..

Nå har jeg jo ikke sett bilde av deg, men utifra mål og vekt og slikt så virker det ikke som om du har så mye å miste? Buksene som passer igjen nå ble for små for 2 år siden, når jeg kom helt opp mot 78 kg på mine 170cm, ikke bra :sjenert:

Men jeg skjønner godt at det er vanskeligere under eksamenstider, det blir litt andre prioriteringer da. Syns du er flink som klarer å trene innimellom jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Enigma! :)

Kaffe og nyheter før en liten morgentur! Syns det er litt morsomt hvordan enkelte takler "askekrisen"; flere av venenne mine på island får nå "hatmeldinger" og ordre om å "shut down that volcano!" av folk de ikke kjenner, fordi det liksom er deres skyld :gjeiper: Jeg skjønner veldig godt hvor kjipt det er å stå fast et sted eller ikke komme seg på ferie, og at det sikkert hjelper å ha noen å skylde på, men det er da ikke stort de kan gjøre på Island heller :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det tidlig bikini-sesong; vi skal på familieferie til Qatar om under to uker :nigo: Lengre post i bloggen om noen er nyskjerrige (shameless advertising, mwahaha) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den asken... egentlig synes jeg det hele er ganske morsomt (selv om det sikkert er ganske tragisk for mange islendinger), fordi det er liksom naturens måte å peke nese... muahaha nå må dere sette de dumme flyene deres på bakken, liksom. Og det er ingen ting vi kan gjøre med det. Nesten litt avslappende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden sist jeg var innom her.. Så fint å se at du fortsatt holder koken :D blir faktisk skikkelig motivert av å begynne med trening igjen selv, etter å ha lest hvor bra det går med deg. Du er så flink!

Tenkte faktisk på deg da jeg satt og leste om vulkanen, så det er derfor jeg kom på å stikke innom. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det blir godt med sol og sommer :nigo: Så lenge vi faktisk kan fly da, hvis asken er borte :fnise:

Ja jeg er enig Annikken, og jeg syns det er litt moro hvordan vi her i Norge (og andre land som blir påvirket av flystoppen) tar det så veldig mye verre enn islendingene. De tar det hele med stor ro; þetta reddast, mens her blir folk helt hysteriske.. :gjeiper: Jaja.. Forhåpentligvis roer det seg om ikke så lenge.. :)

Hei Solkrem, så moro at du kommer innom igjen! Og takk for koslige ord :nigo: Har du tid og ork til å begynne med trening og slikt igjen eller? Jeg skulle jo dra deg med på gruppetime jeg, det får bli styrketrening istedenfor ;)

Endret av Shamim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktiviteter

1) Jogging

Varighet: 34 min

Distanse: 5200.00 Meter

God økt i regnværet! B er kjempeflink og blir med ut 2 ganger i uka og jogger nå, selvom han hater jogging :gjeiper:

Mageøvelser, så kaffe og live-visning av Oslo Grand Prix :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tid har jeg alltids.. Handler jo bare om prioriteringer. Orker egentlig ikke, men jeg må jo egentlig. Det er virkelig ikke bra slik kondisen og kroppen min er akkurat nå.

Hehe, styrketrening sammen med deg ja. Da hadde du i alle fall fått trent magemusklene dine med litt latterkrampe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pfft! Det er jo ikke lenge siden jeg startet heller, så le av deg hadde jeg ikke gjort. Med deg kanskje ;)Det er ikke sjeldent jeg ler litt av meg selv på trening, men det tror jeg bare er sunt! Men det er et seriøst tilbud det altså, hvis du vil være med og prøve en gang :)

Endret av Shamim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt planer frem mot Qatar-tur! Jeg føler meg absolutt ikke klar for å vise meg i bikini, men har heldigvis noen badeshorts ol. som jeg kan bruke :)

Søndag: Styrke

Mandag: Jogg

Tirsdag: Gåtur

Onsdag: Jogg

Torsdag: Styrke

Fredag: Gåtur

Lørdag: Jogg

Søndag: Styrke

Mandag: Jogg

Tirsdag: Styrke

Onsdag: Oslo

Tordag: Qatar :nigo:

De har heldigvis et stort treningssenter på hotellet, og gode jogge/tur-muligheter i området rundt, så jeg skal ikke gå uten trening hvertfall! :) Vi har en del tid å bruke opp hver dag mens pappa er på jobb, hvor jeg regner med det blir mye trening, soling og bading på hotellet :)

Ellers kutter jeg alt godteri, inkl. popcorn frem til turen. Alkohol også, selvom det er så sjeldent nå alikevell. "Heldigvis" er det lite alkohol-salg i Qatar, bare i en bar på hotellet og ellers ikke på resturanter el. og det er oftest der jeg sliter på ferier. Mat og godteri blir det aldri så mye "galt" av, men øl og vin er jo så godt.. :fnise:

Gleder meg! :sol:

Endret av Shamim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir fra kvelden 28 april, til morgenen 7 mai, så 8 hele dager :nigo:

(bare krysser fingre for at vulkanen lar oss dra)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...