Gå til innhold

Kónguló løfter vekter!

Kónguló

Anbefalte innlegg

Pappa ringte og spurte om han kunne spandere på meg en Beurer PM55 pulsklokke :bond: Han er i Qatar på jobbreise, og fant visst denne som så bra ut og som er mye rimeligere enn å kjøpe noe her i Norge. Jeg skal sjekke litt rundt om den før han ringer tilbake senere i uka og hører om jeg vil ha den, så da spør jeg her først: Noen som har erfaringer med merket eller klokka?

http://www.beurer.com/web/en/product/heart...gt;%26nbsp;PM55

Jeg sier nei takk 99% av gangene pappa vil spandere noe på meg/oss (vil klare meg selv :gjeiper:) men denne gangen er jeg veldig fristet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Icere

Qatar! Der har jeg feiret jul et år. :nigo: Og jeg synes absolutt du skal slå til! Har dessverre ikke noe input på klokken da...

Er det ikke i morgen du skal benkpresse? Heier på deg! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Da sier jeg ja! Har ikke funnet noe dårlig om den hvertfall. Men skal spørre for sikkerhets skyld om den kan bli forstyrret av andre klokker, siden det ikke står noe spesifikt om det.

Jul i Qatar, morro^^ Pappa er der masse om dagen, og søster K prøver å få han til å fly henne og meg (som "barnevakt") nedover en gang før sommeren. Det kunne jo også blitt spennende, isåfall skal jeg spørre deg om evt. tips ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Icere

Har noen gode shoppingtips i hovedstaden, så si fra hvis dere skal nedover! Ooooo Qatar er herlig, du må få med deg ATV-kjøring i ørkenen, vannscooter og ørkensafari! Sistnevnte rakk vi dessverre ikke. Liker du biler? Da kommer haka til å henge på knærne til du kommer hjem igjen i så fall. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ooh nå fikk jeg lyst til å reise dit Icere :nigo: Burde jo egentlig hatt med meg B da, siden K ikke er spesielt interessert i verken bil, ATV-kjøring eller vannscooter :lol:

Haha Purple, det er vanligvis pappa's kommentar også; "Her er det varmt!" Og når han må løpe rundt i dress hele tiden så blir det ikke så komfortabelt heller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og halv-ser på min første episode av Paradise Hotel, og jeg vet ikke helt om jeg skal le eller gråte.. Jeg får vondt inni meg jeg, og blir skikkelig flau på dems vegne. Ikke et show for meg altså.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snill pappa du har :)

Go for it!

Jeg kjenner ikke til den klokka - men hvis alternativet er ingen klokke så er det vel verdt et forsøk...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han er veldig snill! :) Han har jobbet lenge for å komme opp på lønna har nå, og bruker lite på seg selv, så vil han hjelpe til om vi har lite penger. Men jeg syns liksom ikke man skal ha råd til alt man vil ha med en gang jeg da, spesielt ikke som studenter, så han blir litt halv irritert innimellom :fnise:

Men ja alternativet er å vente til en eller annen gang på sensommeren, hvor vi forhåpentligvis har jobbet nok til å ha råd til å kjøpe en polar ft60 el. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så ikke jeg! "Min" er et par hakk bedre enn den de testet der, men det er fint å se at de får generelt bra kritikker! Jeg har funnet mange bra reviews, men mest på tysk :gjeiper:

Jeg husker ikke eksakt, men rundt 800kr tror jeg. Pappa nevnte bare prisen i Riyals og det var rett under 500 riyaler. Så det er jo ikke i nærheten av prisen på den jeg hadde sett meg ut her i Norge, men jeg vil ikke dømme den for hardt pga. det heller, siden jeg regner med det er litt prisforskjeller mellom her og der (det er vel noe av grunnen til at det er så fint å shoppe der :gjeiper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse lykke til på benkekonkurranse i dag, er spent på å høre hvordan det har gått.

Ang pulsklokka di, er vel "litt" vanskeligere å sende den på serivice? eller er det en internasj service opplegg?(siden prisen ikke var langt unna den til Ellos tenker jeg på..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bah jeg hadde skrevet masse og så kom ips error meldingen, flott.

Takk begge! :nigo:

Heh ja Skybert, det blir ikke mye service på den isåfall. Men jeg tenker jeg skal foreslå at om pappa er villig til det så kan han hjelpe til med kostnaden på klokka i Qatar, og så betaler vi resten og kjøper Polar ft60 som jeg hadde sett meg ut. Da blir det en ganske stor utgift for oss uansett, men da får jeg hvertfall en klokke jeg vet er bra.

Etter mye diskusjon fram og tilbake bestilte jeg min første ordre fra gymgrossisten idag! Jeg har sett over protein inntaket flere ganger og jeg ligger godt under den anbefalte mengden for min vekt og aktivitetsnivå.. Og siden jeg allerede har problemer med å få i meg nok mat, så er det lettere for meg å bytte ut bananen/gulroten etter trening med en proteinshake, enn å prøve å dytte i meg enda mere mat.

Så da prøver jeg whey delite proteinpulveret, som jeg har lest mye bra om (noe her inne tror jeg). Jeg tok også med 4 swebars (kaffe latte, pepperkake og mint x2), såpass få fordi jeg har hørt de er farlig gode :fnise: Så det håper jeg blir bra.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Løkke teeee med benkingen :trene:

---

Håper proteinet faller i smak. Det vil i alle fall hjelpe deg med å få i deg mer av det du trenger i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Lucy! Det gikk nå ikke så altfor bra :fnise:

Aktiviteter

1) Vekttrening

Varighet: 1 t 15 min

Totalt løftet: 7219.0 kg

Disco-move

10.0kg x 20.0

10.0kg x 20.0

Benkpress

20.0kg x 10.0

30.0kg x 28.0

Skråbenk

14.0kg x 10.0

14.0kg x 8.0

12.0kg x 10.0

Chins/kroppsheving underhåndsgrep

53.0kg x 5.0

53.0kg x 5.0

53.0kg x 5.0

Chins/kroppsheving overhåndsgrep

48.0kg x 5.0

48.0kg x 5.0

Roing sittende m/smalt grep

40.0kg x 10.0

37.0kg x 10.0

37.0kg x 10.0

Sidehev (To armer om gangen)

5.0kg x 10.0 (S)

5.0kg x 10.0 (S)

5.0kg x 10.0 (S)

Triceps nedpress

20.0kg x 10.0 (S)

20.0kg x 10.0 (S)

17.0kg x 10.0 (S)

One-Arm Dumbbell Rows

14.0kg x 10.0

14.0kg x 10.0

14.0kg x 10.0

Bicepscurl stående

10.0kg x 8.0

Planken

5.0kg x 50.0 sec

10.0kg x 50.0 sec

Så ja. Benkekonkurransen ble dominert av masse folk jeg aldri har sett før, f.eks en mann som tok 90 kg 17 ganger uten problemer, var moro å se på :trene: Jeg gikk først av jentene med 28 reps, og syns nå jeg var ganske flink, og ble grundig knust av neste jente som tok 40 :gjeiper: Jeg tok meg i å tenke på at vi kanskje skulle brukt Wilks pga. størrelsesforskjeller, men det gjorde ingen ting å tape for henne, flott dame!

Så da fortsatte vi bare treninga, om enn i et veldig fult lokale. Vektene jeg egentlig ville ha var ofte opptatt i lange perioder, derfor bare 5kg på sidehev istedenfor 6. Litt merkelig navn på den foroverbøyde roinga, men det var nå den som passa.

Nå ser jeg muskler i overarmene etter (og under) trening :nigo: De er ikke veldig markerte enda, men det er så morsomt at de begynner å titte frem :lur:

Når vi gikk fikk vi gratis Yt smaksprøve, B tok en sportsdrikk og jeg tok en restitusjonsdrikk m. banan og eple smak, siden det ikke var noen med sjokolade igjen. Sportsdrikken smakte ikke stort, veldig typisk for sportsdrikker som jeg har smakt tidligere. Restitusjonsdrikken var litt småkvalmende søt, med for mye banansmak, men det er nok mest min mening. Den gikk nå ned :gjeiper:

Nå skal vi spise gryte, og ikveld blir det Extreme male beauty igjen, fascinerende show :fnise: Kanskje litt mye penis-tull i den forrige episoden (tull=draing og knaing og poking og strekking og uff) men idag tror jeg det er magemusklene han skal trimme. :nigo:

Håper alle har en god kveld!

Endret av Shamim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...