Gå til innhold

Trening er gøy!


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

matsjekk.. for jeg er litt nysgjerrig

dagens mat

frokost: frokostsmoothie

mellommåltid: mandarin

lunsj: 2 kyllinglår, litt ris, saus og salat, vann

mellommåltid: 1/2 banan, neve valnøtter

middag: 2 lyse pitabrød med 1 løvbiff+salat, vann

mellommåltid: ganske masse røde druer

+ 2 kopper kaffe, 3 kopper te

hmmm regne regne regne.... det blir 1955 kcal.

skulle ligge på 1881 for vedlikehold. Ikke fryktelig ille eller hur?

mål/idag:

protein 114/108

fett 52/81

KH 236/226

hmm ganske interessant å sjekke ut. Føler jeg ligger greit. men enda mer protein. Kom akkurat på at jeg ikke spiste skinnet på kyllinglår, så jeg tror nok jeg fikk i meg mindre fett.

Alt i alt: jeg har vært uberflink i dag!! 5 måltider og greier, 3 timer mellom hvert måltid.. bra trening. Hvis dette holder seg oppe, så juhuuu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det jo så det suser :danse:

Tror ikke akkurat nå er tidspunktet for Aurora og RYP. Men tror absolutt det er noe jeg vil se litt mer på når jeg er ferdig med å være gravid ;-)

Blir i allefall veldig engasjert av å se hvor motivert du har blitt Aurelia!

Ehm, men en liten sjekk om jeg har skjønt dette riktig.

Du får et slags program fra ett eller annet sted som du legger inn på Ipoden din, også sier den noe om hva du skal trene og spise for å få gitt max, eller released your potential..

Skjønner jeg riktig?

Man får et opplegg som er tilpasset dine ønsker og dine behov..?

Er kanskje litt motiverende og se utvikling og på en måte rapportere tilbake til Ipoden også.. duppeditter er gøy :-)

Heia Aurelia!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aurora:

ja, opplegget er ca sånt. Det er et program på 12 uker, som gir deg 3 styrkeøkter i uka og 2 kondisøkter (intervall). Den sier også at du bør spise f.eks 1850 kcal for å vedlikeholde vekta (fordelt på x prot, y fett og z karbohydrater), men ikke noe mer om hva du skal spise.

og programmet blir tøffere og tøffere.. ;) og vi sterkere og sterkere. det er supermotiverende for meg iallfall! Med tydelige mål og forhåpentligvis resultat.

Sikkert bra program å starte på etter graviditeten, men du må ha tid til å sette av tre økter i uka.

Line Gourmet:

Rart du skulle spørre, for det går så det suser!

For å begynne på det siste først, jeg er ny :humpe::nigo: og skryter av det! hehe. Var hos legen idag og prata om fertilitet osv, og han ba meg ha masse sex og nyte det, og fokusere på gleden istedetfor å stresse. Så da måtte jeg jo nesten gjøre det da! levende lys, massasjeolje og sofakos var ikke vondt det!!! :nigo::nigo::nigo:

OG vi hadde takeaway sushi OG hvitvin!

OG jeg har trent :trene: (rekkefølgen her ble litt opp ned som dere skjønner)

UKE 1 DAG 2ikke kondis idag..

RYP Styrke :trene:

knebøy

...gjorde den nybegynnerfeil, at jeg tok på for mye vekter, uten å skjønne det.. før etterpå. regna 10 kg på stanga, så jeg løfta 50 kg istedet for 40 (egentlig 38 kg). synes det var så tungt, og kunne ikke fatte og begripe. klarte liksom aldri helt å gjennomføre ordentlig, gjorde øvelsene litt "dårlig", hadde pauser, og tok sisterest med 40 (som jeg trodde var 30, nedtur!)...

roing: etter boka

skråbenk armer/bryst: ok, etter boka

arnold: tuuungt etter øvelsen før.. skulle ha 5,6 kg, runda opp til 6 kg. ble gåen etter første settet, og bytta til 5 kg. som EGENTLIG var 4 kg viste det seg, men det var tungt for det... :sjenert:

biceps: ok.. tuuuungt på venstre :dåne:

triceps: etter boka

mage: maskin.. tungt.. og planke: holdt bare ut i 40 sek, og så 20... ohhh..

alt i alt så var jeg litt sliten idag og følte ikke det gikk så lett som sist gang. men er kjempekjekt, altså! :plystre:

idag: 1970 kcal (skylder på hvitvin og salt nøtteblanding (etter trening!)

Igår hadde jeg 1600. spiste enormt sunt og godt!

So I am quite satisfied with the day! :strix:

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinka :nigo:

Betyr den :humpe: -inga at du har fått med deg mannen nå? *spent*

En liten onsdagsklem til deg :klemmer:

Betyr dessverre ikke det.. men legen hadde følgende slagplan:

:gjeiper: :ler:

hoppe på sambo ofte, gjerne om natta.. og holde meg fast/nekte å gå av... hehe. For en kul lege jeg har fått meg! han var svæært forståelsesfull (og nybakt pappa med tvillinger- må være et godt tegn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, for en herlig dag det høres ut som du har hatt!

Både :humpe: og :trene: can make a day perfect!

:nigo:

Absolutely! Jeg er strålende fornøyd, har en skikkelig god følelse i hele kroppen.. :gjeiper: snart senga nå merker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innom og følger med Aurelia. Er helt skutt sånn på slutten av uka (og rett før mensen :dåne: ) så jeg har ikke så mye og si, annet enn at vi kommer til å bli sååååå fit fremover nå :ler:

Og ja, selve stanga er 20 kg vet du - greit å ha i minne ;) Jeg også syns det er tungt nok det programmet sier, om man ikke skal ta 10 kg ekstra! :ler:

Kul lege forresten ;) Må få noe fornuft inn i samboer'n din snart også :lur: Måtte le litt av utsagnet ditt: "..og holde meg fast/nekte å gå av" :fnise:

Trening, pulings, og god mat og vin! er helt perfekt! :ler:

Fikk visst sagt en del likevel... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg nærmer meg EL, og da blir jeg jo helt på styr... :gjeiper: :gjeiper: Lovely days!! ;)

Yes, superfornøyd med nye legen min.. videresendt til gynekolog, skal sjekke "eggbeholdningen" så jeg slapper litt bedre av.. er jo "bare" 30 da, men klokka tikker føler jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten: REgner med at du trener på Elixia. Hvordan trives du oppe i gutte-avdelingen der da?

De har nettopp fikset opp min Elixia-avdelingen.. Not quite sure I like it.

De har "jenteavdelingen" med lettforståelige apparater EN plass.. Very nice og luftig!!

Og "gutteavdelingen" ligger i andre enden.. trangt, fryktelig "svett" og masse halvnakne gutter som stønner og flekser... *grøss* IKKE hot!!! :sjokkert:

Synes mange av de guttene bare er så ekle.. og svette.. og brautende. Føler meg ikke så hjemme der lengre... Og de stønner og kaster vektene hardt ned på gulvet! Synes de kommer for tett på min ubesudlede, spretne, lille jentekropp :nissekonekyss: ... hater hvordan de spiser meg med øynene sine... those wolfes :wow: ... :ler:

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes de kommer for tett på min ubesudlede, spretne, lille jentekropp :nissekonekyss: ... hater hvordan de spiser meg med øynene sine... those wolfes :wow: ... :ler:

:skratte::ler:

:sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UKE 1 DAG 3

RYP kondisjon

4 x 4 intervaller

5% stigning, 8,3 km/t, 8,3 km/t, 8,3 km/t, 8,5 km/t

GOD driv, svetta som en gris :skratte: - gikk veldig godt (følte en forbedring fra sist). Pulsen kom mye høyere opp (174) og det føltes helt greit. yeah!!

RYP styrke

Knebøy

40 kg X 12

40 kg X 12

40 kg X 12--- slet veldig med de 6 siste...

Skråbenk

6 kg x 12 (for lett)

7 kg x 12

7 kg x 8

Roing

19 kg X 12 (for lett)

26 kg X 12

26 kg X 12

Arnoldpress

6 kg X 12 (tunnngt)

5 kg X 12

Bicepscurl

6 kg X 12

6 kg X 12.. som vanlig døden for venstre arm

Triceps

6 kg X 12 (litt lett)

7 kg X 12

Mage

10 kg X 12

10 kg X 12.... fant ut at jeg IKKE liker magemaskinen..

situps i 3-4 min

2 X planken (krasja etter 35 sek.. svei sånt idag)

:trene: :trene: :trene: :trene: :trene:

Veldig fornøyd med både økten og formen som føles stigende!! Aurelia digger progresjon :)

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra økt, og så moro at du opplever progresjon :)

35. min i planken? Jeg er imponert. ;)

Er DET mulig??? Mente 35 sekunder.. Ikke voldsomt imponerende... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...