Gå til innhold

Kan man bli nektet å gå i lite klær


Gjest LonelyAngel

Anbefalte innlegg

Gjest LonelyAngel
Jeg er 165 og veier 50 kilo så nei, ikke noe i overkant her. Mener kroppsfokus og bimboer/bolemenn på treningsstudioet er noe herk. Det å misslike kroppsfokus handler om at man generellt syntes det er positivt at ikke alle arenaer skal seksualiseres feks, og dette handler lite om kroppsvekt.

Du snakka ikke bare om å gå i singlet tidligere, du snakka om en trenings-bh som heller ikke dekker mage.

Men det var fint at du selv nå ser hva vi snakker om i forhold til denne tråden. Du ser jo selv at det ikke var helt passende, dette visste vi andre fra før og derfor svarer vi som vi gjør.

Du kan ikke si at alle som går med topp er bimboer. Noen synes kanskje det er bedre å trene i mindre klær. Så slipper man å bli så varm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LonelyAngel
Den treningstoppen du sikter til TS er en sports BH, Ikke "en søt liten topp"! Det er undertøy... Den er i all hovedsak utviklet for å støtte brystene under trening, ikke for å se ut som om du skal på løpetur i 30+ grader.

Det visste jeg rett og slett ikke. Mye på grunn av de to damene i artikkelen på kvinneguiden som trente i det. Har aldri gått på et treningssenter før og trodde trenings bh-en var topp som flere bruker.

Endret av LonelyAngel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsenteret har ikke lov til å kreve hvca du skal trene i, men det frarådes å trene i bare undretøy, kle deg etter hva su skal gjøre.

Et treningssenter kan ha regler og det er klart de kan kreve at kundene skal forholde seg til sine regler. Mange treningssenter har regler for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke si at alle som går med topp er bimboer. Noen synes kanskje det er bedre å trene i mindre klær. Så slipper man å bli så varm.

Vel alle jeg har sett som har kledd seg slik har vært bimboer. De har vært blonde hatt stylet hår og masse sminke på seg før de går og trener, og har trippet rundt uten å trene noe særlig. Jeg snakker bare av erfaring.

For å slippe å bli så varm så bruker man treningsklær i skikkelig materiale som lufter godt og transporterer svette vekk fra kroppen, man trener ikke i undertøyet. En vanlig singelt fra HM som treningsklær vil være varmere enn en heldekkende skikkelig trenings t-skjorte i rett materiale.

Men igjen, du snakker om trenings-bh og derfor reagerer vi som vi gjør. Man trener selvsagt ikke i undertøy og når du nå har skjønnt at dette er undertøy så skjønner du også kanskje hvorfor vi reagerer som vi gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel
Vel alle jeg har sett som har kledd seg slik har vært bimboer. De har vært blonde hatt stylet hår og masse sminke på seg før de går og trener, og har trippet rundt uten å trene noe særlig. Jeg snakker bare av erfaring.

For å slippe å bli så varm så bruker man treningsklær i skikkelig materiale som lufter godt og transporterer svette vekk fra kroppen, man trener ikke i undertøyet. En vanlig singelt fra HM som treningsklær vil være varmere enn en heldekkende skikkelig trenings t-skjorte i rett materiale.

Men igjen, du snakker om trenings-bh og derfor reagerer vi som vi gjør. Man trener selvsagt ikke i undertøy og når du nå har skjønnt at dette er undertøy så skjønner du også kanskje hvorfor vi reagerer som vi gjør?

Ja, men så var ikke jeg helt klar over at det var bh :) Hvorfor i all verden reklamerer "kvinneguidens treningsekspert" i trenings bh!? :lete:

Endret av LonelyAngel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...