dreia Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #281 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg vil også være med på tipping og jeg tipper Ha en fin lørdagskveld. *notere* Like så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 6. februar 2010 #282 Del Skrevet 6. februar 2010 Tipping! Jeg er jo helt rå på dette med tipping da! Jeg har tippet at Sunny får ei jente, men igrunn er jeg skråsikker på gutt! Tipper du får jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #283 Del Skrevet 6. februar 2010 Tipping! Jeg er jo helt rå på dette med tipping da! Jeg har tippet at Sunny får ei jente, men igrunn er jeg skråsikker på gutt! Tipper du får jeg!! Eg har også tippa jente på Sunny. Det har eg hatt på følelsen omtrent heilt sidan dei starta opp med prøverørsprosessen. Men så blir eg litt usikker når ho er så skråsikker på gut sjølv. Men du får jo ei jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 6. februar 2010 #284 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Eg har også tippa jente på Sunny. Det har eg hatt på følelsen omtrent heilt sidan dei starta opp med prøverørsprosessen. Men så blir eg litt usikker når ho er så skråsikker på gut sjølv. Men du får jo ei jente. Er hun det?? :klø: Det har jeg faktisk ikke fått med meg... Helt sant! Men jeg er så sikker på gutt der altså!! Om jeg får bekreftet jente i magen denne gangen blir jeg SVÆRT overrasket kan du si. Endret 6. februar 2010 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #285 Del Skrevet 6. februar 2010 Er hun det?? :klø: Det har jeg faktisk ikke fått med meg... Helt sant! Men jeg er så sikker på gutt der altså!! Om jeg får bekreftet jente i magen denne gangen blir jeg SVÆRT overrasket kan du si. Ja, er ho ikkje det? :klø: Om ikkje skråsikker, hadde ho veldig trua på gut ein periode, hugsar eg. Skikkelig gutefølelse denne gongen? Jaja, så feil kan du altså ta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 6. februar 2010 #286 Del Skrevet 6. februar 2010 Ja, då skal mannen få prøvd nattesøvnen sin. Det blir vel mindre søvn på meg også då. Lurer på korleis det skal gå? *dovendyr* For ikkje å snakka om graviditetstrøtthet med småungar frå før! :dåne: Jeg var også et dovendyr, men på et eller annet merkelig vis, så går det veldig bra altså. Og jeg har tilogmed hatt baby som ikke sover noe særlig på dagen, sånn at jeg ikke har kunnet sove på dagen selv. Men dette er visst noe hormonellt som følger med - man greier det alltid uansett hvor trøtt man måtte bli Jeg hadde forresten null problem med å sove under svangerskapet - men var nok veldig heldig med mye, var f.eks ikke kvalm en eneste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #287 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg var også et dovendyr, men på et eller annet merkelig vis, så går det veldig bra altså. Og jeg har tilogmed hatt baby som ikke sover noe særlig på dagen, sånn at jeg ikke har kunnet sove på dagen selv. Men dette er visst noe hormonellt som følger med - man greier det alltid uansett hvor trøtt man måtte bli Jeg hadde forresten null problem med å sove under svangerskapet - men var nok veldig heldig med mye, var f.eks ikke kvalm en eneste gang Ja, då får eg håpa at eg får dei hormonene som trengst - og i rikelige mengder. Heldigvis har eg ein mann som normalt treng mindre søvn enn meg, og er A-menneske, så dei dagane han har fri, vil det nok vera enklare. Gruar meg litt til å vera aleine på dagtid, men... Eg har heldigvis fått akkurat passe mengde kvalme denne gongen. Den er såpass framtredande at den er tydelig og på grensa til slitsom til tider, men ikkje verre enn at eg fint klarar meg. Og så får eg den trygghetsfølelsen eg treng - sjølv om eg veit det er mulig å fortsatt vera kvalm etter at det har gått galt, er det nok meir normalt at symptoma forsvinn. Så lett kvalme = ei mindre bekymra dreia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 6. februar 2010 #288 Del Skrevet 6. februar 2010 Ja, då får eg håpa at eg får dei hormonene som trengst - og i rikelige mengder. Heldigvis har eg ein mann som normalt treng mindre søvn enn meg, og er A-menneske, så dei dagane han har fri, vil det nok vera enklare. Gruar meg litt til å vera aleine på dagtid, men... Eg har heldigvis fått akkurat passe mengde kvalme denne gongen. Den er såpass framtredande at den er tydelig og på grensa til slitsom til tider, men ikkje verre enn at eg fint klarar meg. Og så får eg den trygghetsfølelsen eg treng - sjølv om eg veit det er mulig å fortsatt vera kvalm etter at det har gått galt, er det nok meir normalt at symptoma forsvinn. Så lett kvalme = ei mindre bekymra dreia. Ja, sånsett er det bra at du blir mindre bekymra av kvalmen. Jeg var meeega bekymret lenge - hadde jo null symptomer bortsett fra ingen mens og ømme bryster i starten. Men alt gikk bra fordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #289 Del Skrevet 6. februar 2010 Ja, sånsett er det bra at du blir mindre bekymra av kvalmen. Jeg var meeega bekymret lenge - hadde jo null symptomer bortsett fra ingen mens og ømme bryster i starten. Men alt gikk bra fordet. Eg har jo dratt opp statistikken over dei det ikkje går bra med, så eg treng nok symptomer for å vera litt rolig. (Samtidig har eg hatt symptomer tidligare også, og det har likevel gått skeis...) Men likevel hjelper det ikkje så veldig mykje. Me er fremdeles så engstelige at me ikkje har fortalt nyheten til særlig mange. Ikkje eingong nærmaste familie. Mulig dei får vita snart, men like mulig dei må venta til etter ordinær UL. Heilt offentlig blir det nok ikkje før det er umulig å skjula det lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 6. februar 2010 #290 Del Skrevet 6. februar 2010 Åååååå Dreia, jeg har ikke sett at du er gravid og at alt er gått så bra Gratulerer såååå masse med babisen i magen Alle godt ting er 4, hehe. Sånn var det her også. Da er det enda ei bok å følge med på, så spennende Er det ikke heerlig å ha en liten mageboer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #291 Del Skrevet 6. februar 2010 Åååååå Dreia, jeg har ikke sett at du er gravid og at alt er gått så bra Gratulerer såååå masse med babisen i magen Alle godt ting er 4, hehe. Sånn var det her også. Da er det enda ei bok å følge med på, så spennende Er det ikke heerlig å ha en liten mageboer? Ja, endelig ser det ut til at det kan gå bra. Håpar det fortset. 1, 2, 3, på det fjerde skal det skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miilla Skrevet 7. februar 2010 #292 Del Skrevet 7. februar 2010 Er så glad for at alt fortsatt er bra med deg! Dette kommer til å gå veien skal du se Kan jeg også få tippe?? Jeg tipper på ei søt lita Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. februar 2010 #293 Del Skrevet 7. februar 2010 Så lett kvalme = ei mindre bekymra dreia. Håper små dult inni magen snart overtar for kvalmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #294 Del Skrevet 7. februar 2010 Er så glad for at alt fortsatt er bra med deg! Dette kommer til å gå veien skal du se Kan jeg også få tippe?? Jeg tipper på ei søt lita Ha en fin søndag! Ja, nå håpar eg det går bra heilt fram. :rødme: Og du er jo like i hælane på meg. *notere* Håper små dult inni magen snart overtar for kvalmen Eg må nok prøva å smørja meg med tålmodighet nokre veker til. Det er vel ikkje normalt å kjenna noko så tidlig som nå. Men eg må innrømma at eg la meg på rygg senga i dag tidlig berre for å kjenna litt etter. Det var lite anna enn ekstrem rumling frå magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. februar 2010 #295 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg mener å huske at jeg kjente bevegelse første gang sånn rundt uke 17, det var før ordinær ul mener jeg i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #296 Del Skrevet 7. februar 2010 I natt måtte eg ikkje på do! Kanskje eit lite håp om at livmora har komme seg litt meir opp frå bekkenet nå? Men sova lenge - det fekk eg ikkje til likevel. Vakna vel i 5-tida av gammal vane. Men så lenge eg berre kunne ligga lenge, gjorde det meg ingenting. Eg fekk heldigvis sova igjen etter kvart. Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. februar 2010 #297 Del Skrevet 7. februar 2010 Så deilig å slippe doturen om natta - det gleder jeg meg til kjenner jeg. Og enda bedre er det når man kan sove/ligge lenge om morgenen og bare ta det helt med ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #298 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg mener å huske at jeg kjente bevegelse første gang sånn rundt uke 17, det var før ordinær ul mener jeg i hvertfall. Det er jo berre ca. to veker til. Det er jo lov å håpa, men eg er også fullt klar over at det ikkje er uvanlig om eg ikkje kjenner noko så tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #299 Del Skrevet 7. februar 2010 Så deilig å slippe doturen om natta - det gleder jeg meg til kjenner jeg. Og enda bedre er det når man kan sove/ligge lenge om morgenen og bare ta det helt med ro. Ja, det er sikkert mykje bedre å måtta opp og amma/laga flaske fleire gonger midt på natta. Tenk at ho snart er her, då! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. februar 2010 #300 Del Skrevet 7. februar 2010 Det er jo berre ca. to veker til. Det er jo lov å håpa, men eg er også fullt klar over at det ikkje er uvanlig om eg ikkje kjenner noko så tidlig. Jeg var ikke klar over at det var bevegelse heller da, før det hadde gått en stund - trodde jo ikke at jeg skulle kjenne noe så tidlig. Ja, det er sikkert mykje bedre å måtta opp og amma/laga flaske fleire gonger midt på natta. Tenk at ho snart er her, då! :rødme: Den tid den sorg tenker jeg, men bare tanken på å slippe å fly på do er deilig for å si det sånn. Ja nå bør hun snart vise seg altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå