Soon Skrevet 4. februar 2010 #261 Del Skrevet 4. februar 2010 Nå er det visst kveld for lengst. Håpar på ei bedre natt i natt. Eg som alltid har sove som ein stein, søv aldri natta gjennom lenger. (Eg skal vel ikkje klaga, for eg søv sikkert vel så godt som fleire andre, men forskjellen frå tidligare er likevel merkbar. ) Men heldigvis har eg alltid ein skikkelig power nap på ettermiddagen. Hadde det ikkje vore for den, hadde eg nok vore fullstendig zoombie. Men nå er det straks helg! Bare vent til minidreia kommer du for snart helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 4. februar 2010 #262 Del Skrevet 4. februar 2010 Helg og 15 uker! Så fin tickerbabyen er nå...helt ordentlig baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. februar 2010 #263 Del Skrevet 5. februar 2010 Nå er det visst kveld for lengst. Håpar på ei bedre natt i natt. Eg som alltid har sove som ein stein, søv aldri natta gjennom lenger. (Eg skal vel ikkje klaga, for eg søv sikkert vel så godt som fleire andre, men forskjellen frå tidligare er likevel merkbar. ) Men heldigvis har eg alltid ein skikkelig power nap på ettermiddagen. Hadde det ikkje vore for den, hadde eg nok vore fullstendig zoombie. Men nå er det straks helg! Det høres ut som meg det der, jeg sov alltid godt om natta inntil jeg ble gravid. Da var det akkurat som om noen slo på en eller annen bryter og søvnen min var ikke så god lenger. Så jeg vil bare si: Nyt den luren du får på ettermiddagen, den er gull verdt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 5. februar 2010 #264 Del Skrevet 5. februar 2010 Det høres ut som meg det der, jeg sov alltid godt om natta inntil jeg ble gravid. Da var det akkurat som om noen slo på en eller annen bryter og søvnen min var ikke så god lenger. Så jeg vil bare si: Nyt den luren du får på ettermiddagen, den er gull verdt!!! Akkurat som meg også Eller, en stund i 2. trimester sov jeg gjennom hele natta, men nå vet jeg ikke hvor mange ganger jeg våkner av det ene eller det andre Så du er heldig som får til å sove på ettermiddagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 5. februar 2010 #265 Del Skrevet 5. februar 2010 Pleier heller aldri å ha rett verken på kjønn eller fødselsdato Men tipper at det er en liten i magen din Tenk 15 uker Ønsker deg en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 6. februar 2010 #266 Del Skrevet 6. februar 2010 Innom å oppdatterer meg, vi er jo like langt på vei vi Her er det også mye av og på søvn om dagen. Er stort sett oppe 4ganger pr.natt, men sovner greit igjen bare jeg finner en god liggestilling med bekkenet mitt... Håper du får en fin lørdag og en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #267 Del Skrevet 6. februar 2010 Bare vent til minidreia kommer du for snart helg!! Ja, då skal mannen få prøvd nattesøvnen sin. Det blir vel mindre søvn på meg også då. Lurer på korleis det skal gå? *dovendyr* For ikkje å snakka om graviditetstrøtthet med småungar frå før! :dåne: Helg og 15 uker! Så fin tickerbabyen er nå...helt ordentlig baby Kjempefin tickerbaby. Og ein endå finare inni magen. Det høres ut som meg det der, jeg sov alltid godt om natta inntil jeg ble gravid. Da var det akkurat som om noen slo på en eller annen bryter og søvnen min var ikke så god lenger. Så jeg vil bare si: Nyt den luren du får på ettermiddagen, den er gull verdt!!! Ettermiddagskvilen hadde eg nok ikkje klart meg utan. Den er skikkelig god. Akkurat som meg også Eller, en stund i 2. trimester sov jeg gjennom hele natta, men nå vet jeg ikke hvor mange ganger jeg våkner av det ene eller det andre Så du er heldig som får til å sove på ettermiddagen! Håpar eg snart får sova heile natta gjennom. Det hadde vore godt å vera sånn passe utkvilt når eg må på jobb. Heldigvis hjelper ettermiddagskvilen på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #268 Del Skrevet 6. februar 2010 Pleier heller aldri å ha rett verken på kjønn eller fødselsdato Men tipper at det er en liten i magen din Tenk 15 uker Ønsker deg en super helg *notert* Så då er det altså ei lita jente i magen? Innom å oppdatterer meg, vi er jo like langt på vei vi Her er det også mye av og på søvn om dagen. Er stort sett oppe 4ganger pr.natt, men sovner greit igjen bare jeg finner en god liggestilling med bekkenet mitt... Håper du får en fin lørdag og en god helg Oppe 4 gonger på ei natt? :dåne: Hos meg er det heldigvis berre ein gong per natt (så langt), men eg slit litt med å sovna igjen etterpå - noko eg aldri har hatt problemer med før. *dovendyr de luxe* I natt var eg oppe på do i 5-tida, og etter det var eg lys vaken heilt til ca. 8-9-tida, trur eg. Og kjempetrøtt då mannen stod opp rundt 10. Heldigvis la me oss så tidlig at eg fremdeles føler meg ganske utkvilt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 6. februar 2010 #269 Del Skrevet 6. februar 2010 *notert* Så då er det altså ei lita jente i magen? Skal ikke se bort ifra det nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #270 Del Skrevet 6. februar 2010 Skal ikke se bort ifra det nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. februar 2010 #271 Del Skrevet 6. februar 2010 Heldig du er som bare er oppe 1 gang om natta for å gå på do, i natt var jeg oppe 3 ganger. Og andre gangen var jeg så våken at jeg vurderte å stå opp og spise litt faktisk, gjorde det ikke da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #272 Del Skrevet 6. februar 2010 Heldig du er som bare er oppe 1 gang om natta for å gå på do, i natt var jeg oppe 3 ganger. Og andre gangen var jeg så våken at jeg vurderte å stå opp og spise litt faktisk, gjorde det ikke da. Hadde eg fungert greit på jobb på dagtid, hadde det ikkje vore noko særlig problem å vakna på nettene. Men når eg må opp på do i 2-3-4-tida, slit med å sovna igjen, for deretter å vakna av vekkarklokka kl. 5:40, er det ikkje heilt stas. Hjernen min er virkelig som ei svær fiskebolle etter lunsjtid - eg får nesten ikkje med meg nokon ting og får ikkje til å konsentrera meg. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. februar 2010 #273 Del Skrevet 6. februar 2010 Hadde eg fungert greit på jobb på dagtid, hadde det ikkje vore noko særlig problem å vakna på nettene. Men når eg må opp på do i 2-3-4-tida, slit med å sovna igjen, for deretter å vakna av vekkarklokka kl. 5:40, er det ikkje heilt stas. Hjernen min er virkelig som ei svær fiskebolle etter lunsjtid - eg får nesten ikkje med meg nokon ting og får ikkje til å konsentrera meg. :dåne: Skjønner den godt, veldig glad jeg ikke jobber på kontor for å si det sånn. Det er mye greiere å ha en "fysisk" jobb når man har det sånn synes jeg i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #274 Del Skrevet 6. februar 2010 Skjønner den godt, veldig glad jeg ikke jobber på kontor for å si det sånn. Det er mye greiere å ha en "fysisk" jobb når man har det sånn synes jeg i hvertfall. Ein blir ikkje akkurat meir vaken av ein stillesitjande jobb der ein stirrer inn i ein dataskjerm heile dagen. Dei siste dagane har eg vore så trøtt på jobb at tårene har trilla. Og det sjølv om eg har lagt meg i rimelig tid. Kanskje eg burde prøva å legga meg endå litt tidligare på kvelden? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. februar 2010 #275 Del Skrevet 6. februar 2010 Ein blir ikkje akkurat meir vaken av ein stillesitjande jobb der ein stirrer inn i ein dataskjerm heile dagen. Dei siste dagane har eg vore så trøtt på jobb at tårene har trilla. Og det sjølv om eg har lagt meg i rimelig tid. Kanskje eg burde prøva å legga meg endå litt tidligare på kvelden? :klø: Kanskje det kan være en idé ja. Tar du nok vitaminer og sånt forresten??? Kanskje du burde fått sjekket jernet ditt, det kan ha litt å si for hvor trøtt man er også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #276 Del Skrevet 6. februar 2010 Kanskje det kan være en idé ja. Tar du nok vitaminer og sånt forresten??? Kanskje du burde fått sjekket jernet ditt, det kan ha litt å si for hvor trøtt man er også. Legen min er særdeles skeptisk til kosttilskudd. Det einaste han ville anbefala meg å ta, var folat. (I mars antyda legen faktisk delvis at kosttilskuddet eg tok, kunne kanskje ha noko med kvifor eg stadig mista å gjera - han ville iallfall ikkje utelukka det som grunn. ) Eg tar litt likevel, men langt frå anbefalt daglig dose (halv dose omega, 2 kalsium- og 2 multivitaminpiller kvar veke), men prøver å eta ein del frukt og grønnsaker. Er nok ikkje langt unna 5 om dagen. Så eg håpar eg får i meg nok. Eg veit ikkje heilt kva dei sjekka på første svangerskapskontroll, men den prøven var iallfall heilt fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. februar 2010 #277 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg ville tatt opp trøttheten din med legen jeg da, nå var jeg også supertrøtt de første ukene av svangerskapet. Men ikke når jeg var like langt som du er kommet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. februar 2010 #278 Del Skrevet 6. februar 2010 Innom en liten tur Håper du har hatt en fin dag og får en god kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #279 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg ville tatt opp trøttheten din med legen jeg da, nå var jeg også supertrøtt de første ukene av svangerskapet. Men ikke når jeg var like langt som du er kommet nå. Eg håpar jo litt at det skal gå over. Men drøyer det, sjølv om eg legg meg tidligare på kvelden, trur eg eg skal høyra med legen. Litt bekymra for at det er symptomer på lågt stoffskifte også - altså at eg snart må regulera dosen min igjen. Men det er vel berre fordi eg er så redd for å mista igjen. (Skal ta nye stoffskifteprøvar igjen om ikkje så lenge, hadde eg tenkt. Veldig spent, kjenner eg.) Innom en liten tur Håper du har hatt en fin dag og får en god kveld Dagen har stort sett blitt tilbrakt på sofaen med ligamentsmerter, men eg har fått meg ein fin tur ut likevel. (Om enn i gammal-dame-tempo. ) Og når me endelig blir ferdig med helgevasken, blir det nok ein flott kveld. Med biff på menyen. *skeie ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 6. februar 2010 #280 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg vil også være med på tipping og jeg tipper Ha en fin lørdagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå