Gå til innhold

dreias nye ventetid

dreia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Graviditetstestar, derimot... Eg er ei pingle som ein gong sende venninnene på apoteket då mensen var forsinka. Og eg var ikkje 16 heller, men 25. :flau:)

Jeg liker heller ikke å handle det på apoteket...billigtester.no er jo helt supert :ler: Må jeg kjøpe på apoteket blir jeg helt stresset-... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var ikkje så verst. Litt Alice i eventyrland-aktig (hallusinasjonar) i periodar, men den kom seg mot slutten. Men litt skumlare enn eg hadde forberedt meg på. :redd: *pinglepyse* :flau:

Du kan jo låna filmen, om du vil. :lur:

:nigo:

Ja takk, det vil jeg gjerne :Nikke:

Måtte :fnise: litt av bildet jeg dannet meg da jeg leste at du hadde på ullsingleten under bh´en :ler: Tror kanskje det gjør seg bedre med ullinnlegg da ;)

Håper du har en flott tirsdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dreia, du er vel stasjonert i Tr.heim du også? Om du skal kjøpe ullinnlegg, så anbefaler jeg at du kjøper dem på Barnas hus. der koster paret 70 kroner, og er STORE, tror til og med de er Janus. På apoteket har de ofte ULL-RIK, de er mye mindre og koster 115-120 kroner paret ca.

Veldig kjekt å kjøpe testene på nett ja. Sist gang (etter å ha testa opp billigtestene...) ble mannen sendt ut for å kjøpe en CB digital for å konkludere om det virkelig var to blå. Da møtte han faren sin på apoteket :sjenert: . Komisk nok spurte faren hva han skulle ha, om det var kondomer han var ute etter... Men mannen ble så overrasket at han pekte på og tok frem en graviditetstest... Jeg ble litt flau da han kom hjem, selv om de er veldig åpne i familien hans.

Men var jo ikke helt krise. Foreldrene var nok forberedte på en mulig graviditet, for vi fortalte når vi var gravide første gangen, og så mista. Men faren var ikke veldig overraska når vi informerte om den nye graviditeten ei stund etter apotektreffet.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heilt supert med debatt om ammeinnlegg. :tommelsmil: Eg sug til med kunnskap og andre sine erfaringar. :nigo:

:helen:

Og takk til Estrella for tips for kjøp i Trondheim. Kanskje eg burde ta det store steget snart og setja føtene mine innforbi døra der? Litt enklare å gå på apoteket, sjølv om det er ting som ammeinnlegg eg skal ha, enn å gå inn på ein babybutikk. Det blir liksom meir virkelig då. Og endå litt større fallhøgde. :sjenert:

Nå vil vi snart se første magebilde altså, dreia :jepp:

Det må nok venta litt til. Første bilde blei faktisk tatt i helga, men eg ventar nok til eg er litt "tryggare" før det blir lagt ut. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke å handle det på apoteket...billigtester.no er jo helt supert :ler: Må jeg kjøpe på apoteket blir jeg helt stresset-... ;)

Godt eg ikkje er aleine om det. Folat har liksom aldri vore noko problem. Ei heller var det særlig problem å komma direkte frå sjukehuset midt i siste aborten for å kjøpa gedigne Tena lady-bind, sterke smertestillande og jerntilskudd fordi eg blødde slik. Overhodet ikkje flaut å nevna at eg var midt i ein SA heller. Men graviditetstestar. Nei, det er visst over grensa mi. :fnise:

Ja takk, det vil jeg gjerne :Nikke:

Måtte :fnise: litt av bildet jeg dannet meg da jeg leste at du hadde på ullsingleten under bh´en :ler: Tror kanskje det gjør seg bedre med ullinnlegg da ;)

Håper du har en flott tirsdag :klemmer:

Eg lo godt sjølv då eg såg meg sjølv i spegelen. Det såg litt ... tja ... sært ut? :ler:

Ikkje så verst tirsdag, særlig sidan eg har vore kvalm etter middag (eg er jo blitt skikkelig bekymra for den lille igjen, så godt med litt beroligande symptomer ;) ).

Men det beste er at det er ein dag nærare heeeelg! :hoppe::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig kjekt å kjøpe testene på nett ja. Sist gang (etter å ha testa opp billigtestene...) ble mannen sendt ut for å kjøpe en CB digital for å konkludere om det virkelig var to blå. Da møtte han faren sin på apoteket :sjenert: . Komisk nok spurte faren hva han skulle ha, om det var kondomer han var ute etter... Men mannen ble så overrasket at han pekte på og tok frem en graviditetstest... Jeg ble litt flau da han kom hjem, selv om de er veldig åpne i familien hans.

Men var jo ikke helt krise. Foreldrene var nok forberedte på en mulig graviditet, for vi fortalte når vi var gravide første gangen, og så mista. Men faren var ikke veldig overraska når vi informerte om den nye graviditeten ei stund etter apotektreffet.

:ler:

:skratte:

Kanskje ikkje det største overraskelsesmomentet då. :ler:

Huff, eg hadde blitt paff om eg hadde møtt enten pappa eller svigerfar på jakt etter graviditetstestar. Sannsynligvis hadde eg raska med meg ein pakke Paracet og håpt på bedre lykke neste gong. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Lennart Nilsson-boka komme, og eg storkosar meg med dei flotte bilda. Men på enkelte av bilda ser virkelig embryoet skikkelig alien-aktig ut eller ser ut som rare sjødyr. Interessant! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Lennart Nilsson-boka komme, og eg storkosar meg med dei flotte bilda. Men på enkelte av bilda ser virkelig embryoet skikkelig alien-aktig ut eller ser ut som rare sjødyr. Interessant! :fnise:

Ja det er kjempestilig hvor pussige de ser ut! :jepp: Vi var på biblioteket og lånte den boka, men klarte ikke å vente til vi kom hjem. Så vi endte opp på den bibliotekskaféen med hver vår gedigne kanelsnurr og ditto store øyne mens vi pekte og kikket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok tatt utveien med paracet eller noe andre forbruksvarer om jeg hadde møtt kjentfolk på apoteket jeg også ;) Eventuelt begynt å grave hull i gulvet om jeg alt hadde stått med graviditetstesten i hendene.

Håper du får godt med søvn i natt :klemmer:

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er kjempestilig hvor pussige de ser ut! :jepp: Vi var på biblioteket og lånte den boka, men klarte ikke å vente til vi kom hjem. Så vi endte opp på den bibliotekskaféen med hver vår gedigne kanelsnurr og ditto store øyne mens vi pekte og kikket :)

Eg fniste godt av enkelte bilder. *ond* :ler:

Hadde nok tatt utveien med paracet eller noe andre forbruksvarer om jeg hadde møtt kjentfolk på apoteket jeg også ;) Eventuelt begynt å grave hull i gulvet om jeg alt hadde stått med graviditetstesten i hendene.

Håper du får godt med søvn i natt :klemmer:

:natti:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: litt for snart 15 uker dreia !!!

Det er bare såååå :rødme:

:hug:

Mhm! Herlig! :nigo:

Må bare innom for å :klemmer: litt på deg.

:klem: litt tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg blir heilt :sinna: av å høyra om adopsjonssakene frå Haiti for tida. (Tema på Urix just nu.)

Enkelte amerikanarar virkar enten særdeles mindre intelligente - eller fryktelig utspekulerte, gjerne til og med kriminelle. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Du er ikke den eneste som freser :sinna:

Eg blei heilt :frustrert: med ein gong eg høyrte om adopsjonane frå Haiti rett etter jordskjelvet. Korleis kan dei ha oversikt over kven som faktisk er foreldrelause og utan familie etter noko slikt? Særlig om barnet er så lite at det ikkje eingong kan snakka. :kjempesinna:

Veldig glad for å sjå at pengane eg gir til Unicef kvart år, faktisk går til noko nyttig og viktig for barn rundt i verda! :jepp:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

Jeg tror det blir ei :babyjente:

Kan ikke akkurat skryte av mine tidlige bragder med denne tippingen, men en og annen gang må det jo slå til ;)

*noteres*

Eg pleier gjerne å ha nokså tydelig magefølelse for kjønn hos andre, men hos meg ...? :klø: Magefølelsen vinglar jo verre enn eg pleier å vingla til vanlig. (Og det seier ikkje reint lite. :ler:)

Eg har faktisk hatt ein halvsterk magefølelse i det siste, men med ein gong den lille kjem på UL-skjermen, blir følelsen endra. Den lille ser jo ut som det andre kjønnet enn magefølelsen min vil ha det til på både skjermen og på bilder. :klø:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...