Gå til innhold

Hvordan"spørre" dama?


svovelstikken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spør man om noen vil være kjæresten sin?

Har vel ikke opplevd noe sånt siden jeg var 7 år, etter mitt syn så ER man kjærester hvis man kysser, har sex og er sammen hele tiden.

Hehe du kan nok få deg en og annen liten overraskelse om du er såpass naiv... MANGE gutter jeg kjenner holder på slik med en del damer, i dems øyne har det jo aldri blitt nevnt at de er kjærester, så da er de heller ikke det. Vet om et par av de som har havnet i problemer fordi damene de har holdt på med har trodd at de var kjærester... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Selma_*
hehe, vel tror at kanskje tiden har forandret seg litt? om det ikke var vanlig på sent 80tallet( ;D ) så kan det være litt mer aktuellt idag?

Jeg vil i allefall gjøre dagen til noe skikkelig minneverdig, istedet for å "gli" inn i et forhold. jeg vet også at hun bare venter på at jeg skal spørre henne :P så ja, jeg vet hun er klar for et forhold med meg =) ellers hadde jeg nok kanskje sett det ann litt mer.

jeg går nok for et armbånd ja :)

se om jeg kan få til en helaften ut av dette også.

Ja, det var jo ganske vanlig da jeg var i 10-årsalderen på 70-tallet og motene kommer jo stadig tilbake :ler:

Gjør som du vil - sikkert bare jeg som syntes det hørtes veldig sånn barnslig ut. Men det var jo litt søtt også ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gutt28_*
Ja, det var jo ganske vanlig da jeg var i 10-årsalderen på 70-tallet og motene kommer jo stadig tilbake :ler:

Gjør som du vil - sikkert bare jeg som syntes det hørtes veldig sånn barnslig ut. Men det var jo litt søtt også ..

Jeg er enig med deg. "Å spørre noen ved hjelp av et armbånd mens man har en romantisk helaften" virker på meg som litt vel mye.

Men ok, vi er alle forskjellige.

Likte lappen da. Lappen er veldig bra, søtt og enkelt. :) Alt det andre var så søtt at det blir sukkersøtt. "Hei se på meg, jeg prøver kjempehardt!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør man om noen vil være kjæresten sin?

Har vel ikke opplevd noe sånt siden jeg var 7 år, etter mitt syn så ER man kjærester hvis man kysser, har sex og er sammen hele tiden.

Enig. Det er vel heller hvis man har tenkt å gjøre de tingene UTEN at man syns man er sammen at man bør spørre om det er ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som et lite frieri. Sikkert søtt hvis dere liker det. Jeg mener at man er sammen om man oppfører seg som kjærester, men det kan være lurt å ha snakket om at man er det også. Særlig i disse tider hvor folk har pulevenner og hva de nå kaller det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Med min eks så spurte jeg rett ut "hva er vi egentlig?". Så sa han "jeg tror vi er kjærester" og så var det gjort. Jeg liker å vite hva som skjer og tar ingenting for gitt fordi "det virker som om vi er sammen". Sære meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta armbådet, du. Det var din egen idé, og det betyr mye.

TAKK!

Fyren spurte om hva han skulle velge, ikke om han skulle gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) fant et kjempefint armbånd idag i hos gullsmeden, var vel nesten mer som en sånn stor ring man har rundt håndleddet, av sølv.

Har tenkt å gravere noe litt fint inni det, ikke for søtt men noe som kanskje får henne til å tenke på meg.

hmm, men hva jeg skal skrive er er GODT spørsmål :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Hva med noe internt og søtt? Regner med dere har noe slikt :)

Jeg fikk en ipod av eksen, inngravert med noe teit jeg sa på en busstur, men han syntes det var så morsomt og søtt at det ble det. Trengte ikke noe mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne jenta er virkelig heldig! tror det å spørre henne er en kjempe god ide. Vet at mange jenter går rundt å er usikre. Pluss at det er kjekt å ha en fast dag å huske tilbake til. Uansett hvordan du gjør det så tror jeg hun vil bli kjempe glad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

ser det er lengesiden dette ble tatt opp, men jeg bare lurte på liksom jeg har holdt på med en jente en god stunn nå og har tenkt og " spørre" henne men hvordan skal jeg gjøre det liksom jeg føler det blir mer offesielt og at man får på en måte en dado på når man ble "sammen" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Annonse

Gjest koseklompen

Jeg er veldig glad i en person som jeg møtte på torskefiske i vår.møtte henne i sommer også.jeg arbeider på sjøen og er nesten aldrig hjemme.hvordan skal jeg åveraske fram ett ja?tengte og sende ett ett romantisk brev og ett smykke.er d smart eller?er likt sagt blank på dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sokkerklompen

Hun viser intresse og jeg viser intresse men jeg bor i trøndelag og er aldrig hjemme.hunn bor i norland.er på sjøen no og kommer kansje ikke hjemme før jul.hvordan hvill det ta seg ut at jeg skriver dette til henne nå og ikke møter henne før jul? Kommer det til og kræsje.bør jeg heller vente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop28

Hei:)!

Jeg har datet ei fantastisk jente nå i godt over 1 mnd,men vi har fortsatt ikke blitt "sammen". Jeg har vel sagt det til henne og, at når vi offisielt skal bli sammen, så vil jeg gjerne spørre henne om hun vil være kjæresten min :P høres sikkert rart ut, men er mer romantisk synes jeg enn å bare avtale at man er sammen etter man har hatt sex, eller casually bytte facebook profil :P

så, jeg har tenkt ut et par scenarioer

jeg kjøper et armband hvor jeg graverer noe fint ala om oss

skriver det bak på favoritt pålegget hennes(kartongen:P)

tar henne med ut på en koselig middag og tar henne i henda og spør henne slik( er vel ganske så personlig måte å si det på?:=)

jaja, vil jo ikke at det skal virke som jeg vil gifte meg med henne nå, men vil jo gjøre øyeblikket til noe som man har gode minner av.

har dere nå forslag til måter jeg kan "spørre" henne på?:)

hilsen mann25

Ideen du allerede har høres perfekt ut. Gå for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...