Gå til innhold

Hvordan"spørre" dama?


svovelstikken

Anbefalte innlegg

Hei:)!

Jeg har datet ei fantastisk jente nå i godt over 1 mnd,men vi har fortsatt ikke blitt "sammen". Jeg har vel sagt det til henne og, at når vi offisielt skal bli sammen, så vil jeg gjerne spørre henne om hun vil være kjæresten min :P høres sikkert rart ut, men er mer romantisk synes jeg enn å bare avtale at man er sammen etter man har hatt sex, eller casually bytte facebook profil :P

så, jeg har tenkt ut et par scenarioer

jeg kjøper et armband hvor jeg graverer noe fint ala om oss

skriver det bak på favoritt pålegget hennes(kartongen:P)

tar henne med ut på en koselig middag og tar henne i henda og spør henne slik( er vel ganske så personlig måte å si det på?:=)

jaja, vil jo ikke at det skal virke som jeg vil gifte meg med henne nå, men vil jo gjøre øyeblikket til noe som man har gode minner av.

har dere nå forslag til måter jeg kan "spørre" henne på?:)

hilsen mann25

Endret av svovelstikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

å så koselig!!

jeg ville likt armbånd, det er noe som varer :)

jeg fikk et armbånd av min mann da vi ble kjærester :D har aldri tatt det av :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kan velge hvilken som helst av måtene du beskrev og hun vil syns det er sjarmerende. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette er en dårlig idé. Det beste er å bare la ting utvikle seg helt uten at man definerer noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun har klart sagt ifra at hun vil være kjæresten min, så jeg tror ikke at det skader noe i det hele tatt :)

tror jeg velger armbånd ja :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skriv en lapp:

Vil du være kjæresten min?

X ja

X nei

X kanskje

;D

Haha, den likte jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt forslag: Mens dere sitter sammen tar du opp mobiltelefonen hennes, finner deg selv, og forandrer navnet på kontakten til "Kjæresten min" :) Men da skal du jo være veldig sikker på at hun vil være kjæresten din, noe som det virker som at du er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa.. armbånd.. eller den over her.. veldig søtt av deg:) Jeg fikk et kjede med hjerte da min spurte om å bli kjæresten hans.. :) Vi jenter liker sånt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Selma_*

Spør man om noen vil være kjæresten sin?

Har vel ikke opplevd noe sånt siden jeg var 7 år, etter mitt syn så ER man kjærester hvis man kysser, har sex og er sammen hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Spør man om noen vil være kjæresten sin?

Har vel ikke opplevd noe sånt siden jeg var 7 år, etter mitt syn så ER man kjærester hvis man kysser, har sex og er sammen hele tiden.

Er man? I så fall har jeg kjæreste....men jeg har på følelsen av at dette er noe man må avtale, på en måte...

til TS: alle forslagene dine er gode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om man er kjærester, har sex og alt det der synes jeg det høres kjempekoselig ut å gjøre det litt "offisiselt". Armbånd var en kjempeide, jeg hadde i allefall satt utrolig stor pris på noe sånt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bitteliten "offisiell" markering hadde jeg og satt pris på. :jepp: Etter hundre og femti år med gubben er vi fortsatt ikke enige om NÅR vi ble sammen... :kjefte:

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt forslag: Mens dere sitter sammen tar du opp mobiltelefonen hennes, finner deg selv, og forandrer navnet på kontakten til "Kjæresten min" :) Men da skal du jo være veldig sikker på at hun vil være kjæresten din, noe som det virker som at du er :P

Fins nok av damer som klikker om du rører mobilen deres så dette ville ikke jeg anbefalt til en man bare har kjent i en mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes dette er en dårlig idé. Det beste er å bare la ting utvikle seg helt uten at man definerer noe som helst.

Enig..

Syns det er litt mye, etter bare en mnd. Jeg hadde kanskje fått kalde føtter av dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Selma_*
Er man? I så fall har jeg kjæreste....men jeg har på følelsen av at dette er noe man må avtale, på en måte...

til TS: alle forslagene dine er gode :)

Vel, jeg har hatt masse forhold før jeg traff han jeg er gift med idag - men har aldri opplevd at noen har spurt om jeg vil være sammen med ham .. hehe .. tror jeg hadde begynt å le litt da.

Både mannen og jeg husker godt dagen vi ble sammen i 1989 - dette var nemlig en veldig spesiell dag .. men selve forholdet må bli innledet naturlig synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, vel tror at kanskje tiden har forandret seg litt? om det ikke var vanlig på sent 80tallet( ;D ) så kan det være litt mer aktuellt idag?

Jeg vil i allefall gjøre dagen til noe skikkelig minneverdig, istedet for å "gli" inn i et forhold. jeg vet også at hun bare venter på at jeg skal spørre henne :P så ja, jeg vet hun er klar for et forhold med meg =) ellers hadde jeg nok kanskje sett det ann litt mer.

jeg går nok for et armbånd ja :)

se om jeg kan få til en helaften ut av dette også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...