Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonymous11 skrev (På 13.10.2022 den 17.21):

Jeg har begynt på isotretinoin-kur, er på tredje uka nå. Mine nye Ole Henriksen-produkter må altså settes på pause en stund, det er litt kjipt. 😩

Har dog hatt lite bivirkninger frem til nå, men denne uka begynte jeg å bli ganske tørr i ansiktet og det er lite som hjelper virker det som. Hadde litt igjen av en nattmaske fra Origins som jeg forsøkte å smøre med i går kveld, og den så faktisk ut til å hjelpe! Har derfor bestilt ny i dag av denne: 

image.png.bc15f7bf907d95f1c9d1ab1005301ffa.png

 

I tillegg tenker jeg at jeg kjører på med en fuktgivende sheet mask i kveld, og valget falt da på denne - mye for at det var noe av det eneste som var på lager på min lokale Kicks-butikk: 

image.png.2864a5658abca1c896f7825765afcfd8.png

Håper den er god, for jeg er passe desperat akkurat nå etter litt fukt. 😂

Anbefaler skinfood av weleda for huden når du går på iso:) den reddet meg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (På 20.1.2023 den 16.56):

Fikk Caiakostene nå i posten, og de ankom raskt og er knallgode!!

Kan jo ikke si noe om holdbarhet enda, men.

Kjøpte også blushkost og en til kremskygger fra MAC 🥰

Og - NYX primer for porer, sånn man påfører bare noen steder. Den var overraskende bra 🤷‍♀️Mattet og blurret litt «mykt» liksom. 
 

Ellers er jeg snart tom for Fenty sin kremblush - så da ville jeg prøve Rare Beauty istedet.

Og er helt tom for denne leppisen fra Fenty, veldig fin og utsolgt i Norge virker det som.

DC4114B3-1C80-4B4E-86D3-06D315786476.thumb.jpeg.7e0424ae31eb737608297daff7c3dde9.jpeg

hvilke er favoritt kremskyggene dine fra Mac? 😍 Så du skrev om ebony eyeliner også tidligere, tror du den vil være fin til blå øyne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (På 26.1.2023 den 11.38):

Det beste er at de selger Woodwick candle (de små, jeg vil prøve alle!) til bare 29,95. 🤪😇 

Og prisene på Pink Stuff er også utrolig billig når man er medlem! 

De har Yankeecandle og jo! Aldri hørt om nettsida før, men jeg vurderer sterkt et medlemskap nå

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er dette? skrev (6 timer siden):

hvilke er favoritt kremskyggene dine fra Mac? 😍 Så du skrev om ebony eyeliner også tidligere, tror du den vil være fin til blå øyne?

Åja, nei - jeg mente kost til bruk på kremskygger :)

Mine favoritt kremskygger er Smashbox sine (elsker de jeg har), IT Cosmetics og Laura Mercier. 

Men angående MAC og skygger så er nok min all time favoritt pigmentene deres.

De flytende pigmentene er og veldig fine - men de tørre blir mest brukt. 
 

Ebony har jeg ikke testet, jeg bruker ikke sorte eyelinere da jeg synes det blir for hardt på meg :) 

Pleier velge brune om jeg skal ha noe nøytralt :) Men liker linerene til MAC ja. Kjøpte Teddy i åresvis. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (8 timer siden):

De har Yankeecandle og jo! Aldri hørt om nettsida før, men jeg vurderer sterkt et medlemskap nå

Å jada🤩 Yankee candle og mye forskjellig te og godteri som er billig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidligere har ikke huden min likt oljer noe særlig, den har rett og slett blitt tørrere av det, men nå virker det som at enkelte oljer gjør veldig godt for huden så nå liker jeg å prøve litt forskjellig, både lettere og tyngre oljer ☺️ avokado oljen kommer jeg også til å bruke som tilskudd da jeg trenger mer fettholdig kalorier i kosten ☺️

Screenshot_2023-02-01-11-01-46-60_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

image.png.cf756e06eb21fbaaedb552341b76e12b.png

Fyy så deilig parfyme..🩷

Er visst dupe for coco mademoiselle,men den har jeg aldri luktet på.

Men eeeelsker denne. Duften sitter utrolig lenge.

image.png.09eba5a355287214b896abc0b1553d1b.png

image.png.0884b32aa39e5dc73bbe9911e9169750.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadasikkert29 skrev (2 timer siden):

Dagens innkjøp 😍 

Screenshot_20230202-173214-691.png

Ou jeg har også lyst til å prøve Rare Beauty. Prøvd merket før? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte meg denne, etter å ha sett at så mange snakket varmt om den.

Traff på nyansen med en gang og har prøvd den ut to ganger, enn så lenge veldig fornøyd, men man må nok bruke en god primer eller en god fuktighetskrem innunder denne, for den kan fort føles veldig tørr ut på huden.

 

https://www.maybelline.no/ansikt/foundation/superstay-24h-hybrid-powder-foundation

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bålkaffe skrev (8 timer siden):

Kjøpte meg denne, etter å ha sett at så mange snakket varmt om den.

Traff på nyansen med en gang og har prøvd den ut to ganger, enn så lenge veldig fornøyd, men man må nok bruke en god primer eller en god fuktighetskrem innunder denne, for den kan fort føles veldig tørr ut på huden.

 

https://www.maybelline.no/ansikt/foundation/superstay-24h-hybrid-powder-foundation

Synes du den ser tørr ut og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (4 timer siden):

Synes du den ser tørr ut og?

Nei, den ser ikke tørr ut. Tror jeg bare prøvde den på en litt dårlig dag, fuktmessig. :)

Jeg synes den ser bra ut, men det er jo pudder da og det kan godt synes litt når man er veeeeldig nært.

Den legger seg bra, er lett å jobbe inn i huden, dekker godt røde flekker og ujevnheter.

Har vanligvis brukt transparent pudder i ansiktet på vinterstid, men nå tror jeg at jeg går over til denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Øverste er til mannen:P

image.png.0f4541a9d7cd438c1826882fd369f81f.png

Anonymkode: 188e0...a0d

Har du testet Kerastase Dry Shampoo før? Har lyst til å prøve den :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cococamellia skrev (21 minutter siden):

Har du testet Kerastase Dry Shampoo før? Har lyst til å prøve den :) 

Ja, det har jeg:) Den er dyrere enn f.eks batiste sine, men den er drøyere i bruk, og jeg kan ikke kjenne at jeg har tørrsjampo i håret, blir ikke stivt og rart som med batiste sine eksempelvis. Veldig fornøyd med den. Jeg synes også at man ikke blir like hvit i håret av denne(selv om jeg er blond). Om jeg skulle pirke på noe så må det være at jeg skulle ønske den gav litt mer volum:)

Anonymkode: 188e0...a0d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...