Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

CrazyCatLady2500 skrev (2 timer siden):

Jeg kan meddele at jeg ELSKER den med Rose. Den lukter forresten som en jeg har fra før, denne: https://www.woodsofwindsor.co.uk/true-rose-dusting-powder.html

 

Den med Jasmine var ikke god i min nese😵💫 lukter som bad hos gamle tanter da jeg var barn. 
 

Denne var mest spennende, av de jeg bestilte: https://www.parfyme-klikk.no/Apple-Blossom-Parfymert-Talkum-100g-s8971/?utm_source=Affiliate Window&utm_medium=Affiliate Marketing&awc=12851_1674141623_d8ddf2ba3dccf6fe042e3d449738fc84

 

 

Ja, er det ikke rart med denne "gammel tante"-lukten? For meg er det den med rose som lukter litt gammel tante, men den lukter godt. Den er bare litt for sterk i lukta etter min smak - men kjenner den er bedre når jeg har den på, selv om jeg går og kjenner roselukta 🙂 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var faktisk overraskende god for huden min, gir masse fukt og glatter derfor ut linjer litt, og tilstopper ikke porene mine så vidt jeg har merket ☺️ roer også huden min da den har en tendens til å bli rødflekkete på vinteren.

Screenshot_2023-01-19-19-17-51-85_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centella skrev (32 minutter siden):

 

Ja, er det ikke rart med denne "gammel tante"-lukten? For meg er det den med rose som lukter litt gammel tante, men den lukter godt. Den er bare litt for sterk i lukta etter min smak - men kjenner den er bedre når jeg har den på, selv om jeg går og kjenner roselukta 🙂 

Jeg klarer ikke den boksen med Jasmine 😵💫 så jeg kommer til å spørre søsteren min om hun vil ha den. Og hvis ikke, ei venninne. Eller mamma - som ER en gammel dame 😂😂😂 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.1.2023 den 12.42):

Vitamin E Toner fra The Body Shop

På 50% :) Noen som har prøvd den?

Anonymkode: eb56b...e56

Helt grei.  Liker en toner som er mild men som likevel tar med seg de aller siste sminkerestene og det gjorde jo denne.   Fikk lyst å kjøpe den og rensekremen jeg også men guuuud jeg har så mye jeg må få brukt opp. 🙃  Shoppestopp på det jeg har endel av fra før.  

Endret av Djungelvrål
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare tipse om dette utrolig rimelige produktet for huden under øynene.  Jeg har nesten fått en nytt liv.  Nå er concealeren fin hele dagen uten at huden blir sånn tørr og sminke syns etter få timer.  Er mulig det har hjulpet at jeg har brukt den på natt også.  Bestilt 2 flasker til, livredd for at den skal forsvinne fra nettet.  Ble tipset om den her på KG.  ❤️ Fantastisk.  

 

https://lyko.com/no/eilas-naturkosmetik/eilas-naturkosmetikogonolja-10ml

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (18 minutter siden):

Må bare tipse om dette utrolig rimelige produktet for huden under øynene.  Jeg har nesten fått en nytt liv.  Nå er concealeren fin hele dagen uten at huden blir sånn tørr og sminke syns etter få timer.  Er mulig det har hjulpet at jeg har brukt den på natt også.  Bestilt 2 flasker til, livredd for at den skal forsvinne fra nettet.  Ble tipset om den her på KG.  ❤️ Fantastisk.  

 

https://lyko.com/no/eilas-naturkosmetik/eilas-naturkosmetikogonolja-10ml

Det var jeg som tipset om den. 😃Så bra at du liker den! Jeg har også hamstret, livredd for at de slutter å selge den. Den er drøy, heldigvis! 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (36 minutter siden):

Det var jeg som tipset om den. 😃Så bra at du liker den! Jeg har også hamstret, livredd for at de slutter å selge den. Den er drøy, heldigvis! 
 

Tusen takk!!!   Har du prøvd flere produkter derfra?   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (8 timer siden):

Det var jeg som tipset om den. 😃Så bra at du liker den! Jeg har også hamstret, livredd for at de slutter å selge den. Den er drøy, heldigvis! 
 

 

Djungelvrål skrev (9 timer siden):

Må bare tipse om dette utrolig rimelige produktet for huden under øynene.  Jeg har nesten fått en nytt liv.  Nå er concealeren fin hele dagen uten at huden blir sånn tørr og sminke syns etter få timer.  Er mulig det har hjulpet at jeg har brukt den på natt også.  Bestilt 2 flasker til, livredd for at den skal forsvinne fra nettet.  Ble tipset om den her på KG.  ❤️ Fantastisk.  

 

https://lyko.com/no/eilas-naturkosmetik/eilas-naturkosmetikogonolja-10ml

Ja nå er den utsolgt🤣

Anonymkode: eb56b...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (9 timer siden):

Tusen takk!!!   Har du prøvd flere produkter derfra?   

Nei, ikke enda. Det var rundt øynene at jeg virkelig manglet/trengte et mirakel 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

Ja nå er den utsolgt🤣

Anonymkode: eb56b...e56

Det er bra at etterspørselen øker, da fortsetter de å lage den 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk Caiakostene nå i posten, og de ankom raskt og er knallgode!!

Kan jo ikke si noe om holdbarhet enda, men.

Kjøpte også blushkost og en til kremskygger fra MAC 🥰

Og - NYX primer for porer, sånn man påfører bare noen steder. Den var overraskende bra 🤷‍♀️Mattet og blurret litt «mykt» liksom. 
 

Ellers er jeg snart tom for Fenty sin kremblush - så da ville jeg prøve Rare Beauty istedet.

Og er helt tom for denne leppisen fra Fenty, veldig fin og utsolgt i Norge virker det som.

DC4114B3-1C80-4B4E-86D3-06D315786476.thumb.jpeg.7e0424ae31eb737608297daff7c3dde9.jpeg

Endret av AprilLudgate
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CrazyCatLady2500 skrev (10 timer siden):

Det er bra at etterspørselen øker, da fortsetter de å lage den 😃

Jeg var for sent ute og fikk ikke sendt bestillingen 😳.   Men heldigvis mye igjen av flaska enda 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (3 timer siden):

Fikk Caiakostene nå i posten, og de ankom raskt og er knallgode!!

Kan jo ikke si noe om holdbarhet enda, men.

Kjøpte også blushkost og en til kremskygger fra MAC 🥰

Og - NYX primer for porer, sånn man påfører bare noen steder. Den var overraskende bra 🤷‍♀️Mattet og blurret litt «mykt» liksom. 
 

Ellers er jeg snart tom for Fenty sin kremblush - så da ville jeg prøve Rare Beauty istedet.

Og er helt tom for denne leppisen fra Fenty, veldig fin og utsolgt i Norge virker det som.

DC4114B3-1C80-4B4E-86D3-06D315786476.thumb.jpeg.7e0424ae31eb737608297daff7c3dde9.jpeg

Lurer veldig på holdbarheten på kostene fra Caia. Har vært fast bestemt på å ikke kjøpe de nettopp fordi jeg ikke liker influencer-produkter, men kanskje jeg må prøve likevel 🙈 Har hørt at blushen fra Rare Beauty kan være vanskelig å blende fordi den tørker så fort, men syns fargene ser så fine ut 🤩 Spent på å høre hva du syns! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cococamellia skrev (1 time siden):

Lurer veldig på holdbarheten på kostene fra Caia. Har vært fast bestemt på å ikke kjøpe de nettopp fordi jeg ikke liker influencer-produkter, men kanskje jeg må prøve likevel 🙈 Har hørt at blushen fra Rare Beauty kan være vanskelig å blende fordi den tørker så fort, men syns fargene ser så fine ut 🤩 Spent på å høre hva du syns! 

Ja, har høye forventninger til varighet på kostene når de er i prissjiktet til andre jeg har hatt som aldri blir ødelagt tross hyppig vask. 
Noen av de jeg byttet ut må være 8-10 år 😆 Hadde sikkert ikke MÅTTET bytte ut, men…

Jeg hadde en flytende fra Make The Make, og jeg likte den godt nettopp fordi den ikke legger seg kremete men jo setter seg mer. Men, man måtte ta ett kinn av ganga - og ikke legge dråpene på sånn de ofte gjør på videoer. Heller ta en dråpe på hånd/blandeplate og så dytte på. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AprilLudgate skrev (8 timer siden):

Fikk Caiakostene nå i posten, og de ankom raskt og er knallgode!!

Kan jo ikke si noe om holdbarhet enda, men.

Kjøpte også blushkost og en til kremskygger fra MAC 🥰

Og - NYX primer for porer, sånn man påfører bare noen steder. Den var overraskende bra 🤷‍♀️Mattet og blurret litt «mykt» liksom. 
 

Ellers er jeg snart tom for Fenty sin kremblush - så da ville jeg prøve Rare Beauty istedet.

Og er helt tom for denne leppisen fra Fenty, veldig fin og utsolgt i Norge virker det som.

DC4114B3-1C80-4B4E-86D3-06D315786476.thumb.jpeg.7e0424ae31eb737608297daff7c3dde9.jpeg

Hvor bestiller du Rare-Beauty produkter? Har også lyst til å prøve den blushen. Har prøvd mange kremblusher, men ikke funnet en jeg liker.
For den som er på jakt etter en pigmentert blush som sitter lenge på huden, anbefaler jeg Buxom Wanderlust❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jo liksom ha shoppestopp fra juni i fjor, og ut året, jeg. Det virka jo mot sin hensikt, har ikke shoppa så mye beauty-produkter på flere år som det jeg gjorde i fjor. Starter med friskt mot i år, men nå har jeg gitt meg selv lov til å handle litt hver måned, og innenfor et visst budsjett. Synes det funker bra hittil, har bare kjøpt tre sminkeprodukter så langt (okei, vi er tre uker inn i 2023, så så imponerende er det ikke 😂), selv om det har vært mye fristende på januarsalg nå. Uansett, det jeg har plukka opp er:

Light Reflecting Foundation fra Nars. Denne har jeg hatt på ønskelista helt siden den kom ut, og når jeg hadde en rabattkupong jeg «måtte» bruke opp, så slo jeg til. Har ikke hørt noe negativt om denne, og jeg stiller meg bak all hyllesten. Har en tynn, nærmest serumaktig konsistens, så den smelter virkelig inn i huden, kjennes ikke ut som man har på noen verdens ting. Har ikke noe shimmer eller glitter, men gir likevel en fantastisk nydelig og naturlig glød! Passer spesielt godt på vinteren synes jeg, da blir blir en super-glowy foundation fort litt too much for min smak. Gir en lett dekkevne og sitter så fint hele dagen. Ny favoritt! 
 

Gimme Brow+ eyebrow gel fra Benefit. Har hatt den i mini-størrelse før, og nå fikk jeg endelig kjøpt ny, har savnet den. Så enkel å bruke og perfekt å slenge på om man bare skal en tur i butikken f.eks. Bare å børste gjennom bryna et par-tre ganger, og den gir farge og fylde til mine nærmest usynlige bryn. Gjort på ett minutt, og resultatet blir veldig naturlig. Elsker den!

Glow booster fra Makeupmekka. Har vært litt på utkikk etter en billigere variant av moisturizing + illuminating silky primer fra MAC, og har hørt mye godt om denne. Ble ingen ny favoritt, den gav ikke like mye fukt som MAC sin, og synes ikke den gav så mye glød heller. 
 

(Kom også på at jeg har bestilt tre parfymeprøver på Scentify. 🙈)

Endret av Miss_Sunshine*
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det skal jeg jammen fortelle. Hva jeg har bestilt nå. Jeg hadde denne parfymen da jeg var 16, og kjøpte den på nytt da jeg var 18 eller noe. Det var signaturparfymen min som jeg brukte hver eneste dag. Har lett etter den på nett de siste par årene - og nå er den plutselig å få tak i! Så…. Jeg er veldig spent på om jeg fortsatt liker den 😃 og ikke minst om de har endret den! Det er altså parfymen Nothing fra Gosh. Danskebåt-klassiker. 
 

 

41DC1D91-D305-42C5-9B62-B243D30CFB3E.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paperwall skrev (9 timer siden):

Hvor bestiller du Rare-Beauty produkter? Har også lyst til å prøve den blushen. Har prøvd mange kremblusher, men ikke funnet en jeg liker.
For den som er på jakt etter en pigmentert blush som sitter lenge på huden, anbefaler jeg Buxom Wanderlust❤️

Du finner produkter fra RARE beauty på sephora.se ☺️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...