Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er Makeupmekka-produktene bra, altså? :) 

 Jeg har alltid tenkt at det er litt sånn fjortis-merke, men jeg ser jo mange her som er fornøyd, så kanskje jeg skal gi det et forsøk. 

Anonymkode: 10dba...802

Jeg liker mange av produktene dems🤗

Håndskrubb,ansiktspeeling,brow pomade,eyeliner-blyanten er verdens beste! ,lip oil,leppeskrubb&gloss i ett; (bruker den kun som skrubb) ,hydra shape concealer,hello pretty powder foundation,mattifying foundation,sheer lipstick. Sikkert flere jeg liker,men hukommelsen er ikke tilstedeværende i dag🤣

 

Jeg MISLIKER mascaraene dems, eller, de gir lange,flotte vipper. Men, de sverter noe helt vannvittig av under øynene mine, selv om jeg kun tar på øvre vippene..Irriterende, for jeg har så lyst å like de😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

flusa skrev (8 timer siden):

Weee, tror ikke du kommer til å angre,hi hi🤭🥰

Lurer litt på å kjøpe den volcano rolleren selv,gi gjerne en tilbakemld om du husker det😅

Gleder meg til å teste! 🤩

Skal gjøre mitt beste for å huske på det! 😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er Makeupmekka-produktene bra, altså? :) 

 Jeg har alltid tenkt at det er litt sånn fjortis-merke, men jeg ser jo mange her som er fornøyd, så kanskje jeg skal gi det et forsøk. 

Anonymkode: 10dba...802

Jeg synes de jevnt over leverer gode kvalitetsprodukter til overkommelige priser, og ofte har de jo skikkelige tilbud også! 

Selvfølgelig er det ikke alt som er like bra, men sånn er det jo uansett hvilket merke det er snakk om. 😊

Personlig så er jeg kjempefornøyd med alle øyenskyggene jeg har prøvd derfra - virkelig god kvalitet. Conceal & care og Glow nectar nourishing serum primer er noen av mine absolutte favoritter, uansett merke. What’s cooking good looking-pudderet har vært en go to både for å sette under øyne og T-sonen i sikkert to-tre år nå. Soft dewy foundation og kostene fra dem er jeg også veldig fornøyd med! 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (1 time siden):

Jeg liker mange av produktene dems🤗

Håndskrubb,ansiktspeeling,brow pomade,eyeliner-blyanten er verdens beste! ,lip oil,leppeskrubb&gloss i ett; (bruker den kun som skrubb) ,hydra shape concealer,hello pretty powder foundation,mattifying foundation,sheer lipstick. Sikkert flere jeg liker,men hukommelsen er ikke tilstedeværende i dag🤣

 

Jeg MISLIKER mascaraene dems, eller, de gir lange,flotte vipper. Men, de sverter noe helt vannvittig av under øynene mine, selv om jeg kun tar på øvre vippene..Irriterende, for jeg har så lyst å like de😅

 

Miss_Sunshine* skrev (10 minutter siden):

Jeg synes de jevnt over leverer gode kvalitetsprodukter til overkommelige priser, og ofte har de jo skikkelige tilbud også! 

Selvfølgelig er det ikke alt som er like bra, men sånn er det jo uansett hvilket merke det er snakk om. 😊

Personlig så er jeg kjempefornøyd med alle øyenskyggene jeg har prøvd derfra - virkelig god kvalitet. Conceal & care og Glow nectar nourishing serum primer er noen av mine absolutte favoritter, uansett merke. What’s cooking good looking-pudderet har vært en go to både for å sette under øyne og T-sonen i sikkert to-tre år nå. Soft dewy foundation og kostene fra dem er jeg også veldig fornøyd med! 😄

Tusen takk for innspill og tips, tror jaggu jeg skal legge inn en bestilling ASAP! 

Håndskrub og lip oil er blant tingene jeg har sett på, skal sjekke ut de andre tingene dere nevner også. :) 

Anonymkode: 10dba...802

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

Tusen takk for innspill og tips, tror jaggu jeg skal legge inn en bestilling ASAP! 

Håndskrub og lip oil er blant tingene jeg har sett på, skal sjekke ut de andre tingene dere nevner også. :) 

Anonymkode: 10dba...802

Ååå jaaa, whats cooking good looking setting pudder...har brukt opp en boks,er på min andre🤗så god er den🤗

Jeg har kombinert hud, med rynker🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er Makeupmekka-produktene bra, altså? :) 

 Jeg har alltid tenkt at det er litt sånn fjortis-merke, men jeg ser jo mange her som er fornøyd, så kanskje jeg skal gi det et forsøk. 

Anonymkode: 10dba...802

Jeg har alltid brukt div bb-Creams + mattende pudder over for å dekke røde områder i huden, jevne ut og matte. Nå bruker jeg kun hello pretty og hello pretty glow powder (veksler på), uten bb Cream osv under. Bruker en litt stor fast kost og de dekker kjempebra og sitter lenge. Så for meg er det helt supert, sparer mye penger på å kun bruke det av hudsminke 😁😁

 

Syns også øyebrynsblyantene er gode, pluss selvfølgelig vaskeklutene! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble inspirert av negletrådene, så bestilte basecoat og top coat. 
 

Og to neglelakker til, fordi jeg er lett å lokke. 


Hårkuren er ny for meg - jeg pleier å bruke Ida Warg. Men håret mitt trenger myyye fukt, så tenkte prøve om en billig kur kan være god som attåtnæring (bokstavelig talt). 
 

2B4E0137-01A0-4F12-9E2A-B486389303A1.png

F9BE0F2C-6581-4FDB-A2A2-1DE890E3E628.png

D49CCF68-CDE5-44BA-8D2F-05DB745C22EE.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er så jæækla god, har hatt noen flasker av den oppigjennom❤️

image.png.84b772d34caba22bbb3999311b40de69.png

 

  • Deilig, lett og feminin duft
  • Friske duftnoter
  • Frukt- og blomsterrike noter
  • Perfekt til sommer
  • Noter av hvit yasmin
  • Noter av fersken
  • Noter av kirsebærblomst
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse to: 

 

 

3C1BC8CF-0AB6-4B6C-933E-9201BA711AA8.jpeg

81657F1D-409A-4128-A6DB-AC28FCB6D08F.jpeg

Endret av CrazyCatLady2500
Navnet mitt var med på bildene 😆
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang natt og morgen i senga med paralgin forte pga smerter. Og når jeg synes synd på meg selv…. Da shoppes det 😅 

kaviar stick’en kjøpte jeg i fargen moonlight for et par uker siden. Elsker den! Må ha den i alle farger. Men bare denne er på lager. 
 

Mascaraen er ny for meg. Bruker øyedråper fast, og pleier bruke den fra Clinique som fjernes med varmt vann. 
 

Neglelakkene bare «ble med» 😆 elsker sånne skiftende farger. 

 

CD9C347B-291F-43DF-95AB-83F1D4F9B86D.png

13B79764-B237-423F-B3F0-C2C72FFFB1C3.png

32D96AC2-829C-4267-9024-B8BE32A6817C.png

04E126CF-BAAF-49F7-B2A6-729DEF19F0D6.png

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (1 time siden):

Lang natt og morgen i senga med paralgin forte pga smerter. Og når jeg synes synd på meg selv…. Da shoppes det 😅 

kaviar stick’en kjøpte jeg i fargen moonlight for et par uker siden. Elsker den! Må ha den i alle farger. Men bare denne er på lager. 
 

Mascaraen er ny for meg. Bruker øyedråper fast, og pleier bruke den fra Clinique som fjernes med varmt vann. 
 

Neglelakkene bare «ble med» 😆 elsker sånne skiftende farger. 

 

CD9C347B-291F-43DF-95AB-83F1D4F9B86D.png

13B79764-B237-423F-B3F0-C2C72FFFB1C3.png

32D96AC2-829C-4267-9024-B8BE32A6817C.png

04E126CF-BAAF-49F7-B2A6-729DEF19F0D6.png

Uff,god bedring til deg❤️ligger også rett ut med smerter,paralgin,varmeflaske og netflix på tv'n på soverommet❤️

Blir nok litt surfing på div.nettsider på meg og idag,er litt småting vi trenger i hus. Er betalende medlem hos Luxplus, så får utroolig gode priser🤗

p.s.de har det meste der,alt fra skjønnhetsprodukter til matvarer og rengjøring😁

Kos deg med nettshopping🤗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for første gang gått til innkjøp av denne, skal få testet i morgen. Veldig spent!

Har sverget til Origins i lang tid, men nå gir ikke den serien meg så mye lengre, og Ole Henriksen ser sykt spennende ut så nå er jeg i gang med å bytte ut hele hudpleierutinen etter hvert som jeg går tom for produktene jeg allerede har. 

Nattkremen kjøpte jeg for litt siden (den hvite boksen med blå skrift), og den liker jeg i alle fall veldig godt.

image.png.a246f0a2e0b9da859bdf04ce73f2ff5e.png

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke hudpleie eller makeup, men det postes da ting til både negler, hår og div ellers her også, så våger meg frampå 😉

 

2B38A62E-881F-49F8-93A8-0BE672915D59.thumb.png.e03ad8c996d96f0ea856fa5912b20333.png

Anonymkode: 957c6...735

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (49 minutter siden):

Uff,god bedring til deg❤️ligger også rett ut med smerter,paralgin,varmeflaske og netflix på tv'n på soverommet❤️

Blir nok litt surfing på div.nettsider på meg og idag,er litt småting vi trenger i hus. Er betalende medlem hos Luxplus, så får utroolig gode priser🤗

p.s.de har det meste der,alt fra skjønnhetsprodukter til matvarer og rengjøring😁

Kos deg med nettshopping🤗

Unner deg absolutt ikke å ha vondt! 💜 men det er «godt» å høre at det er flere som bruker nettshopping som avledning 😅 🤭 

Jeg ender stadig opp på Luxplus når jeg googler ting 👀 så kanskje jeg skulle prøve å bestille noe derfra også 🫢🫣 

 

God bedring til deg også! 💊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (26 minutter siden):

Unner deg absolutt ikke å ha vondt! 💜 men det er «godt» å høre at det er flere som bruker nettshopping som avledning 😅 🤭 

Jeg ender stadig opp på Luxplus når jeg googler ting 👀 så kanskje jeg skulle prøve å bestille noe derfra også 🫢🫣 

 

God bedring til deg også! 💊

takk🤗er forsåvidt billig selv uten meldemskontigenten,men man må da betale 99 kr i frakt🥴jeg som handler hver mnd derfra,betaler villig 99 kr i mnd for enda billigere produkter,og dermed fri frakt😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

flusa skrev (3 minutter siden):

takk🤗er forsåvidt billig selv uten meldemskontigenten,men man må da betale 99 kr i frakt🥴jeg som handler hver mnd derfra,betaler villig 99 kr i mnd for enda billigere produkter,og dermed fri frakt😁

Det skjønner jeg 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous11 skrev (7 timer siden):

Jeg har for første gang gått til innkjøp av denne, skal få testet i morgen. Veldig spent!

Har sverget til Origins i lang tid, men nå gir ikke den serien meg så mye lengre, og Ole Henriksen ser sykt spennende ut så nå er jeg i gang med å bytte ut hele hudpleierutinen etter hvert som jeg går tom for produktene jeg allerede har. 

Nattkremen kjøpte jeg for litt siden (den hvite boksen med blå skrift), og den liker jeg i alle fall veldig godt.

image.png.a246f0a2e0b9da859bdf04ce73f2ff5e.png

 

Den dagkremen er helt fantastisk! Beste jeg har prøvd! Jeg har nettopp kjøpt krukke nr to. Håper du liker den! :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (9 timer siden):

Uff,god bedring til deg❤️ligger også rett ut med smerter,paralgin,varmeflaske og netflix på tv'n på soverommet❤️

Blir nok litt surfing på div.nettsider på meg og idag,er litt småting vi trenger i hus. Er betalende medlem hos Luxplus, så får utroolig gode priser🤗

p.s.de har det meste der,alt fra skjønnhetsprodukter til matvarer og rengjøring😁

Kos deg med nettshopping🤗

Nå har jeg ladet opp et sånt «hårbånd» med innebygde høretelefoner , til å ha på seg i senga. Så i natt tror jeg det blir lydbok i stedet for shopping hvis jeg blir liggende med smerter. Det er billigere 😂😂😂😂 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...