Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1105854811_Skjermbilde2022-08-19kl_10_36_57.thumb.png.607a72864d4c24283ffca1e77bce18b2.pngKjøpte Kjøpte nettopp denne til sensitiv hud, hørt mye bra om den og nå er den på tilbud :)) Håper den roer ned den røde irriterte huden min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på mini-ferie i storbyen (Oslo 😂), og da ble det to ting. Jepp, kun to ting, og jeg er latterlig stolt av meg selv. Om jeg trengte disse to tingene, det er noe annet, men det tenker vi ikke mer på nå. 😅

Si Passione Éclat (EdP) fra Giorgio Armani. Fruktig roseduft. Litt tyngre på blomsternotene enn det jeg vanligvis går for, men tror den blir helt perfekt nå mot høsten. Et par sprayer sitter omtrent hele dagen.

Lumene serum in concealer i fargen «light». Kun prøvd et par ganger, men er superfornøyd hittil. Fargen matcher meg perfekt både under øynene og ellers i ansiktet. Smelter virkelig inn i huden, gir medium dekkevne, ser veldig naturlig ut og creaser ikke.

(Får fremdeles ikke lagt inn bilder her og det irriterer meg mer enn det burde kjenner jeg. 😤)

Endret av Miss_Sunshine*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perelandra skrev (På 15.8.2022 den 0.30):

Øyenskyggepalett fra Makeup Revolution blush-P-80452.jpg

 

Den ropte jo navnet ditt! 😇

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DundreMilfin skrev (5 minutter siden):

Den ropte jo navnet ditt! 😇

Ja, det har du rett i. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shiseido Enrichment toner. Igjen. Og igjen. Leste at Klairs sin toner var en billigere dupe, men det var den absolutt ikke, gir ikke i nærheten så mye fukt som Shiseido sin. Helt klart et holy grail produkt for oss med tørr/dehydrert hud.

Kjøpte også mange lypsyler med farge fra Hydracolor, helt nydelige. Bruker jeg en lip stain under så har jeg superfreshe og myke lepper hele dagen. 

Anonymkode: 1c4a1...c47

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Shiseido Enrichment toner. Igjen. Og igjen. Leste at Klairs sin toner var en billigere dupe, men det var den absolutt ikke, gir ikke i nærheten så mye fukt som Shiseido sin. Helt klart et holy grail produkt for oss med tørr/dehydrert hud.

Kjøpte også mange lypsyler med farge fra Hydracolor, helt nydelige. Bruker jeg en lip stain under så har jeg superfreshe og myke lepper hele dagen. 

Anonymkode: 1c4a1...c47

Elsker elsker hydracolor leppomadene🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så spennende. Leppestiften er en del av en bursdagsgave. Blomdahl-serviettene og håndsåpen er mer som forbruksvarer å regne. Men neglelakken er til meg, da. 

95154E4E-FC1F-44E8-925A-7FF5C9F60618.png

4E3B5298-621C-4B4F-A16E-EE84775F8261.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Shiseido Enrichment toner. Igjen. Og igjen. Leste at Klairs sin toner var en billigere dupe, men det var den absolutt ikke, gir ikke i nærheten så mye fukt som Shiseido sin. Helt klart et holy grail produkt for oss med tørr/dehydrert hud.

Kjøpte også mange lypsyler med farge fra Hydracolor, helt nydelige. Bruker jeg en lip stain under så har jeg superfreshe og myke lepper hele dagen. 

Anonymkode: 1c4a1...c47

Måtte sjekke ut dette produktet for å se om det kunne være noe for meg, men ser at den inneholder parfyme, essensielle oljer og alkohol, og er i tillegg dyretestet. 😕 

Anonymkode: cb55f...1b6

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 20.8.2022 den 18.40):

Måtte sjekke ut dette produktet for å se om det kunne være noe for meg, men ser at den inneholder parfyme, essensielle oljer og alkohol, og er i tillegg dyretestet. 😕 

Anonymkode: cb55f...1b6

Åh nei! Jeg trodde all koreansk kosmetikk var cruelty-free, nå må jeg revurdere. 

Resten er ikke så farlig for meg, men dyrevelferd er viktig.

Anonymkode: 1c4a1...c47

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capazitet skrev (2 timer siden):

Lumenes hybrid mellom BB-cream og foundation

 

ume81847_cuniversaldark.jpg

Prøvd den før? Fornøyd? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (3 timer siden):

Prøvd den før? Fornøyd? 

Ja har hatt den før. Syns den ser naturleg ut og er lett å smøra ut. Ulempen er at sidan formulaen er temmeleg lett så har den ein tendens til å trekka inn og sjå tørr ut dersom ein har tørr hud. Så ein må berre bruka dagkrem under, evt primer. Eg er fornøgd med den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...