Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?

Gjest Niema

Anbefalte innlegg

12 hours ago, AnonymBruker said:

image.thumb.png.b7f7b418f7db463bc5b072cbd37d07fa.png

Gleder meg til å prøve 😊

Anonymkode: 1898d...f76

Ååå, den leste jeg nylig om. Kan du gi tilbakemelding om den er bra, vær så snill :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peanut skrev (På 24.6.2022 den 14.58):

Body Butter med Moringa fra TheBodyShop: 1EA219E1-B602-42FB-918C-490CA5059D15.jpeg.17d9874be2b9c4b14ebdd4ed3e963616.jpeg

(Apropos, denne kan og anbefales @Marianne E @MayahCE7FE703-4B46-4BF0-9C1C-10559026F71D.thumb.jpeg.812803d1edb7ff365fac07aa4a48dcb1.jpeg)

Hvordan lukter den rosa? Jeg måtte gi bort den gule jeg kjøpte da jeg ble kvalm av lukten…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Sonit said:

Hvordan lukter den rosa? Jeg måtte gi bort den gule jeg kjøpte da jeg ble kvalm av lukten…

Himmelsk! Blomstrete for min del. Jeg får ikke nok av duften 87A76646-749C-4A86-B1CC-49117C03C202.gif.615503407ae7bf600804c1655a217ca3.gif 

Toppnote: Rosa dragefrukt, litchi essens
Hjertenote: Brasiliansk jasmin, sjøluft, hibiskus 
Tørr: Tropisk vanilje

Det er noen som har skrevet om den (og den andre) her: 

https://www.reviewed.com/beauty/content/sol-de-janeiro-beija-flor-elasti-cream-review

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (1 time siden):

Himmelsk! Blomstrete for min del. Jeg får ikke nok av duften 87A76646-749C-4A86-B1CC-49117C03C202.gif.615503407ae7bf600804c1655a217ca3.gif 

Toppnote: Rosa dragefrukt, litchi essens
Hjertenote: Brasiliansk jasmin, sjøluft, hibiskus 
Tørr: Tropisk vanilje

Det er noen som har skrevet om den (og den andre) her: 

https://www.reviewed.com/beauty/content/sol-de-janeiro-beija-flor-elasti-cream-review

Ojoj! Må prøves. Ser også at noen sammenligner duften med Baccarat Rouge 540 ( leste meg litt opp på Influenster som er en genial side) og den liker jeg kjempegodt!

Og bouncy looking skin ser jeg i omtalen. Det behøves 🤪

Endret av Sonit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fant Naomi Campbell edt den første parfymen hennes fra 99 på vita idag, den kostet 350 så jeg slo til! Det var så nostalgisk! Elsker fortsatt den parfymen 😄 

Anonymkode: fbf52...8ac

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske lett å overbevise når det kommer til skjønnhetsprodukter. Og siden jeg er Luxplus-medlem ble det rosa Sol de Janeiro og litt til…

DF575157-C372-44C5-97FE-C3E6E8B007F2.jpeg

Endret av Sonit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sonit skrev (1 time siden):

Jeg er ganske lett å overbevise når det kommer til skjønnhetsprodukter. Og siden jeg er Luxplus-medlem ble det rosa Sol de Janeiro og litt til…

DF575157-C372-44C5-97FE-C3E6E8B007F2.jpeg

Den ansiktskremen frå Nuxe er deilig! Brukte den som nattkrem før. Behagelig parfymert

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capazitet skrev (6 minutter siden):

Den ansiktskremen frå Nuxe er deilig! Brukte den som nattkrem før. Behagelig parfymert

Så bra! Har ikke prøvd den, men er generelt glad i produktene fra Nuxe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Fant Naomi Campbell edt den første parfymen hennes fra 99 på vita idag, den kostet 350 så jeg slo til! Det var så nostalgisk! Elsker fortsatt den parfymen 😄 

Hvilken er det? Jeg savner den hvite, litt runde flaska 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke et kjøp, men gave fra - og nå lurer jeg litt på hvor god - venninne: Skin Academy Peel Off Mask Silver. 

Skulle visstnok være så inni gamperæva bra, men faktum er at maska var alt annet enn enkel å dra av. Konsistens og lukt minnet mest om den samme type lim vi hadde i Kunst og håndverk på barneskolen. Men i motsetning til skolelimet, var dette et helt annet beist når det kom til fjerning. For å gjøre en lang og smertefull historie kort: Jeg sitter nå her og mangler halve venstre øyenbryn. Det forsvant i det jeg slet av maskefaensmannskitdritten.

Aldri følt meg så sexy, gitt :sarkasme::fart2::cry3:

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hunter7 skrev (15 minutter siden):

Ikke et kjøp, men gave fra - og nå lurer jeg litt på hvor god - venninne: Skin Academy Peel Off Mask Silver. 

Skulle visstnok være så inni gamperæva bra, men faktum er at maska var alt annet enn enkel å dra av. Konsistens og lukt minnet mest om den samme type lim vi hadde i Kunst og håndverk på barneskolen. Men i motsetning til skolelimet, var dette et helt annet beist når det kom til fjerning. For å gjøre en lang og smertefull historie kort: Jeg sitter nå her og mangler halve venstre øyenbryn. Det forsvant i det jeg slet av maskefaensmannskitdritten.

Aldri følt meg så sexy, gitt :sarkasme::fart2::cry3:

Nå var det faktisk like før jeg spytta ut vannet mitt her:skratte:🤭

Ufff!:ohmy:  :troest:

Neste gave, må kanskje være en øyenbryns blyant😅

Anonymkode: ad03e...a80

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Nå var det faktisk like før jeg spytta ut vannet mitt her:skratte:🤭

Ufff!:ohmy:  :troest:

Neste gave, må kanskje være en øyenbryns blyant😅

I dagslys ser dette halve øyebrynet virkelig ikke bra ut, altså. Og jeg som endelig hadde begynt å se målet: Naturlige øyebryn med fylde :grine: og ikke lenger disse pipestilkene jeg nappet på meg i årevis. 

Inntil videre blir det øyebrynsblyant og en sånn der snerten gele-greie med fiber. Og aldri mer peel-off-maske. :raven:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bestilte 800 ml original parfyme fra 4711 for mannen min. Den ligner med Acqua di Parma Cologne og Tom Ford Neroli Portofino.

4011700740031-32282247-p.jpeg

Endret av kaledonia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kamelia83 skrev (16 timer siden):

Hvilken er det? Jeg savner den hvite, litt runde flaska 😥

Det er den som ser ut so Naomi Chapbell private, samme flasken men den jeg snakker om heter bare navnet hennes :) Rund gjennomsiktig flaske med en gull kork som er spiss.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonit skrev (19 timer siden):

Så bra! Har ikke prøvd den, men er generelt glad i produktene fra Nuxe.

Vil anbefale rensemelken med rose, den er veldig god også 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Hunter7 skrev (På 25.6.2022 den 10.08):

Ååå, den leste jeg nylig om. Kan du gi tilbakemelding om den er bra, vær så snill :blomst:

Det kan jeg gjøre😊 Har brukt fuktserum fra fundamental-serien og er veldig fornøy med den hvertfall.

image.thumb.png.5337b61e4d79ee80d133d9445fb89680.png

Anonymkode: 1898d...f76

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er den som ser ut so Naomi Chapbell private, samme flasken men den jeg snakker om heter bare navnet hennes :) Rund gjennomsiktig flaske med en gull kork som er spiss.

Åja den ja 😊 Den hadde jeg også for mange mange år siden husker jeg. Men den jeg savner mest er den hvite :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hunter7 skrev (6 timer siden):

I dagslys ser dette halve øyebrynet virkelig ikke bra ut, altså. Og jeg som endelig hadde begynt å se målet: Naturlige øyebryn med fylde :grine: og ikke lenger disse pipestilkene jeg nappet på meg i årevis. 

Inntil videre blir det øyebrynsblyant og en sånn der snerten gele-greie med fiber. Og aldri mer peel-off-maske. :raven:

Nei, peel-off- masker bør du styre unna😬 Sheet masks er det beste, de er ikke vonde😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.5.2022 den 14.16):

Jeg klarte ikke å få den til å virke, si i fra hvordan du bruker det hvis det virker på deg☺️

Anonymkode: eb56b...e56

Fikk det ikke til 😳 gjorde som noen skrev her, brukte vann/fuktet huden. Likevel stivnet jeg helt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...