Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?


Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Emma S fuktighetsspray til å spraye over sminke i løpet av dagen, blir så fort tørr!! L’Oréal age perfect radiant concealer. L’Oréal true match nude plumping tinted serum. Mistenker at denne kanskje ikke gir nok dekk men men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Djungelvrål said:

Emma S fuktighetsspray til å spraye over sminke i løpet av dagen, blir så fort tørr!! L’Oréal age perfect radiant concealer. L’Oréal true match nude plumping tinted serum. Mistenker at denne kanskje ikke gir nok dekk men men. 

L’Oréal true match nude plumping tinted serum er kjempebra🙂 På meg gir den medium dekk. Hva er du vant til å bruke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.3.2022 den 17.53):

Noen som har tips til en god farget solkrem med litt dekkevne? Vurderer bb/CC, men føler ikke det blir god nok beskyttelse. 

Anonymkode: 1c4a1...c47

Colorsience flex, faktor 50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maddy25 skrev (2 minutter siden):

L’Oréal true match nude plumping tinted serum er kjempebra🙂 På meg gir den medium dekk. Hva er du vant til å bruke?

Bruker ofte L’Oréal infallible 24 h. Den gir sånn medium dekk og sitter lenge på huden. Brukt i åresvis men føler noenganger den kan bli bittelitt tung og jeg blir veldig tørr i ansiktet utover dagen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Djungelvrål said:

Bruker ofte L’Oréal infallible 24 h. Den gir sånn medium dekk og sitter lenge på huden. Brukt i åresvis men føler noenganger den kan bli bittelitt tung og jeg blir veldig tørr i ansiktet utover dagen 

Den har jeg også prøvd, og jeg liker L’Oréal true match nude plumping tinted serum mye bedre.

Føler at den ser mer naturlig ut på huden. Og holbar nok for meg, dvs arbeidsdagen og litt til.

Håper du blir fornøyd🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset til Paulas Choice Exfoliant!  Dyrt, men er en fantastisk base til hele ansikts regimen min.  :)

Anonymkode: 24965...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan anbefale meg en BB-cream
 

Har alltid brukt foundation, men jeg har såpass plettfri hud at jeg nå vil bytte til noe lettere for huden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosatoast skrev (4 minutter siden):

Noen som kan anbefale meg en BB-cream
 

Har alltid brukt foundation, men jeg har såpass plettfri hud at jeg nå vil bytte til noe lettere for huden. 

Jeg har kastet resten av mine og står igjen med to: 

https://lyko.com/no/lumene/lumene-cc-color-correcting-cream-spf20-medium?gclid=CjwKCAjw_tWRBhAwEiwALxFPoQus30mxEx1FgdwNTC9tDU1_NBQXAgnbzGaLBPPPKeJYhXnNr_mjuRoCRAcQAvD_BwE
 

https://caiacosmetics.no/no/sminke/ansiktsmakeup/foundation/bb-stick?gclid=CjwKCAjw_tWRBhAwEiwALxFPoRPDTTRjHt45XtwWKdrEoTIPsOlGqFK9uSB5yQhJGgpYSXocqlUFORoCAOkQAvD_BwE

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosatoast skrev (24 minutter siden):

Noen som kan anbefale meg en BB-cream
 

Har alltid brukt foundation, men jeg har såpass plettfri hud at jeg nå vil bytte til noe lettere for huden. 

Jeg blander foundation fra Idun (vegansk) 50/50 med dagkremen min 😊 Vipps, bb-cream 😊

Anonymkode: 1c5cf...d12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maddy25 skrev (1 time siden):

Den har jeg også prøvd, og jeg liker L’Oréal true match nude plumping tinted serum mye bedre.

Føler at den ser mer naturlig ut på huden. Og holbar nok for meg, dvs arbeidsdagen og litt til.

Håper du blir fornøyd🙂

Ja er spent. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte denne for noen dager siden.. Spent. Har tenkt å bruke den som øyenskygge.

Screenshot_20220319-195644_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 1c5cf...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan hudtonen har du? Er den øverste veldig kald i tonen? Og er den mørk eller lys?

Anonymkode: eb56b...e56

Jeg er ganske lys - men det å velge er jo det vanskeligste som finnes! 
 

Fra Lumene bruker jeg Fair. 
 

Fra Caia kjøpte jeg 20c - men lurer på om den er for lys for meg. Jeg er visst ikke så lys og kald som jeg trodde 🙈 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (6 timer siden):

Jeg er ganske lys - men det å velge er jo det vanskeligste som finnes! 
 

Fra Lumene bruker jeg Fair. 
 

Fra Caia kjøpte jeg 20c - men lurer på om den er for lys for meg. Jeg er visst ikke så lys og kald som jeg trodde 🙈 

Hehe okey, fair er jo varm😅

Anonymkode: eb56b...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hehe okey, fair er jo varm😅

Anonymkode: eb56b...e56

Fair betyr lys? 

Anonymkode: fe163...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...