Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Exuviance vespera binoic serum - ebay.

Skrevet

Urban Decay Potion Primer fra Beautybay. Gleder meg til å teste den, har hørt så mye bra.

Skrevet
Urban Decay Potion Primer fra Beautybay. Gleder meg til å teste den, har hørt så mye bra.

Den er fantastisk! Synes jeg ihvertfall :P Hadde aldri trodd at de elendige øyeskyggene jeg har fra ELF ville holde lenger enn 30 min før de stripet seg, men UDPP gjorde jobben sin :)

Skrevet

MAC rouge Plum Foolery, Chanel pudder Mat Lumiere, Helena Rubenstein mascara Lash Queen waterproof, Clinique øyekrem All About Eyes, Elizabeth Arden 8 hour lip balm og håndkrem, Chanel øyesminkefjerner biophase, Molton Brown bodylotion Relaxing Yuan Zhi.

Gikk litt berserk på tax-freen, ja. :ler:

Skrevet

decleors hydra floral maske, fra ebay og kremen, også fra ebay :D

Skrevet (endret)

En håndsåpe og en håndkrem fra samme merke (husker ikke navnet) på Feelunique, litt random sminke på CherryCulture, noen nye Sigma-koster, Urban Decay primer potion + lash potion fra LookFantastic; kjempespent på å prøve dem ut! Har også kjøpt et par Id Bare Escentuals koster + to øyenskygger og en liner fra samme merke på prettyskin4less :)

Endret av Rosebud
Skrevet
MAC rouge Plum Foolery, Chanel pudder Mat Lumiere, Helena Rubenstein mascara Lash Queen waterproof, Clinique øyekrem All About Eyes, Elizabeth Arden 8 hour lip balm og håndkrem, Chanel øyesminkefjerner biophase, Molton Brown bodylotion Relaxing Yuan Zhi.

Gikk litt berserk på tax-freen, ja. :ler:

Åja. Bare fra netthandel, ja. Sorry, den så jeg ikke.

Skrevet

Masse foundationprøver og en øyeskyggekost fra LilyLolo :)

Skrevet

Sigma Professionel Brushes Complete Kit, gleeeder meg til de kommer!

Skrevet

Fant ut det var på tide å kjøpe inn ny sminke, så jeg har kjøpt 88 Piece Makeup Palette fra Coastal Scents! :) Gleder meg sykt til den kommer! :jepp:

Skrevet
Sigma Professionel Brushes Complete Kit, gleeeder meg til de kommer!

Samme her :D

Skrevet

decleor lip stick, cleansing water, renseduo, hydra floral krem, rensemaske og 100ml essential balm

md moisture defense eye cream, calming gel og vit a plus firming treatment mask

matis eye stick

eos leppepomade

clinique mascara

jason aloe vera gel

nattlysolje (spent på om det har noe for seg)

Hugo Naturals Vanilla & Sweet Orange Travel Kit

Nubian Heritage, Ivorian Cocoa Butter Hand Cream with Milk Chocolate & Hazelnut Oil

Skrevet

Exuviance essential daily defense fluid

Skrevet

Special Combo børstesett fra Sigma! :)

MD Formulations My Personal Peel System.

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

Foundation-primer fra Gosh.

Test-kit mineral-sminke fra Tikei, samt Kabuki-kost.

Skrevet

Sigmakoster, md formulations lipbalm med spf 20 og dermalogica agesmart hydramist, biore strips, jan marini rens, Decleor Shower & Bath Gel 400ml, matis serum og krem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...