Quirky Skrevet 8. mars 2010 #261 Del Skrevet 8. mars 2010 Buffy Body Butter og Vanilla Delite bodylotion, fra den britiske nettbutikken til LUSH- oppdaget at prisene var langt lavere enn i norske LUSH-butikker og lushnorge.no, produktene jeg kjøpte koster over dobbelt så mye i Norge, så selv inkludert fraktkostnader på 9£ pr. bestilling kan man spare mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 10. mars 2010 #262 Del Skrevet 10. mars 2010 - Krystalldeodoranten - Giovanni hot chocolate scrub Begge fra iHerb. Skal bytte ut kroppsproduktene mine med naturlige saker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 11. mars 2010 #263 Del Skrevet 11. mars 2010 5 håndkremar frå Israel når eg var der just på ferie, 1 pk renseserviettar frå dr. Fischer, 1 lebepomade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frua Skrevet 11. mars 2010 #264 Del Skrevet 11. mars 2010 MD clearing complexe masque Smashbox lipgloss Glo minerals lipgloss Benefit Coralista blush Div øyeskygger fra Everyday minerals Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosebud Skrevet 12. mars 2010 #265 Del Skrevet 12. mars 2010 MD formulations Facial Cleanser. MD formulations Continuous Renewal Serum. Tenkte jeg skulle få disse til å samarbeide med Decleor-produktene jeg allerede bruker, på en eller annen måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2010 #266 Del Skrevet 12. mars 2010 benefit powderazzi,fornøyd med den så langt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 12. mars 2010 #267 Del Skrevet 12. mars 2010 Mascara fra Maybelline. 1 år til neste gang. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 12. mars 2010 #268 Del Skrevet 12. mars 2010 Mascara fra Maybelline. 1 år til neste gang. Har du en mascara i 1 år?? :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryia Skrevet 12. mars 2010 #269 Del Skrevet 12. mars 2010 Bør vel byttes ut hver 6. mnd? Eller oftere? Bakteriebombe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 12. mars 2010 #270 Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg må bytte hver 2. - 3. måned rett og slett fordi den blir for tørr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidie Skrevet 12. mars 2010 #271 Del Skrevet 12. mars 2010 Buffy Body Butter og Vanilla Delite bodylotion, fra den britiske nettbutikken til LUSH- oppdaget at prisene var langt lavere enn i norske LUSH-butikker og lushnorge.no, produktene jeg kjøpte koster over dobbelt så mye i Norge, så selv inkludert fraktkostnader på 9£ pr. bestilling kan man spare mye. Wow, selger de til Norge? Dette må jeg sjekke ut. Hvorfor visste jeg ikke dette? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eveline86 Skrevet 12. mars 2010 #272 Del Skrevet 12. mars 2010 ID bare minerals mineralpudder og en slik alkoholdeodorant som garanterer tørre armhuler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 12. mars 2010 #273 Del Skrevet 12. mars 2010 Har du en mascara i 1 år?? :O Bør vel byttes ut hver 6. mnd? Eller oftere? Bakteriebombe! Det var vel mer figure of speech. Er det noe jeg synes er kjedelig, så er det å kjøpe sminke, og jeg prøver å bruke minst mulig penger på akkurat dette. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidie Skrevet 12. mars 2010 #274 Del Skrevet 12. mars 2010 Det var vel mer figure of speech. Er det noe jeg synes er kjedelig, så er det å kjøpe sminke, og jeg prøver å bruke minst mulig penger på akkurat dette. Mvh Yvonne HJELP! Noen som synes det er kjedelig å kjøpe sminke! Hehe. Det er min favoritthobby :D Blakk og lykkelig, thats me :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryia Skrevet 12. mars 2010 #275 Del Skrevet 12. mars 2010 HJELP! Noen som synes det er kjedelig å kjøpe sminke! Hehe. Det er min favoritthobby :D Blakk og lykkelig, thats me :D Da er vi to!! Enda en (lettlurt jævel?) som bare MÅ prøve MAC. MAC 194 concealer kost - ebay. Og mer blir det nok fremover.. Vinker farvel til lønna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 12. mars 2010 #276 Del Skrevet 12. mars 2010 Nailtek Foundation III Nailtek III Protection Plus Seche Vite Top Coat CG Re-Fresh Mint Up and away kolleksjonen CG Lemon Fizz " CG Peachy keen " CG High Hopes " CG Bahamain Escape CG Entourage Flexbrush Micro Nail Art Brush 3 pieces (CG = China Glaze) Fy søren så vanskelig det er og bare velge noen få farger! Men nå er i allefall sommerfargene på plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosebud Skrevet 13. mars 2010 #277 Del Skrevet 13. mars 2010 6 OPI neglelakker fra Transdesign :rødme: Lett blanding av rosa, rødt, nude, og en fantastisk skimrende bronseaktig en som het Glow. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryia Skrevet 13. mars 2010 #278 Del Skrevet 13. mars 2010 6 OPI neglelakker fra Transdesign :rødme: Lett blanding av rosa, rødt, nude, og en fantastisk skimrende bronseaktig en som het Glow. DS Glow? Den er nyyyydelig, har den på nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryia Skrevet 13. mars 2010 #279 Del Skrevet 13. mars 2010 Exuviance coverblend concealer - ebay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosebud Skrevet 13. mars 2010 #280 Del Skrevet 13. mars 2010 DS Glow? Den er nyyyydelig, har den på nå That's the one - så bra den er fin, man tar jo en sjanse når man gjetter på farger på internett. Gleder meg til de kommer! Har ikke prøvd noe fra OPI før, så dette blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå