psawyer Skrevet 9. februar 2010 #161 Del Skrevet 9. februar 2010 Hm, jeg fikk bestilt iallefall, men har ikke fått beskjed om de er sendt. Regner med det ville kommet opp noe da jeg bestilte isåfall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryia Skrevet 9. februar 2010 #162 Del Skrevet 9. februar 2010 Er det ikke sånn at feelunique ikke sender disse til norge? Tidligere har det jo stått i omtalen av produktet at det ikke ble sendt utenfor UK, eller noe sånt, men stod ingenting om det nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 9. februar 2010 #163 Del Skrevet 9. februar 2010 Er det ikke sånn at feelunique ikke sender disse til norge? De sender de nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 9. februar 2010 #164 Del Skrevet 9. februar 2010 De sender de nå. Så bra! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Shopaholic_* Skrevet 9. februar 2010 #165 Del Skrevet 9. februar 2010 Så bra! :D Jeg fikk en pakke i posten med TIGI Bed Head shampo og balsam 750 ml i dag. Så de sendes til Norge ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 9. februar 2010 #166 Del Skrevet 9. februar 2010 Har nettopp kjøpt benefit benetint! Gleder meg til jeg får den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 10. februar 2010 #167 Del Skrevet 10. februar 2010 Yves Saint Laurent Touche Eclat Margaret Dabbs Intensive Treatment Foot Oil Mac Painterly Paintpot Mac Fix+ Rose Og da har jeg shopperforbud en stund.. så får vi se hvor lenge det varer. Jeg trøster meg med at jeg har også vært litt fornuftig, iom at jeg også kjøpte en pensumbok i Pedagogikk. Kjedelig og dyrt, men om ikke annet fikk jeg en del Kickback på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryia Skrevet 11. februar 2010 #168 Del Skrevet 11. februar 2010 Clinique high impact curling mascara i posten idag, weee! Endelig kan Dior'en kastes i søpla :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. februar 2010 #169 Del Skrevet 11. februar 2010 Dere OPIomane - er det transdesign.com dere bestiller fra, eller finnes et annet skattekammer også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 11. februar 2010 #170 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg kjøper på eBay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. februar 2010 #171 Del Skrevet 11. februar 2010 Ahaaaa... ebay er kanskje billigere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 11. februar 2010 #172 Del Skrevet 11. februar 2010 Betaler noe sånt som 50 kr frakt inkludert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryia Skrevet 11. februar 2010 #173 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg har kjøpt fra selgeren warbid, og betalte 61,50 pr stk inkl frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ping! Skrevet 11. februar 2010 #174 Del Skrevet 11. februar 2010 Jojobaolje fra iHerb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 11. februar 2010 #175 Del Skrevet 11. februar 2010 Dere OPIomane - er det transdesign.com dere bestiller fra, eller finnes et annet skattekammer også? Jeg handlet fra Transdesign.com. Portoen er ganske dyr, men negllakkene ligger vel på noe sånt som 30 kr pr stk. Så det lønner seg å kjøpe flere, iom at frakten blir stort sett den samme om man kjøper 1 eller 9. Jeg kjøpte 6 stk, og med frakt ble det rett under 50 kr pr stk. Så om du handler flere om gangen tror jeg prisen på Transdesign og Ebay blir ganske lik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 11. februar 2010 #176 Del Skrevet 11. februar 2010 Bodyography veil foundation primer (Du har ikke råd til alt dette, Niema! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 12. februar 2010 #177 Del Skrevet 12. februar 2010 I dag fikk jeg Jane Iredale Liquid Mineral A Foundation og Amazing Matte Loose Finish Powder. Jeg betalte litt over 400 kr til sammen, så overraskelsen var stor da jeg ikke måtte betale moms og fortolling. Etter å ha sjekket pakken litt nøyere tror jeg årsaken er så enkel som at en eller annen luring hos SN har forferdelig stygg håndskrift. 4-tallet så mer ut som et 1-tall, så jeg tror vedkommende som har tatt i mot pakken må ha lest 118, istedetfor 418. Noe jeg selvfølgelig ikke klager på, hurra for stygg håndskrift! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryia Skrevet 12. februar 2010 #178 Del Skrevet 12. februar 2010 Stygg håndskrift kan ha sine fordeler det også :D hihi Fikk stila chocolate palette idag, den var råfin!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 12. februar 2010 #179 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) 4 stk Weleda Everon leppepomade på eBay til 52 kr/stk inkl porto. Får bruke opp den halvgode til Decleor (som skal være så fantastisk bra) til de kommer i posten. Den forrige Weledaen min er så tom at jeg må bruke fingrene for å få noe på leppene... Edit: Får fnatt av decleor sin. Leppene mine ser helt forferdelig ut!! Håper de kommer i posten snart! Gidder ikke kjøpe til 82,- på butikken, bare av prinsipp! Endret 13. februar 2010 av Jade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 13. februar 2010 #180 Del Skrevet 13. februar 2010 Tråden er ryddet iht KGs regler. Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå