Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?

Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

@Miss_Sunshine*, jeg har også gått og hatt lyst på Nars Light Reflecting Foundation lenge, og har nettopp vært og kjøpt den! Jeg er såå spent! 😁 Min favoritt beauty-YouTuber Andreea Ali får ikke lovprist denne nok, så nå håper jeg virkelig den lever opp til forventningene 😁

... Ellers gikk jeg på en ørliten smell på Fredrik & Louisa på Steen & Strøm idag 😶 Det vil si, mye var planlagt, men det gikk litt penger ja. Kjøpte Nars foundation i nyansen Fiji, Cheeks out bronzer fra Fenty Beauty i Macchiato for å bruke som contour, Amplified creme lipstick fra Mac i nyansen Fast play og lipliner fra Mac i nyansen Soar... Gikk så på H&M og kjøpte min favoritt liquid eyeliner Epic Ink Liner i svart fra Nyx. 

Må også si at jeg klikka hjem her om dagen en duo av Fenty Beauty Resting Peach face blush og lipgloss, til 50%. 

NÅ skal jeg roe ned på sminkeshoppefronten en goood stund.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ha litt igjen:

BE75410E-6B56-4F89-8A60-C9883B92CCF5.thumb.jpeg.69abcda2be56a0930cea27786eba1f9b.jpegB8AE5B77-8D3D-4FAB-86F0-28CDB209225C.thumb.jpeg.321199a764bff410a89df566e4422d6a.jpeg

Bruker knapt foundation, men ønsket å ha en ny igjen, så denne: 

4CAD9634-CBAD-4073-BE2B-785F363932FE.thumb.jpeg.979297b74964029f270f019b85c8e30e.jpeg

Håret mitt har vært helt knusktørt og føltes som strå  >_< 

Tenkte på Olaplex, men da jeg var på Fredrik&Louisa på Steen&Strøm, ble jeg anbefalt: 

2B6323AF-71DD-4996-8650-394187826E6D.thumb.jpeg.309d8a68032709b6a1fb086c85970ab3.jpegF62AF31B-F4C4-437C-82F2-E00BF4DDD691.thumb.jpeg.fcb1646eaad4b17ec5c495fc0ce07b48.jpeg

Kan virkelig si de forandret håret på ett blunk! 35B4DED7-0F15-4287-B35C-3645787C3457.gif.a62bdb9c6d5b48cf86781c1667bc66b6.gif Ca. 100kr dyrere enn Olaplex, men ut fra det jeg leser på nett, vel verdt de ekstra  <_<

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayah skrev (7 timer siden):

@Miss_Sunshine*, jeg har også gått og hatt lyst på Nars Light Reflecting Foundation lenge, og har nettopp vært og kjøpt den! Jeg er såå spent! 😁 Min favoritt beauty-YouTuber Andreea Ali får ikke lovprist denne nok, så nå håper jeg virkelig den lever opp til forventningene 😁

... Ellers gikk jeg på en ørliten smell på Fredrik & Louisa på Steen & Strøm idag 😶 Det vil si, mye var planlagt, men det gikk litt penger ja. Kjøpte Nars foundation i nyansen Fiji, Cheeks out bronzer fra Fenty Beauty i Macchiato for å bruke som contour, Amplified creme lipstick fra Mac i nyansen Fast play og lipliner fra Mac i nyansen Soar... Gikk så på H&M og kjøpte min favoritt liquid eyeliner Epic Ink Liner i svart fra Nyx. 

Må også si at jeg klikka hjem her om dagen en duo av Fenty Beauty Resting Peach face blush og lipgloss, til 50%. 

NÅ skal jeg roe ned på sminkeshoppefronten en goood stund.

Åh, håper du liker den like godt som meg! Den er så god at jeg har liksom litt vanskelig for å se for meg at noen kommer til å mislike den. 😅

Godt å høre at det ikke er bare jeg som går på smeller med jevne mellomrom. 🙈 Høres ut som du fikk med deg masse gode produkter når «uhellet» først var ute da. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss_Sunshine* skrev (10 timer siden):

Åh, håper du liker den like godt som meg! Den er så god at jeg har liksom litt vanskelig for å se for meg at noen kommer til å mislike den. 😅

samme her, Nars foundation er helt nydelig! :) beste jeg har hatt noengang, vil ikke bytte. Liker også blush og lipgloss fra Nars også :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Peanut said:

Måtte ha litt igjen:

Bruker knapt foundation, men ønsket å ha en ny igjen, så denne: 

Håret mitt har vært helt knusktørt og føltes som strå  >_< 

Tenkte på Olaplex, men da jeg var på Fredrik&Louisa på Steen&Strøm, ble jeg anbefalt: 

Kan virkelig si de forandret håret på ett blunk! 35B4DED7-0F15-4287-B35C-3645787C3457.gif.a62bdb9c6d5b48cf86781c1667bc66b6.gif Ca. 100kr dyrere enn Olaplex, men ut fra det jeg leser på nett, vel verdt de ekstra  <_<

Kevin Murphy-produktene er virkelig bra! 

Jeg veksler mellom Shu Uemura's Ultimate Reset og  Re.Store-serien etter anbefaling fra frisøren, samt sølv-sjampo-serien fra Kevin Murhy siden jeg striper håret blondt (i tillegg til at jeg pga. av medisiner har knusktørt hår). Jeg bruker også Blowdry Ever.Smooth, Heated Defense, og Untangling fra samme merke (og motstykkene fra Shu Uemura). Veldig fornøyd. 

Ja, produktene er ikke akkurat gratis, men til gjengjeld er de drøye i bruk og har i det minste vært min redning fra å ha hår som et lykketroll 
image.png.169f6713ba7a371ba70f6e17e1307346.png

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paperwall skrev (På 21.1.2023 den 1.30):

Hvor bestiller du Rare-Beauty produkter? Har også lyst til å prøve den blushen. Har prøvd mange kremblusher, men ikke funnet en jeg liker.
For den som er på jakt etter en pigmentert blush som sitter lenge på huden, anbefaler jeg Buxom Wanderlust❤️

Jeg kjøpte på Sephora.se, de skal i motsetning til Sephora.con være VOEC?

Hvis ikke det stemmer klikker jeg 😆

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (På 17.1.2023 den 16.27):

Jeg blander meg litt borti jeg - håper det er ok :)  jeg har black honey og syns den er nydelig! Hos meg blir fargen fin og veldig naturlig og akkurat passe. Som lip balm (som noen sier den er) syns jeg ikke den er så bra, men nå har jeg veldig kresne lepper da 🤣  men som en fin hverdagsleppestift er den  veldig bra :)

Jeg er veldig enig. Den ga nydelig farge! Men den var litt uttørrende, dessverre..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (På 17.1.2023 den 8.10):

Åå,kan du oppdatere disse to produktene; clinicue black honey og maybelline instant perfect 4 in 1 , når du har prøvd de?🤗

Har så lyst på begge to,men er shoppestopp her og..

Black honey var fin, nydelig farge. Men uttørrende, dessverre! 

Maybelline syns jeg var bra. Fin glød til huden. Ikke prøvd den under foundation, bare alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (På 22.1.2023 den 11.05):

samme her, Nars foundation er helt nydelig! :) beste jeg har hatt noengang, vil ikke bytte. Liker også blush og lipgloss fra Nars også :) 

Synes Nars jevnt over har gode produkter, ja! Har både tinted moisturizer, øyenskyggepalett og flere leppeprodukter som jeg er utrolig fornøyd med. 😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røk på en liten smell,gitt😅

Creamy lipstick w7. 

Fargen shout out, som passet meg perfekt.

Identisk min egen leppefarge.

Sitter utroooolig godt på,og føles god på🫠

32 kr på Normal.

image.png.b144225754f0c58b3d72cc0a9142418d.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så spennende, kanskje… Pixi Rose mist’en er min tredje. Har brukt opp to flasker. Elsker den. 

C3E831E1-163B-4259-8EE6-5547BDD45F9F.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
CrazyCatLady2500 skrev (2 timer siden):

Er der solpudder? ☀️

Det er det🤗

Den er jo supergod,og🤗

Fin farge til meg,skimmer. Også sitter den dønn hele dagen🤗

Har sett flere anmeldelser hvor kunder skriver qt den er vanskelig å blende inn i huden..det synes ikke jeg.

Jeg bruker MASSE bronzer, og bruker en skrå kost og masserer det godt inn i huden.

Syns den er dritgod,jeg😁

Dritbillig på normal og,tror jeg ga 42 kr ellernoesånt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (2 timer siden):

Elsker den serien! ❤️

Jeg husker ikke om jeg har prøvd noe annet fra den serien..

Visste ikke qt det fantes andre produkter ,engang🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (4 timer siden):

Jeg husker ikke om jeg har prøvd noe annet fra den serien..

Visste ikke qt det fantes andre produkter ,engang🤭

Det er en dagkrem som heter Rose Otto som lukter helt nydelig og gir masse fukt 😻🌹

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...