Gå til innhold

Hva er ditt siste kjøp innen hudpleie & make up?

Gjest Niema

Anbefalte innlegg

Vixella skrev (2 timer siden):

Har sett den mye på TikTok, men har egentlig ikke fått med meg hva den skal fungere så bra mot. Hvor kjøpte du den?

Jeg har mange små nupper under huden, og den skal visst være bra mot det. Kjøpte den på apotek☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

flusa skrev (8 timer siden):

Denne har jeg lyst å prøve, er den god?

Elsker rensen til sensai, step 2.

Den har jeg brukt i mange år🤍

Legg til emulsion supermoist så har du det beste ansiktkremregimet. Bruker ikke annet for min dehydrerte hud. 

Anonymkode: d1a00...648

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Legg til emulsion supermoist så har du det beste ansiktkremregimet. Bruker ikke annet for min dehydrerte hud. 

Åå,tusen takk for oppdateringen🤍

har sjesket på den i flere år,nemlig.

Men syns den er litt dyr..

Men hvis den er som rensen,så er den absolutt verdt pengene.

Rensen har jeg i over 1 år,og jeg renser huden morgen og kveld. Er veldig drøy i bruk,og det beste for huden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olive_North skrev (14 timer siden):

Oppdater meg gjerne om hvilken som lukter best 😊

Det skal jeg gjøre! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på jakt etter favoritt sminkebørstene mine, fra Zoeva

Men det er ikke å oppspore hos VOECforhandler :( 

Samma med MAC.

Så da endte jeg med Caia - som jeg egentlig ikke ønsker støtte, men såvidt jeg skjønner er børstene gode (håper jeg!):

17D1E0F6-3D17-48B1-99B1-11B7EB223A6C.thumb.jpeg.fc0b580a81f01ca410ca6b07da6e0059.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil prøve denne, bestilte i dag. Er godt fornøyd med mye annet fra Lumene. ☺️

AF876EFB-F36A-42BE-956F-CAE9B662ADB2.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (26 minutter siden):

Har vært på jakt etter favoritt sminkebørstene mine, fra Zoeva

Men det er ikke å oppspore hos VOECforhandler :( 

Samma med MAC.

Så da endte jeg med Caia - som jeg egentlig ikke ønsker støtte, men såvidt jeg skjønner er børstene gode (håper jeg!):

17D1E0F6-3D17-48B1-99B1-11B7EB223A6C.thumb.jpeg.fc0b580a81f01ca410ca6b07da6e0059.jpeg

Jeg er veldig fornøyd med både børster og produkter fra Caia. 
Hvorfor vil du ikke støtte dem? Spør av ren nysgjerrighet ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (27 minutter siden):

Jeg er veldig fornøyd med både børster og produkter fra Caia. 
Hvorfor vil du ikke støtte dem? Spør av ren nysgjerrighet ☺️

Fordi influencer med teite verdier 😅

Synes ikke hun er noen versting altså, men jeg prøver unngå influencergreier om jeg kan - og unngår helt de jeg virkelig ikke støtter. 

Men, jeg synes mange og kanskje omtrent alle merker nå om dagen bruker influencere som er stappet fulle av fillers og diverse for å fronte merkene (Make The Make er jeg forsåvidt glad i, men mye sånt der og). 

Så tja….men noen «kjendismerker» som Fenty, KVD og Rare er jo veldig bra kvalitet da. 

Men Anastasia boikotter jeg nå. Og kjøper ikke selvbruning fra Glød. Ikke at de savner meg som kunde 😆

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (31 minutter siden):

Må si jeg ble imponert over disse, superglatt hud under øynene dagen etter og concealeren satt så fint hele dagen uten å bli tørr. 

https://www.blush.no/ansiktspleie/oeyekrem/pixi-dreamy-eye-105486?gclid=CjwKCAiA5Y6eBhAbEiwA_2ZWIbENF71eeQUANVaoV5_HBLIz3HtPC0OofX3p1qkg5HX4ZcdhjtqxxhoC8IkQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Pixi Dream-y EYE

Reeeeeally 👀 Kjøpte noen billige på Normal som var crap, men disse fikk jeg jo lyst til å prøve nå 💸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (5 minutter siden):

Reeeeeally 👀 Kjøpte noen billige på Normal som var crap, men disse fikk jeg jo lyst til å prøve nå 💸

Eneste bakdelen er at de sklir litt ned etter de nettopp er lagt på men "limer" seg inntil huden etter en liten stund.  Våknet opp med de i senga da, men det må man nesten regne med når man sovner med de.  😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AprilLudgate skrev (15 timer siden):

Fordi influencer med teite verdier 😅

Synes ikke hun er noen versting altså, men jeg prøver unngå influencergreier om jeg kan - og unngår helt de jeg virkelig ikke støtter. 

Men, jeg synes mange og kanskje omtrent alle merker nå om dagen bruker influencere som er stappet fulle av fillers og diverse for å fronte merkene (Make The Make er jeg forsåvidt glad i, men mye sånt der og). 

Så tja….men noen «kjendismerker» som Fenty, KVD og Rare er jo veldig bra kvalitet da. 

Men Anastasia boikotter jeg nå. Og kjøper ikke selvbruning fra Glød. Ikke at de savner meg som kunde 😆

Ok, takk for svar ☺️
Jeg tror Bianca Ingrosso har jobbet hardt, hvis det har noe å si 😊

Uansett - det viktigste er om du liker børstene! Det blir spennende 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (3 timer siden):

Ok, takk for svar ☺️
Jeg tror Bianca Ingrosso har jobbet hardt, hvis det har noe å si 😊

Uansett - det viktigste er om du liker børstene! Det blir spennende 😃

Ja, de ble nå iallefall sendt ut dagen etter bestilling - så raskere enn veldig mange andre 🤷‍♀️ Liker godt liplineren jeg har derfra, og leppestiften var fin - men bare for mørk til meg. Men ellers god. 

De BBstickene er og gode - men jeg kladder litt med påføringen, tror de gjør seg best med svamp kanskje. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AprilLudgate skrev (2 timer siden):

Ja, de ble nå iallefall sendt ut dagen etter bestilling - så raskere enn veldig mange andre 🤷‍♀️ Liker godt liplineren jeg har derfra, og leppestiften var fin - men bare for mørk til meg. Men ellers god. 

De BBstickene er og gode - men jeg kladder litt med påføringen, tror de gjør seg best med svamp kanskje. 

Jeg bruker BB-stick med kost (den fra Caia) og er veldig fornøyd. Ikke prøvd med svamp, jeg er for utålmodig. Synes kost går fortere 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (På 13.1.2023 den 6.19):

Åå,tusen takk for oppdateringen🤍

har sjesket på den i flere år,nemlig.

Men syns den er litt dyr..

Men hvis den er som rensen,så er den absolutt verdt pengene.

Rensen har jeg i over 1 år,og jeg renser huden morgen og kveld. Er veldig drøy i bruk,og det beste for huden min.

Ja den er det, men den er 100 mg da, og jeg tror det er på blush du får den til 750 kr. Eller lyko. Men da snakker vi supermoist 3. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, 92modell said:

Skulle ha shoppestopp 🥹

Det gikk ikke så bra!

FB695C61-B697-44E1-BA6B-37E0B95E1CB2.png

Kjenner til den. (Obs, e-postadressen din er synlig på ene bildet, sånn i tilfelle du ikke ønsker at det skal være det.)

Endret av Vixella
Slettet bilde.
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...